.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» شرطِ نجات وضع اقتصادی کشور است؛ ما مسئولان باید مجدانه تلاش کنیم تا زمینه مشارکت مردم در امر جهش تولید را فراهم آوریم و موانع پیش‌روی آن‌ها برای فعالیت سالم اقتصادی را برداریم ....(خبر)
(ادامه)
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد. روزجمعه در مراکش «جمعه سیاه» نامیده شد
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند. آغاز اعتصاب غذای معترضان در دانشگاه پرینستون آمریکا
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند.(ادامه)
شمار دانشجویان بازداشتی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا از ۲۳۰۰ نفر فراتر رفت. بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
شمار دانشجویان بازداشتی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا از ۲۳۰۰ نفر فراتر رفت.(ادامه)
پس از آنکه معترضان آمریکایی تحامی فلسطین ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا در نیویورک را به اشغال خود درآوردند، پلیس وارد ساختمان شده و حدود ۱۰۰ معترض دانشجو را تخلیه و بازداشت کرد ....(خبر)
(ادامه)
پلیس آمریکا در ادامه سرکوب و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل، ۹۱ نفر از حامیان و دانشجویان معترض دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم روز دوشنبه دستگیر کرد. دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
پلیس آمریکا در ادامه سرکوب و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل، ۹۱ نفر از حامیان و دانشجویان معترض دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم روز دوشنبه دستگیر کرد.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد. سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد.(ادامه)
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.(ادامه)
براساس گزارش‌ها، کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا به خاطر تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی و غیرحضوری برگزار می شود. جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
براساس گزارش‌ها، کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا به خاطر تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد. بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. اگر سپاه نبود (يادداشت)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد. امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
دیروز اسراییل که در بدترین دوران نظامی و مشروعیت ملی به سر برده و تمام احساسات جهانیان برعلیه آنها برانگیخته شده و مدتهاست در باتلاق غزه فرو رفته است ، از روی استیصال ایران در زمین اسراییل بازی نخواهد کرد(يادداشت)
دیروز اسراییل که در بدترین دوران نظامی و مشروعیت ملی به سر برده و تمام احساسات جهانیان برعلیه آنها برانگیخته شده و مدتهاست در باتلاق غزه فرو رفته است ، از روی استیصال(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
شمال نیوز: مقام سفارت سوييس بعنوان حافظ منافع امريكا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مديركل امريكا به وزارت خارجه فراخوانده شد. پیام مهم و شبانه ایران به آمریکا درباره حمله به سفارت ایران در دمشق / پیام چگونه منتقل شد؟
شمال نیوز: مقام سفارت سوييس بعنوان حافظ منافع امريكا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مديركل امريكا به وزارت خارجه فراخوانده شد.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است. ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد+ جزئیات
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید با شرکای واشنگتن به‌دنبال برقراری آتش‌بس فوری در غزه هستند. بایدن: به‌دنبال برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه هستیم
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید با شرکای واشنگتن به‌دنبال برقراری آتش‌بس فوری در غزه هستند.(ادامه)
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند. سوئد حامیان فلسطین را تحت پیگرد قضایی قرار داد
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند.(ادامه)
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی دیگر در ۲۳ مایلی بندر «المخا» خبر داد. یک حادثه امنیتی دیگر در دریای سرخ به وقوع پیوست
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی دیگر در ۲۳ مایلی بندر «المخا» خبر داد.(ادامه)
(ویدیو) دفاع مداح معروف از کریستیانو رونالدو در تلویزیون
محسن عراقی، مداح در یک برنامه تلویزیونی گفت: رونالدو، چون حامی مستضعفان جهان بود توپ طلا را به مسی دادند. حجت الاسلام کرمی، روحانی نیز با تایید صحبت‌های این مداح گفت: رونالدو خانواده دار و آزاده است.(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فقط نقش حامی، ناظر و زمینه‌ساز مسائل اقتصادی را داشته باشد. دخالت‌های بی‌مورد منجر به ضربه به بخش خصوصی می‌شود. انتظار از دولت این است که‌ در جلسات راه‌کارهای لازم رشد تولید را مشخص، اعلام و عمل کند. هشدار میرتاج‌الدینی به دولت / دخالت‌های بی‌مورد به بخش خصوصی ضربه می زند
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فقط نقش حامی، ناظر و زمینه‌ساز مسائل اقتصادی را داشته باشد. دخالت‌های بی‌مورد منجر به ضربه به بخش خصوصی می‌شود. انتظار از دولت این است که‌ در جلسات راه‌کارهای لازم رشد تولید را مشخص، اعلام و عمل کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.