.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طريق پابند الکترونيکي از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه‌دار و نصب پابند به آنها خبر داد. کنترل 300 مجرم سابقه‌دار در غرب تهران با پابند الکترونیکی
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طريق پابند الکترونيکي از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه‌دار و نصب پابند به آنها خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد .

تحليل منابع و مصارف بانكي و صداي پاي ركود در مازندران ! + جدول آماری
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد . (ادامه)
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد. رئیس کل مازندرانی بیمه مرکزی ایران ابقا شد + بیوگرافی
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد.(ادامه)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
بی تردید بايد گفت اقدامات دولتمردان گذشته علیرغم تلاش بسیار هرگز نتوانسته اقتصاد مازندران را تحركي شایسته ببخشد، چرا که سالها حق مازندران و مجموعه استان های شمالی در قالب مصوبه ای غیر علمی به سایر استان ها داده شد و با وجود اعلام مازندران ضرورت شناخت چالش های توسعه استان مازندران در گام اول
بی تردید بايد گفت اقدامات دولتمردان گذشته علیرغم تلاش بسیار هرگز نتوانسته اقتصاد مازندران را تحركي شایسته ببخشد، چرا که سالها حق مازندران و مجموعه استان های شمالی در قالب مصوبه ای غیر علمی به سایر استان ها داده شد و با وجود اعلام مازندران (ادامه)
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. .... پست اینستاگرامی ربیع فلاح جلودار پس از انتصاب استاندار جدید مازندران
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. ....(ادامه)
پيام رئيس شوراي شهر ساري بمناسبت بازگشايي مدارس
رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در پيامي فرا رسيدن سال جديد تحصيلي را به اصحاب تعليم و تربيت تبريك گفت (ادامه)
شمال نیوز : به جرات باید گفت؛ در طول 4سال گذشته شهروندان استان همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مند و از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسند بودند و انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد .... تشكيل كميته ویژه براي رصد فعاليت مديران در مازندران...!
شمال نیوز : به جرات باید گفت؛ در طول 4سال گذشته شهروندان استان همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مند و از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسند بودند و انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد ....(ادامه)
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند..... پیشنهاد تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی و حذف انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند.....(ادامه)
آغاز طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد
اجرای طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد آغاز می شود.(ادامه)
شمال نیوز : اگر صنايع چوب و کاغذ مازندران زمین بخورد و آسیب ببیند و به سرنوشت نساجی ها دچار شود، نشان از ضعف کل استان و مدیریت تمام مسئولان استانی است و دیگر هیچ صنعت بزرگی در مازندران پای نخواهد گرفت و هیچ سرمایه‌گذاریقابل توجهی در بخش صنعت استان مازندران انجام نخواهد شد.... مبادا صنایع چوب و کاغذ مازندران به بلای نساجی ها دچار شود
شمال نیوز : اگر صنايع چوب و کاغذ مازندران زمین بخورد و آسیب ببیند و به سرنوشت نساجی ها دچار شود، نشان از ضعف کل استان و مدیریت تمام مسئولان استانی است و دیگر هیچ صنعت بزرگی در مازندران پای نخواهد گرفت و هیچ سرمایه‌گذاریقابل توجهی در بخش صنعت استان مازندران انجام نخواهد شد....(ادامه)
 با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد. رونمایی از کمربند ناجی غریق در مازندران+ تصاویر
با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد.(ادامه)
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود . رئيس ستاد انتخابات مازندران منصوب شد
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود .(ادامه)
به دليل ضعف تشكل‌هاي سياسي در كشور و عدم نهادينه شدن آنها، ‌عرصه دانشگاه‌ها همواره به عنوان يكي از ظرفيت‌هاي اساسي براي تحركات جريان‌هاي سياسي كشور و يارگيري از ميان دانشجويان مطرح بوده است...

16 آذر و رسالت امروز جنبش دانشجويي انقلابي(يادداشت)
به دليل ضعف تشكل‌هاي سياسي در كشور و عدم نهادينه شدن آنها، ‌عرصه دانشگاه‌ها همواره به عنوان يكي از ظرفيت‌هاي اساسي براي تحركات جريان‌هاي سياسي كشور و يارگيري از ميان دانشجويان مطرح بوده است... (ادامه)
پیشنهاد محسن رضایی به دولت تدبیر و امید
دکتر محسن رضایی با بیان اینکه توجه به منابع انسانی داخلی می‌توانست نتایج بهتری برای برجام رقم بزند، درس گرفتن از اشتباهات گذشته را برای ادامه راه دولت پیشنهاد کرد. (ادامه)
ضرورت تغيير درآموزش‌و پرورش شهرستان‌ها
محمدعلي خالق‌نژاد*(ادامه)
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد..... نگاهي به كارنامه استاندارمازندران و چند سوال مهم!
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد.....(ادامه)
 شمال نیوز : دولت‌هاي نهم‌ و دهم بيشترين ميزان جا‌به‌جایي كابينه را به خود ديدند و هيچ‌كس نيز انتقادي به وضعيت آن دوران نداشت و اگر كسي‌هم اعتراضي مي‌كرد با هجمه‌هاي فراوان روبه‌رو مي شد و .... کلید طلایی روحانی برای رسیدن به کرسی دوازدهم!
شمال نیوز : دولت‌هاي نهم‌ و دهم بيشترين ميزان جا‌به‌جایي كابينه را به خود ديدند و هيچ‌كس نيز انتقادي به وضعيت آن دوران نداشت و اگر كسي‌هم اعتراضي مي‌كرد با هجمه‌هاي فراوان روبه‌رو مي شد و ....(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

