.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شنیده‌ها حاکی از این است که از میان کاندیداهای مطرح جریان اصلاحات، تاکنون حضور چهره‌هایی چون محمدرضا عارف، عبدالناصر همتی محتمل به نظر می‌رسد. ظریف و آذری جهرمی کاندیدا نمی شوند /کاندیداتوری همتی و عارف محتمل است
شنیده‌ها حاکی از این است که از میان کاندیداهای مطرح جریان اصلاحات، تاکنون حضور چهره‌هایی چون محمدرضا عارف، عبدالناصر همتی محتمل به نظر می‌رسد. (ادامه)
براساس اعلام ستاد انتخابات پنج‌شنبه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود؛ در این گزارش، جزئیات فرآیند‌های این انتخابات را می‌خوانید. انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم چه مراحلی دارد؟
براساس اعلام ستاد انتخابات پنج‌شنبه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود؛ در این گزارش، جزئیات فرآیند‌های این انتخابات را می‌خوانید.(ادامه)
آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی در هنگام شهادت ۶۴ سال داشتند. عکس‌های نوجوانی و جوانی رئیسی که تاکنون ندیده‌اید!
آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی در هنگام شهادت ۶۴ سال داشتند.(ادامه)
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، پنج‌شنبه‌ هفته جاری ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود؛ در این گزارش، جزئیات فرآیندهای این انتخابات را می‌خوانید. انتخابات ریاست جمهوری دوره‌ چهاردهم چه مراحلی دارد؟
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، پنج‌شنبه‌ هفته جاری ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود؛ در این گزارش، جزئیات فرآیندهای این انتخابات را می‌خوانید.(ادامه)
شهید آیت الله رئیسی بسیار شجاع، متواضع و مطیع امام خامنه‌ای بود/ در کجای دنیا پیکر شخصیت‌های سیاسی با این عظمت و به صورت میلیونی تشییع می‌شود؟/ شهید امیرعبداللهیان باور شدیدی به آرمان فلسطین داشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شهدای خدمت، مثل شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم و سایر شهدا، با مراقبه نفس و مهار تمایلات دنیوی خویش، در روند سیر و سلوک عرفانی خویش، به جایگاهی ارتقا یافته بودند که از آن به شهید زنده یاد می‌شد و عروج از زیست شهیدانه تا شهادت، برگ پذیرش و دعوت الهی است که کار دشواری نیست .... چرا راز شهیدشدن شهید بودن است؟/شهدای خدمت چگونه ازسیم خاردار نفس گذشتند ؟
شمال نیوز : شهدای خدمت، مثل شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم و سایر شهدا، با مراقبه نفس و مهار تمایلات دنیوی خویش، در روند سیر و سلوک عرفانی خویش، به جایگاهی ارتقا یافته بودند که از آن به شهید زنده یاد می‌شد و عروج از زیست شهیدانه تا شهادت، برگ پذیرش و دعوت الهی است که کار دشواری نیست ....(ادامه)
امتحانات دانش آموزان از شنبه ۵ خرداد در مدارس مازندران برگزار می‌شود. برگزاری امتحانات دانش آموزان از شنبه در استان
امتحانات دانش آموزان از شنبه ۵ خرداد در مدارس مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
رئیس صداوسیما با اشاره به برگزاری مناظره‌های ریاست جمهوری بیان کرد که این مناظره‌ها قرار است به شکلی موثرتر و به دور از آسیب‌هایی که در دوره های قبل وجود داشت، برگزار شود. صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست جمهوری
رئیس صداوسیما با اشاره به برگزاری مناظره‌های ریاست جمهوری بیان کرد که این مناظره‌ها قرار است به شکلی موثرتر و به دور از آسیب‌هایی که در دوره های قبل وجود داشت، برگزار شود.(ادامه)
سران و مقامات ارشد برخی کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با حضور در محل سالن اجلاس سران تهران به مقام رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی ، وزیر امورخارجه شهید دکتر حسین عبداللهیان و همراهان شهیدشان ادای احترام کردند ....(خبر)
(ادامه)
با توجه به جایگاه مخبر در دولت رئیسی و قدرت اجرایی بالای او، خودش در انتخابات 1403 کاندیدا خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، وظیفه مخبر توجیه کابینه و اعضای آن و متحد کردنشان روی کاندیداتوری خودش است. چه کسی جانشین شهید رئیسی می شود؟
با توجه به جایگاه مخبر در دولت رئیسی و قدرت اجرایی بالای او، خودش در انتخابات 1403 کاندیدا خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، وظیفه مخبر توجیه کابینه و اعضای آن و متحد کردنشان روی کاندیداتوری خودش است.(ادامه)
استاندار مازندران برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری که مورد تاکید رییس جمهور شهید نیز بوده است، ضرب الاجل تعیین کرد. ضرب الاجل برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری
استاندار مازندران برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری که مورد تاکید رییس جمهور شهید نیز بوده است، ضرب الاجل تعیین کرد.(ادامه)
شهادت و سلوک فردی رئیسی از دل سلوک سیاسی او و در بستر مردم‌سالاری دینی رقم خورد. عجیب قیمتی است. جمله شیرین رهبری و شهیدجمهور ما
شهادت و سلوک فردی رئیسی از دل سلوک سیاسی او و در بستر مردم‌سالاری دینی رقم خورد. عجیب قیمتی است.(ادامه)
توییت معاون رئیسی با هشتگ سیدالشهدای خدمت
محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با هشتگ «سیدالشهدای_خدمت» نوشت: «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ».(ادامه)
اعلام اسامی همراهان رئیس جمهور در حادثه بالگرد
(ادامه)
در جدیدترین اخبار، شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد. سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی
در جدیدترین اخبار، شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد.(ادامه)
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است. تعطیلی شنبه با چه استدلالی توجیه شده است؟ 
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان محترم باید بپذیرند که اشتباه کردند، آن هم اشتباهی استراتژیک و شایسته است که مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند و نگذارند که تاریخ، با این همه مصوبات و نقش آفرینی های مششع، از آنها قضاوت تلخ داشته باشد! تعطیلی شنبه ها در برنامه فرهنگی ۲۰۳۰ یونسکو برای آموزش و پرورش و سایر نهادهای فرهنگی ایران است / نمایندگان مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند / معلوم نیست که این خوش رقصی ها با کدام توجیه و چشم انداز روشن اقتصادی انجام می گیرد!؟
شمال نیوز : نمایندگان محترم باید بپذیرند که اشتباه کردند، آن هم اشتباهی استراتژیک و شایسته است که مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند و نگذارند که تاریخ، با این همه مصوبات و نقش آفرینی های مششع، از آنها قضاوت تلخ داشته باشد!(ادامه)
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد. ماجرای ادعای شلیک افراد ناشناس به منزل سرپرست شهرداری ایذه چه بود؟
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.
انتقاد رئیس‌جمهور از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود. (ادامه)
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. به این 9 دلیل هر روز آجیل بخورید
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.(ادامه)

دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. دیابت کنترل ‌نشده عوارض خطرناک زیادی دارد، از جمله بیماری قلبی، بیماری کلیوی، کوری و سایر عوارض. همچنین پیش دیابت (وضعیتی که در آن قند خون تا حدودی بالا است ولی همه‌ی علائم دیابت در فرد وجود ندارد.) هم با این عوارض در ارتباط است. نکته‌ی مهم این است که خوردن بعضی از غذاها می‌تواند میزان انسولین و قند خون را بالا ببرد و سبب التهاب شود، که این موضوع ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش دهد. دیابت دارید؟ به این ۷ ماده غذایی لب نزنید
دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. دیابت کنترل ‌نشده عوارض خطرناک زیادی دارد، از جمله بیماری قلبی، بیماری کلیوی، کوری و سایر عوارض. همچنین پیش دیابت (وضعیتی که در آن قند خون تا حدودی بالا است ولی همه‌ی علائم دیابت در فرد وجود ندارد.) هم با این عوارض در ارتباط است. نکته‌ی مهم این است که خوردن بعضی از غذاها می‌تواند میزان انسولین و قند خون را بالا ببرد و سبب التهاب شود، که این موضوع ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش دهد.(ادامه)
رقابت برای تصاحب ۱۰ صندلی هیئت رئیسه مجلس کم و بیش ادامه دارد و باید دید که نمایندگان مجلس دوازدهم در نهایت به کدام یک از همکاران خود برای نشستن بر کرسی‌های هیئت‌ رئیسه به مدت یکسال اعتماد می‌کنند. رقابت ۴ منتخب برای تصدی نائب رئیسی مجلس
رقابت برای تصاحب ۱۰ صندلی هیئت رئیسه مجلس کم و بیش ادامه دارد و باید دید که نمایندگان مجلس دوازدهم در نهایت به کدام یک از همکاران خود برای نشستن بر کرسی‌های هیئت‌ رئیسه به مدت یکسال اعتماد می‌کنند.(ادامه)
سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از ۲۹ اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می‌شود. پخش سریال جدید «پشت پرده» با بازی رضا شفیعی جم
سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از ۲۹ اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.(ادامه)
امپراتور شارلمانی (یکی از امپراتوران روم) آنچنان جذب رازیانه شده بود که این گیاه را به اروپا برد و آن را در زمین‌های خود پرورش داد. برای درمان نفخ شکم این داروی گیاهی را مصرف کنید
امپراتور شارلمانی (یکی از امپراتوران روم) آنچنان جذب رازیانه شده بود که این گیاه را به اروپا برد و آن را در زمین‌های خود پرورش داد.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد. اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
مصرف قهوه قبل از خواب مضر است؟
بسیاری از افراد عادت دارند قبل از خواب یک وعده غذایی کوچک مصرف کنند یا نوشیدنی‌هایی از جمله نوشیدنی‌های کافئین‌دار بنوشند که می‌تواند خواب آنها را تحت تاثیر قرار دهد.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند. این غذاها طول عمر را کم میکنند
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.(ادامه)
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد. قصور انسانی در سیل مشهد نقش داشت؟
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد. بزرگترین نمایشگاه گل وگیاه شمال کشور برگزار می شود
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد.(ادامه)
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 1018 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.736 seconds.