.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد تند رحيم‌پور ازغدی از روحانی
«امروز ديدم ايشان اعلام كرده است كه ما كلا مخالف بوديم و هستيم و خواهيم بود و مقامات عالي... يعني داري به رهبري طعنه مي‌زني؟... ... ... تو خودت رييس شوراي انقلاب فرهنگي هستي چرا هر جا يك جوري حرف مي‌زني؟ ايشان در مورد علوم انساني چند تا جوك گفت و مسخره كرد. من از ايشان پرسيدم شما اصلا نظريات جديد علوم انساني را خواندي، بلدي؟... ... . علوم انساني اصلا شرقي و غربي نيست و كاملا امري است فرهنگي و بستگي به فرهنگ جامعه دارد و هر پسوندي مي‌پذيرد... ... ... من حدس مي‌زنم چهار پنج تا بچه دور و برش هستند اينها را مي‌نويسند و دستش مي‌دهند ايشان هم بايد سخنراني كند وقت كم دارد و مي‌گويد همين طور از اين طرف و آن طرف مطلب برسانيد... از كتاب‌ها از مقالات چيز جمع كنيد و بگوييد من بگويم. متوجه تناقضش هم نيست من در شورا از ايشان پرسيدم شما راجع به علوم انساني اين حرف‌ها را زديد با اين نظريات جديد آشنا هستيد اصلا؟ ايشان صادقانه گفت نه... ... . يك‌كمي شجاع باش قوي باش ايدئولوژي داشته باش. مكتبي باش. مي‌خواهي ليبرال باشي ليبرال باش مي‌خواهي انقلابي باشي انقلابي باش نيمچه‌انقلابي نيمچه‌ليبرال كه نمي‌شود. گاهي انقلابي دو‌آتشه و گاهي ليبرال سه‌آتشه... ... ... به طرف فحش مي‌دهيد و مي‌گوييد منظورم اين نبود... ... ... . الان حرف‌هايي كه گفتم منظورم روحاني نبود. آقاي روحاني؛ رييس جمهوري دوگانه و متناقض با مردم حرف نمي‌زند. رييس‌جمهوري اسلامي دروغ نمي‌گويد رييس‌جمهوري اسلامي وعده دروغ نمي‌دهد. رييس‌جمهوري اسلامي در جلسه خصوصي يك چيز و در جلسه عمومي ضدش نمي‌گويد... رييس‌جمهوري اسلامي مخصوصا اگر آخوند، معمم باشد در جلسه داخلي و خارجي ١٨٠ درجه متفاوت حرف نمي‌زند، مسووليت‌ حرف‌هايي كه زده را بر عهده مي‌گيرد... ... ... شما در جلسه خصوصي راجع به فضاي مجازي يك چيز مي‌گويي و در فضاي عمومي مي‌‌گويي اصلا دولت كلا مخالف است و مقامات عالي بايد مسووليت بپذيرند و به مردم جواب دهند.»(ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
بیاییم نه تنها در روز 13 که به «در» و «دشت» می زنیم پاسدار حرمت طبیعت باشیم که دست در دست هم دهيم و نهضت فراگير پاك سازي طبيعت از زباله را پي ريزي كنيم. یک یادآوری به بهانه سیزده بدر/ حرمت طبیعت را نگاه داریم(يادداشت)
بیاییم نه تنها در روز 13 که به «در» و «دشت» می زنیم پاسدار حرمت طبیعت باشیم که دست در دست هم دهيم و نهضت فراگير پاك سازي طبيعت از زباله را پي ريزي كنيم.(ادامه)
قتل همسر؛ پس از درخواست طلاق
مردی که مقابل خانه، همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها انگیزه خود را درخواست طلاق از سوی همسرش عنوان کرد. (ادامه)
نامه آیت‌الله جنتی به کروبی: از وصیت امام(ره) تاسی کنید
پانزده سال پیش در چنین روزی دبیر شورای نگهبان به رئیس مجلس وقت نامه‌ای نوشت و در آن به اهانت علنی علیه شورای نگهبان در مجلس اشاره و انتقاد کرد. (ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
سهم ما در وقوع فجايعی مثل فوت بنيتا چيست؟
تعريف رسمي كودك‌آزاري هم انواع آزارهاي فيزيكي و روانشناختي (به صورت توهين، تحقير و طردشدگي) و جنسي را و هم نوعي از آزار به عنوان «غفلت از كودك» را شامل مي‌شود. غفلت از كودك به اين معناست كه والدين براي مراقبت كافي و رشد مناسب و بالندگي كودك‌شان صلاحيت نداشته باشند.(ادامه)
اصلاح طلبان از جان ناطق چه مي‌خواهند؟!
