.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انجمن معلمان جغرافیا استان مازندران از نيروگاه نکا بازديدكردند
(ادامه)
میترا استاد و نجفی داروی روانگردان مصرف می کردند؟!
پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران با ادعای علیزاده طباطبایی مبنی بر حضور فردی مجهول‌الهویه در صحنه قتل قبل از حضور دختر و راننده محمدعلی نجفی در محل حادثه و همچنین خرید مواد روانگردان وارد ابعاد جدیدی شده است.(ادامه)
توضیح احمدی‌نژاد درباره برداشت میلیاردی در روز آخر ریاست جمهوری
(ادامه)
حكم ديوان محاسبات به احمدي نژاد ابلاغ شده
هرچه باشد اوضاع به نفع «محمود احمدي‌نژاد» پيش نمي‌رود. شاهد آن هم محتواي نامه غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، عضو كميسيون برنامه و بودجه در پاسخ به نامه وكيل محمود احمدي‌نژاد به نمايندگان مجلس است. (ادامه)
احكام ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد‌ منتشر مي‌شود
شمال نیوز : «احكام قطعي محكوميت احمدي‌نژاد به دفترش ابلاغ شده و رسيد دريافت آن هم موجود است.» اين بخشي از پاسخ ديوان محاسبات به ادعاي وكيل احمدي‌نژاد است كه مي‌گويد وجود هفت حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد ادعايي سياسي است و حكمي به دست آنها نرسيده است. (ادامه)
شمال نیوز : امید است با درایتی بیش از پیش از سوی فدراسیون این دو تیم مازندرانی به حق قانونی خود بدون هیچ ملاحظه کاری و زیرپاگذاری قانون برسد تا هیچ حقی از دو تیم پایمال نشود..... برگزاری جلسه کمیته استیناف برای نساجی و خونه به خونه
شمال نیوز : امید است با درایتی بیش از پیش از سوی فدراسیون این دو تیم مازندرانی به حق قانونی خود بدون هیچ ملاحظه کاری و زیرپاگذاری قانون برسد تا هیچ حقی از دو تیم پایمال نشود.....(ادامه)
برگزاری جلسه کمیته استیناف برای نساجی و خونه به خونه
طبق اخبار کسب‌شده از منابع موثق ساعت ١٦ امروز مديرعاملان دو تيم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل در كميته استيناف فدراسيون فوتبال برای ارائه توضيحات و تقديم مستندات حاضر می‌شوند.(ادامه)
محمود صادقی صحن مجلس را شلوغ کرد
نماینده اصلاح طلب مجلس بعد از آنکه صحبت‌هایش در مورد میزان حقوق دریافتی نمایندگان با انتقاد تند همکارانش مواجه شد، گفت: حقوق نمایندگان بین ۴ تا ۵ و نیم میلیون تومان است و دریافتی‌های دیگری هم برای مخارجی است که نماینده‌ها به طور طبیعی دارند. (ادامه)
مقصر درگیری در مجلس کیست؟ (يادداشت)
(ادامه)
در این ديدار وي بخشي از دلايل رد صلاحيت خود را از آيت الله يزدي جويا مي شود كه اين عضو شوراي نگهبان توضيحاتي به وي ارايه مي كند. اشک‌های سیدحسن خمینی نزد رئیس مجلس خبرگان!
در این ديدار وي بخشي از دلايل رد صلاحيت خود را از آيت الله يزدي جويا مي شود كه اين عضو شوراي نگهبان توضيحاتي به وي ارايه مي كند.(ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم .... سعادت ملتهای آزاده و مسلمان، در گرو وحدت و تقریب میان آنها می باشد
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم ....(ادامه)
حواشي ممنوع الخروجي بانوي فوتباليست
28 شهریور زمان جشن ورود به کلاس اول پسرم است که مي‌توانم در کنار او باشم. تیم بیست و نهم پرواز دارد. ضمن اینکه دوم و سوم مهر تعطیل است و بعد از آن تیم از مالزی بر مي‌گردد بنابراین موضوع سر فقط یک روز مدرسه رفتن رادان است(ادامه)
توضيحات جهانگيري درباره شکايت احمدي نژاد از وي
(ادامه)
نتايج اوليه آزمون استخدامي آتش نشاني شهرداريهاي مازندران اعلام شد
(ادامه)
معناي بند ميم وصيت نامه امام چيست؟
(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های سه شنبه ۱۹ خرداد
(ادامه)
دولت کارمند جدید استخدام می‌کند
(ادامه)
نامه 20 استاد دانشگاه به وزیر علوم: رئیس را برکنار کنید
20 نفر از اساتید دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر با انتشار نامه سرگشاده ای، دکتر "مسعود صدری نسب" رئیس دانشگاه را به ناکارآمدی متهم کردند و خواستار برکناری وی شدند. (ادامه)
فرزاد حسنی: از حاشيه دور شدم
(ادامه)
آهنگساز معروف ممنوع‌ الخروج شد
مجيد درخشاني، آهنگساز ايراني روز گذشته در حالي كه قصد خروج از ايران به مقصد دوبي را داشت، در فرودگاه بين‌المللي امام خميني(ره) توسط ماموران انتظامي اين فرودگاه مورد سوال قرار گرفت و مطلع شد كه ممنوع‌الخروج شده است. (ادامه)
جوابیه شورای شهر ساری به درج یک خبر
(ادامه)
یادادشت پیمان قاسم‌خانی دردفاع ازهمسرش
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
هديه ای كه فرهاد قائمي گرفت + عکس
مي گويد اگر واليباليست نمي شد،شايد چابكسوار بود و اسب سواري مي كرد. دقيقا داستان فرهاد قائمي مثل خيلي از بچه هاي تركمن صحرا و گنبد با اين دو مسئله جمع مي شود؛گويي غير از اسب و واليبال دلمشغولي ديگري ندارند. او حالا مثل خيلي از تركمن ها هر دو را دارد. هم اسب را و هم واليبال را.(ادامه)
احضار ظریف به مجلس با طعم اقتصاد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
تهدید وزیر ارتباطات به استیضاح
(ادامه)
محسن گرجی عملکرد نزدیک به یکساله استاندار مازندران و تیم همراهش را غیر قابل دفاع دانست و اظهار داشت : علی رغم اینکه عملکرد نزدیک به یکساله آقای فلاح و تیم همراهش ناکافی و غیر قابل دفاع است اما رسانه های استان همواره حمایت های خود را از دولت اعتدال دریغ نکردند... شکایت استاندار از رسانه ها، روند اطلاع رسانی و نقد را متوقف نخواهد کرد!
محسن گرجی عملکرد نزدیک به یکساله استاندار مازندران و تیم همراهش را غیر قابل دفاع دانست و اظهار داشت : علی رغم اینکه عملکرد نزدیک به یکساله آقای فلاح و تیم همراهش ناکافی و غیر قابل دفاع است اما رسانه های استان همواره حمایت های خود را از دولت اعتدال دریغ نکردند...(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.