۶۵۳ برنامه در هفته پدافند غیرعامل در مازندران اجرا می‌شود
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در احکام جداگانه مدير كل جديد حراست و همچنین رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب کرد.

مدير كل جديد حراست و رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب شدند
شمال نیوز: استاندار مازندران در احکام جداگانه مدير كل جديد حراست و همچنین رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب کرد. (ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ... دكتر فلاح براي همه مسايل استان برنامه دارد / شاخص اقتصادي، اشتغال و تورم مازندران بهتر از معدل كشور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ...(ادامه)
بهره برداری از 32 پروژه در هفته دولت در شهرستان نکا
(ادامه)
شمال نیوز: اتفاقي كه در المپيك 2016 ريو براي حذف بهداد سليمي از دريافت مدال رخ داد عدالت و صلح را به خطر مي اندازد همه شاهد بوديم كه مردم ايران و جهان نسبت به اين بي عدالتي فرياد زدند و اعتراض كردند بهداد هم نگريست و گريست و فرياد زد فردوس حاجيان: زندگي نامه بهداد سليمي را دوباره نويسي مي كنم
شمال نیوز: اتفاقي كه در المپيك 2016 ريو براي حذف بهداد سليمي از دريافت مدال رخ داد عدالت و صلح را به خطر مي اندازد همه شاهد بوديم كه مردم ايران و جهان نسبت به اين بي عدالتي فرياد زدند و اعتراض كردند بهداد هم نگريست و گريست و فرياد زد(ادامه)
«حمله» به رييس‌جمهور / رئیس‌جمهور، «عمروعاص»، «خائن»، «ساده‌لوح» و «ضد ولايت‌فقيه» ناميده شد
(ادامه)
آغازگام سوم اصلاح طلبان
(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سواحل مازندران یک ماشین ساحل روب برای پاکسازی شیشه ها و زباله های تیز مدفون شده در شن ها وجود ندارد و سواحل همواره با مشکل آزادسازی روبرو است همه سواحل در اختيار دولت و سازمانهاي قدرتمند و با نفوذ و یا شرکت های خصوصی است كه هيچ مسولي براي رفاه مردم شهر خود را درگير با آنها نخواهد كرد .... طرح های دریا در سواحل مازندران و دهها سئوال بی پاسخ !
شمال نیوز : متاسفانه در سواحل مازندران یک ماشین ساحل روب برای پاکسازی شیشه ها و زباله های تیز مدفون شده در شن ها وجود ندارد و سواحل همواره با مشکل آزادسازی روبرو است همه سواحل در اختيار دولت و سازمانهاي قدرتمند و با نفوذ و یا شرکت های خصوصی است كه هيچ مسولي براي رفاه مردم شهر خود را درگير با آنها نخواهد كرد ....(ادامه)
نخستین وزیر قربانی فیش های حقوقی؟
نخستين قرعه استيضاح در مجلس دهم به نام «علي ربيعي» وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي رقم خورد. محمدعلي وكيلي، نماينده تهران به همراه تعدادي از نمايندگان در تكاپوي جمع‌آوري امضا براي طرح استيضاح اين وزير كابينه تدبير و اميد هستند. (ادامه)
شمال نیوز: با صدور حكمي از سوي دكتر رحماني فضلي وزير كشور ، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران منصوب شد.


معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با صدور حكمي از سوي دكتر رحماني فضلي وزير كشور ، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز: در كارنامه مدیریتی خود دبيري كاروان دولت تدبير واميد ،مشاور نهاد رياست جمهوري و وزارت كشور،سرپرستي استانداري هاي بوشهر و مازندران،معاون سياسي استانداري هاي سرپرست سابق استانداری مازندران، استاندار خراسان شمالی شد
شمال نیوز: در كارنامه مدیریتی خود دبيري كاروان دولت تدبير واميد ،مشاور نهاد رياست جمهوري و وزارت كشور،سرپرستي استانداري هاي بوشهر و مازندران،معاون سياسي استانداري هاي(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.