.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واكنش حسين شريعتمدارى به ردصلاحيت روحانى
كيهان: حسین شریعتمداری، مدير كيهان گفت:(ادامه)
متن کامل زیارت عاشورا همراه (+ترجمه و صوت)
زیارت عاشورا جزو دعاهایی است که ثواب و برکات زیادی دارد و خواندن مداوم آن موجب رفع حاجات می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
بنده چیزی از اقتصاد، تورم و تولید نمی‌‎دانم ولی تردیدی ندارم تا زمانی که مفسدان اقتصادی نفس راحت می‌‎کشند و برخی قانون‎گذاران و قضات هم خواسته یا ناخواسته به کام آن‌ها تصمیم می‌گیرند و عمل می‎‌کنند نه تورم مهار خواهد شد و نه تولید، رشد قابل توجهی خواهد کرد. همین آش است و همین کاسه، مگر آنکه...(يادداشت)
بنده چیزی از اقتصاد، تورم و تولید نمی‌‎دانم ولی تردیدی ندارم تا زمانی که مفسدان اقتصادی نفس راحت می‌‎کشند و برخی قانون‎گذاران و قضات هم خواسته یا ناخواسته به کام آن‌ها تصمیم می‌گیرند و عمل می‎‌کنند نه تورم مهار خواهد شد و نه تولید، رشد قابل توجهی خواهد کرد.(ادامه)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست. چگونه حسینی باشیم(يادداشت)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست.(ادامه)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي. نقش حضرت زینب کبری(تو داناي بدون آموزگار هستي/ شباهت نیروی صبر حضرت زینب(س) به حضرت زهرا(س)/ عفت و حجب و حياي بانوی صبر/ نقش حضرت زینب کبری(س) در احیای تشیّعس) در احیای تشیّع(خبر)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي.(ادامه)
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن  استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد. ارتقاء درجه مديريت شعب استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف»
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد.(ادامه)
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید.

اسامی نهایی کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد/ تاج تایید صلاحیت شد
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید. (ادامه)
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد. هنگام اسباب کشی حواستان به کلاهتان باشد!
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
 در این گزارش قصد داریم مروری بر نام شهدای کودک عاشورا داشته باشیم. ابتدا به شهدایی می پردازیم که ظهر عاشورا و هنگام جنگ آسمانی شدند و سپس نام شهدا کاروان اسرا را بررسی می کنیم. همه کودکانی که ظهر عاشورا به شهادت رسیدند
در این گزارش قصد داریم مروری بر نام شهدای کودک عاشورا داشته باشیم. ابتدا به شهدایی می پردازیم که ظهر عاشورا و هنگام جنگ آسمانی شدند و سپس نام شهدا کاروان اسرا را بررسی می کنیم. (ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز:امام حسین‌(ع) پس از ورود به سرزمین کربلا، فرزندان، برادران و اهل بیت خود را جمع کرد؛ سپس نظری به آنها انداخت و گریست و فرمود: خدایا! ما عترت پیامبر تو، محمد‌(ص) هستیم .... قدم قدم تا گودال قتلگاه/ سرزمینی که هفت نام داشت اما همان کرب و بلا بود/ خریداری کل کربلا با یک شرط تاریخی از طرف امام حسین(ع) +بسته عزاداری
شمال نیوز:امام حسین‌(ع) پس از ورود به سرزمین کربلا، فرزندان، برادران و اهل بیت خود را جمع کرد؛ سپس نظری به آنها انداخت و گریست و فرمود: خدایا! ما عترت پیامبر تو، محمد‌(ص) هستیم ....(ادامه)
پیام مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر سردار شهید اسحاقی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پی درگذشت پدر بزرگوار سردار شهید والا مقام محسن اسحاقی پیام تسلیتی را صادر کرد.(ادامه)
نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان + لیست کامل
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۶ خود، اسامی نامزدهای دومین میان‌دوره انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به تفکیک استان را که صلاحیت آنان مورد تائید شورای نگهبان قرارگرفته است اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. جنون صدام بعد از آزادسازی خرمشهر/ دیکتاتور عراق کدام فرماندهان را در خرمشهر تیرباران کرد؟
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. (ادامه)
دفتر مركزي جبهه مردمي ساروي هاي انقلابي افتتاح شد
(ادامه)

تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم. جوان ترين و مسن ترين كانديداهاى احتمالى انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠
تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: سردارسرلشگرسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالگرد شهیدولی اله سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت.... سردار سلامی یاد و خاطره اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت
شمال نیوز : شمال نیوز: سردارسرلشگرسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالگرد شهیدولی اله سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت....(ادامه)

یا زینب (س) تو بودي که در اربعین کتاب سرخ شهادت را تفسير کردي نامت بلند و جاودانه باد ای دخت گرامی و ستم کشیده امیر مومنان تو در آن روز خون به تماشاي زيباترين جلوه هاي هستي ايستادي و با صلابت و استواريت در برابر فريبکاران تاريخ جلوه ي زيبا و ماندگاري خلق کردي. صدای قدم هاي زینب (س) ضرب آهنگ قيام سرخ ماست(يادداشت)
یا زینب (س) تو بودي که در اربعین کتاب سرخ شهادت را تفسير کردي نامت بلند و جاودانه باد ای دخت گرامی و ستم کشیده امیر مومنان تو در آن روز خون به تماشاي زيباترين جلوه هاي هستي ايستادي و با صلابت و استواريت در برابر فريبکاران تاريخ جلوه ي زيبا و ماندگاري خلق کردي.(ادامه)
تصاوير مربوط به دوران قديم کربلا و حرم امام حسين(ع) و حضرت عباس(ع)
تصاوير منتشر شده مربوط به دوران قديم در کربلا، حرم امام حسين عليه السلام و حضرت عباس عليه السلام است. (ادامه)
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. سرنوشت شوم پسران صدام
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. (ادامه)
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت ..... « آیت الله دارایی قادیکلایی » دعوت حق را لبیک گفت + یک سند از صحیفه امام درباره این مرحوم
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
حضرت ابالفضل(ع) و لبابه دارای چند فرزند بودند که نام یکی از آن‌ها عبیدالله است که مطالب تاریخی را از او نقل کرده‌اند. خود عبیدالله بن عباس علیه السلام هم چند فرزند داشت. به مناسبت سالروز تولد حضرت ابالفضل(ع) / همسر و فرزندان سقای کربلا را بشناسید/ آیا فرزند قمر بنی هاشم در کربلا حضور داشته؟(خبر)
حضرت ابالفضل(ع) و لبابه دارای چند فرزند بودند که نام یکی از آن‌ها عبیدالله است که مطالب تاریخی را از او نقل کرده‌اند. خود عبیدالله بن عباس علیه السلام هم چند فرزند داشت.(ادامه)
شمال نیوز:از بزرگترین حوزه انتخابیه استان مازندران با 5 شهرستان قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ خبر می رسد که حضور 22 نامزد برای حضور در رقابت های مجلس یازدهم نهایی شد ...... اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، حویبار و سیمرغ منتشر شد + کد انتخاباتی
شمال نیوز:از بزرگترین حوزه انتخابیه استان مازندران با 5 شهرستان قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ خبر می رسد که حضور 22 نامزد برای حضور در رقابت های مجلس یازدهم نهایی شد ......(ادامه)
شمال نیوز : حال با اتمام زمان ثبت نام پرونده 37 نفر روی میز هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تنکابن قرار دارد ..... کاندیدای نام نویسی شده در تنکابن، رامسر و عباس آباد چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : حال با اتمام زمان ثبت نام پرونده 37 نفر روی میز هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تنکابن قرار دارد .....(ادامه)
سرنوشت برادران رئیس‌جمهورها!
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 91 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.816 seconds.