.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۳۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به وقوع سانحه هوایی برای رئیس‌جمهور و هیئت همراهش پرداخته‌اند.(ادامه)
مردی که به اتهام آزار و اذیت دختری جوان دوبار به اعدام محکوم اما حکمش نقض شده بود پس از سومین محاکمه به تبعید و شلاق محکوم شد. حکم متهم آزار دختر جوان اعلام شد
مردی که به اتهام آزار و اذیت دختری جوان دوبار به اعدام محکوم اما حکمش نقض شده بود پس از سومین محاکمه به تبعید و شلاق محکوم شد.(ادامه)
مرد میانسال که ۲۰ سال قبل پس از کشته شدن همسرش از کشور فرار کرده و به سوئد رفته بود ، وقتی از آنجا اخراج شد در فرودگاه امام خمینی (ره) از سوی پلیس دستگیر اما منکر ارتکاب قتل شد. متهم فراری از سوئد اخراج و در ایران دستگیر شد
مرد میانسال که ۲۰ سال قبل پس از کشته شدن همسرش از کشور فرار کرده و به سوئد رفته بود ، وقتی از آنجا اخراج شد در فرودگاه امام خمینی (ره) از سوی پلیس دستگیر اما منکر ارتکاب قتل شد.(ادامه)
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد. تتلو به حبس محکوم شد
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - يكشنبه ۳۰ اردیبهشت
روزنامه های امروز به موضوعاتی مانند رقم بالای تولید نفت ایران و فروپاشی شورای جنگ اسرائیل پرداختند.(ادامه)
مرد جوان وقتی زن مورد علاقه‌اش را در میهمانی مردی غریبه دید با شلیک گلوله میزبان را به قتل رساند و پای میز محاکمه ایستاد. قتل در باغ قرچک به‌خاطر حسادت
مرد جوان وقتی زن مورد علاقه‌اش را در میهمانی مردی غریبه دید با شلیک گلوله میزبان را به قتل رساند و پای میز محاکمه ایستاد.(ادامه)
۱۱ خانه در آمل به علت فروش مواد مخدر پلمب شد. پلمب ۱۱ خانه در آمل / ماجرا چیست؟
۱۱ خانه در آمل به علت فروش مواد مخدر پلمب شد.(ادامه)
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است. رئیس‌جمهور: باید جلو سقط جنین گرفته شود
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر برگزاری باشکوه مراسم سالروز میلاد امام رضا (ع) در تهران و سیلاب در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد. قتل مرد جوان به‌خاطر یک بازی
مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم. واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید «خزر»
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.(ادامه)
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه .... خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید در غرب مازندران
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه ....(ادامه)
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه  ... بیشترین درخواست مردم در سفر استانی دولت مربوط به کدام حوزه می باشد
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه ...(ادامه)
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت. برزخ تغییر وضعیت برای جانشین بیرانوند
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری یک زوج به جرم کلاهبرداری و خرید طلا و جواهر با استفاده از رسید ساز جعلی و کشف کلاهبرداری یک میلیاردی خبر داد. دستگیری یک زوج به جرم کلاهبرداری میلیاردی با رسید ساز جعلی
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری یک زوج به جرم کلاهبرداری و خرید طلا و جواهر با استفاده از رسید ساز جعلی و کشف کلاهبرداری یک میلیاردی خبر داد.(ادامه)
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص ویدیو منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد. واقعیت ماجرای خانمی که به روی مامور قهوه ریخت و داخل ون برده شد
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص ویدیو منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به جزئیات جدید عملیات وعده صادق از زبان سردار قاآنی، تعطیلی شنبه‌ها در کشور و بارش سیل‌آسا در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رونق نسبی در هفتمین روز نمایشگاه کتاب و گزارش مجلس به قوه قضاییه از تخلفات مالی در شرکت‌های دولتی پرداخته‌اند.(ادامه)
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند. علت اعتراض فروشندگان عطر و ادکلن چیست؟
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و توسعه بندر شهید بهشتی با مشارکت هندی‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است. کناره‌گیری محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است.(ادامه)
روزنامه جوان: «اصولاً دکتر زیباکلام هرچه می‌کرد تبلیغ برای نظام بود! نه فقط او، بسیاری دیگر هم هرچه می‌گویند تبلیغ برای نظام است. وقتی علیه نظام استدلال سست بیاوری، «استدلال نظام» را قوی کرده‌ای! پس باید به زیباکلام، یک ویلای اختصاصی جایزه داد نه زندان!» کنایه روزنامه اصولگرا به زیباکلام
روزنامه جوان: «اصولاً دکتر زیباکلام هرچه می‌کرد تبلیغ برای نظام بود! نه فقط او، بسیاری دیگر هم هرچه می‌گویند تبلیغ برای نظام است. وقتی علیه نظام استدلال سست بیاوری، «استدلال نظام» را قوی کرده‌ای! پس باید به زیباکلام، یک ویلای اختصاصی جایزه داد نه زندان!»(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار خانواده شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب و جهانی شدن حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد. مرد آشپز قربانی حسادت همکارش شد
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد.(ادامه)
زن جوان پس از دو سال زندگی مشترک به خاطر رفتارهای تحقیرآمیز همسرش تصمیم به جدایی گرفت و راهی دادگاه خانواده شد. طلاق به‌خاطر رفتار توهین آمیز شوهر
زن جوان پس از دو سال زندگی مشترک به خاطر رفتارهای تحقیرآمیز همسرش تصمیم به جدایی گرفت و راهی دادگاه خانواده شد.(ادامه)
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید. دیوید تیلور بازنشستگی خود را تایید کرد!؛ از باخت متنفرم
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 485 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.487 seconds.