در چند سال اخير اصلاح‌طلبان – خصوصاً در رسانه - زياد به ناطق نوري مي‌پردازند. اگر يك نفس عميق بكشد يا يك سرفه بكند عكس يك مي‌شود. (ادامه)
اعتراض مشاور احمدی نژاد به بازداشت داوری
(ادامه)
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
تهدید سیاسی روحانی در منزل!
(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
احمدی‌نژاد: عده‌ای در دست‌اندازی به بیت‌المال مسابقه می‌گذارند
رییس جمهور سابق کشورمان گفت: کسانی که به اموال مردم دست‌اندازی می‌کنند، نمی‌توانند مدعی پیروی از پیامبر باشند و دیگران را تخطئه کنند.(ادامه)
مقصر درگیری در مجلس کیست؟ (يادداشت)
(ادامه)
محمدكاظم انبارلويي موانع اقتصاد مقاومتي(ديدگاه)
محمدكاظم انبارلويي(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
تهدید به انتشار تصاویر خصوصی جهت رسیدن به مقاصد شوم
(ادامه)
انتقام خواستگار سابق در تلگرام
(ادامه)
تازه ترین اظهارات دروازه بان جنجالی پرسپولیس
دروازه بان پر حاشیه پرسپولیس می گوید اسمش به معنی نجات دهنده است و دوست دارد نجات دهنده باشد. (ادامه)
کدام نمایندگان در مجالس هشتم و نهم استعفا کردند؟
درحالی نامه استعفا "مهدی کوچک زاده" امروز تحویل هئیت رئیسه مجلس شد که مجالس هشتم و نهم همواره خالی از اینگونه موضوعات نبوده اند.(ادامه)
 شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند /  خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/  آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود 

در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند / خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/ آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود (ادامه)
ماجرای توهين وزير احمد‌‌‌ي ن‍ژاد‌‌‌ به يك خبرنگار
بازهم احمد‌‌‌ي نژاد‌‌‌ي ها به يك خبر نگار توهين كرد‌‌‌ند‌‌‌.احمد‌‌‌ي نژاد‌‌‌ي ها د‌‌‌ر اين امر سابقه د‌‌‌ارند‌‌‌ و محمد‌‌‌ علي رامين كه مشاور احمد‌‌‌ي نژاد‌‌‌ د‌‌‌ر يك برنامه زند‌‌‌ه راد‌‌‌يويي به يك خبرنگار توهين كرد‌‌‌.(ادامه)
واکنش رامبدجوان به حواشی خندوانه+عکس
رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت، بابت موضع‌گیرى اون دوستانى که رقابت فوق دوستانه مسابقه خنداننده برتر(امین حیایى عزیز و امیرمهدى ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ مى کنن، متأسفم.(ادامه)
واکنش رامبد جوان به حواشی خندوانه+عکس
رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بابت موضع‌گیرى اون دوستانى که رقابت فوق دوستانه مسابقه خنداننده برتر(امین حیایى عزیز و امیرمهدى ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ مى کنن، متأسفم. (ادامه)
زن بدون اجازه شوهرمیتواندازکشورخارج شود
و بالاخره در اصل 21 قانون اساسي دولت موظف شده حقوق زن را در تمام جهات با رعايت موازين اسلامي تضمين و زمينه‌هاي مساعد را براي رشد شخصيت زن و احياي حقوق مادي و معنوي او ايجاد كند.(ادامه)
شکایت بازیگر ایرانی از مجری فارسی وان+عکس
حسام نواب صفوی بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نسبت به توهین مجری فارسی وان به مردم ایران واکنش نشان داد.(ادامه)
رضایی: دوران تعامل يكطرفه به پايان رسيده است
(ادامه)
افشاگری جنجال برانگیز علیه محمدرضا گلزار
پس از آن‌که محمدرضا گلزار علت جدایی خودش از گروه سازنده‌ی سریال «عشق تعطیل است» را ضعف متن این سریال دانست، بیژن بیرنگ از پشت‌صحنه این سریال و ماجراهایی سخن گفته که این بازیگر به وجود آورده است. (ادامه)
بی‌حرمتی به یک خانواده شهید در تلویزیون
(ادامه)
توهين مجري جوان صداوسيما به خبرنگاران
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.