.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمربی سابق نساجی به لیگ برتر باز می‌گردد
مجید جلالی سرمربی سابق تیم نساجی مازندران با مدیران تیم گل گهر سیرجان به توافق رسیده است.(ادامه)
علی دایی سرمربی تیم لیگ برتری می شود؟
با برکناری وینکو بگوویچ شنیده ها حاکی از حضور علی دایی در سیرجان به عنوان سرمربی جدید گل گهر است.(ادامه)
کاپیتان سابق استقلال دستیار بگوویچ شد
مجتبی جباری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، به کادر فنی تیم گل گهرسیرجان پیوست و دستیار وینگو بگوویچ سرمربی این تیم شد.(ادامه)
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه..... پایان خوش لیگ یک برای خونه به خونه با یک برد بی دردسر
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه.....(ادامه)
دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با صعود تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر به لیگ برتر همراه بود. تیم شهرداری ماهشهر نیز به رقابت‌های لیگ دسته دوم سقوط کرد. دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شدند
دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با صعود تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر به لیگ برتر همراه بود. تیم شهرداری ماهشهر نیز به رقابت‌های لیگ دسته دوم سقوط کرد.(ادامه)
۶ مربی لیگ برتری در جمع ۶ تیم اول لیگ یک!
۶ تیم اول جدول لیگ دسته یک فوتبال با هدایت ۶ سرمربی با تجربه که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند اداره می‌شوند.(ادامه)
اردوغان بار دیگر رئیس جمهور ترکیه شد
اولین انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پس از تصویب قانون اساسی جدید و 27 مین انتخابات پارلمانی این کشور رأس ساعت 8 صبح به وقت محلی آنکارا به صورت رسمی آغاز شده بود که بر اساس نتایج غیر رسمی رجب طیب اردوغان بار دیگر رئیس جمهور ترکیه انتخاب شد. (ادامه)
قرعه کشی جام حذفی؛ پرسپولیس به نفت خورد؛ استقلال به گل گهر
قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی برگزار شد. تیم های لیگ برتری حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند و در این میان شش تیم لیگ برتری با یکدیگر روبرو خواهند شد.(ادامه)
نساجی میزبان و خونه به خونه میهمان
هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور با دیدار دو نماینده مازندران با حریفانی از کرمان و سیرجان پیگیری خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: ایشان گفته‌اند من می‌خواستم با خیبر خرم آباد در بابل مساوی بگیرم تا مس به ما برسد، ایشان در جمعی این حرف را زده‌اند. روز شنبه در کمیته صیانت جلسه‌ای با آقای میثاقیان برگزار می‌شود، شاهدان به جلسه خواهند آمد و .... اتهام تند مدیرعامل خونه به خونه بابل به میثاقیان
شمال نیوز: ایشان گفته‌اند من می‌خواستم با خیبر خرم آباد در بابل مساوی بگیرم تا مس به ما برسد، ایشان در جمعی این حرف را زده‌اند. روز شنبه در کمیته صیانت جلسه‌ای با آقای میثاقیان برگزار می‌شود، شاهدان به جلسه خواهند آمد و ....(ادامه)
میثاقیان که سال قبل نیز هدایت مس کرمان را برعهده داشت، این بار جانشین وینگو بگوویچ شد تا بتواند در هفته های آینده این تیم را برای صعود به لیگ برتر هدایت کند..... اکبر میثاقیان ؛ از خونه به خونه تا مس کرمان !
میثاقیان که سال قبل نیز هدایت مس کرمان را برعهده داشت، این بار جانشین وینگو بگوویچ شد تا بتواند در هفته های آینده این تیم را برای صعود به لیگ برتر هدایت کند.....(ادامه)
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در حاشیه گفت و گوی زنده عادل فردوسی پور با محمد خاکپور در برنامه نود سرمربی تیم امید خودکاری را در دست داشت که مدام با این خودکار بازی می کرد و آن را فشار می داد.اتفاقی که در نهایت باعث شد تا این واکنش فردوسی پور را به همراه داشته باشد:«بهتر است یک آیتم ببینیم تا من این خودکار را از دست شما بگیرم.از بس که "تق تق" صدای این خودکار را درآوردید.اعصابم خرد شد!»(ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
برنامه نود این هفته از ساعت 22:31 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:52 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)
گزارشی از تاریخچه مربیان پرسپولیس
برکناری علی دایی با تصمیم هیات مدیره و نه با تصمیم مدیرعامل باعث بازگشت حمید درخشان به نیمکت داغ سرخپوشان پس از 6277 روز شد. حال این مربی بعد از علی پروین و بالاتر از علی دایی و مصطفی دنیزلی قرار گرفته است زیرا 3 مرتبه و در ادوار مختلف هدایت این تیم پرطرفدار را برعهده گرفته است. بود.(ادامه)
نصیرزاده:‌ من بی ادب نیستم، آقای دایی!
رئیس کمیته نظارت بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ گفت: دایی مقابل مقرراتی که نمی‌داند قیام می‌کند.(ادامه)
علی کریمی به میدان بازگشت
(ادامه)
پرسپولیسی‌ها با بگوویچ به توافق رسیدند
(ادامه)
به دنبال حوادثی که در دیدار داماش گیلان - پرسپولیس تهران رخ داد، شیث رضایی ضمن جریمه‌ای 300 میلیون تومانی از تیم پرسپولیس اخراج و محمد نصرتی نیز  ... شیث رضایی از پرسپولیس اخراج شد
به دنبال حوادثی که در دیدار داماش گیلان - پرسپولیس تهران رخ داد، شیث رضایی ضمن جریمه‌ای 300 میلیون تومانی از تیم پرسپولیس اخراج و محمد نصرتی نیز ...(ادامه)
خیلی از گنده‌های فوتبال باید در زندان باشند
(ادامه)
شکست نساجی مقابل آلومینیوم هرمزگان
(ادامه)
حمله تند مایلی‌کهن به دایی
(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.