.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رییس اتحادیه آرایشگران مرکز استان مازندران به وجود طیف گسترده‌ای از بانوان زحمتکش در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد:  برخی کارآفرینان بانو در سالن‌های خود  ٢٥ الى٣٠ پرسنل دارند و نگران از پرداخت هزینه های انباشته شده هستند و مشکلات دیگری .... آسيب‌هاى جدی به صنف آرايشگران زنانه مرکز مازندران وارد شد / ورشكستگى غالب بانوان كارآفرين و بیکاری زنان سرپرست‌خانوار در ساری
شمال نیوز : رییس اتحادیه آرایشگران مرکز استان مازندران به وجود طیف گسترده‌ای از بانوان زحمتکش در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد: برخی کارآفرینان بانو در سالن‌های خود ٢٥ الى٣٠ پرسنل دارند و نگران از پرداخت هزینه های انباشته شده هستند و مشکلات دیگری ....(ادامه)
دکتر فرزاد گوهردهی* همه چیز درباره آنفلوآنزا (يادداشت)
دکتر فرزاد گوهردهی*(ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است..... دوندگی بازنشستگان مازندرانی برای بیمه تکمیل درمانی !
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : دکتر عمادی ادامه داد: تیم پزشکی پس از معاینه و درمان مجروحان و بیماران روستای زرده با حضور در منزل خانواده شهید سیدفریدون حسینی که در دوران دفاع مقدس این خانواده 7 شهید تقدیم کشور کرده و در زلزله اخیر نیز سه تن از عزیزان‌شان «پدر، دختر و پسر» را از دست داده‌اند حضور یافته و با ایشان اظهار همدردی کردند..... حضور پزشک بدون مرز مازنی به‌همراه تیم پزشکی در مناطق زلزله‌زده+تصاویرو تکمیلی
شمال نیوز : دکتر عمادی ادامه داد: تیم پزشکی پس از معاینه و درمان مجروحان و بیماران روستای زرده با حضور در منزل خانواده شهید سیدفریدون حسینی که در دوران دفاع مقدس این خانواده 7 شهید تقدیم کشور کرده و در زلزله اخیر نیز سه تن از عزیزان‌شان «پدر، دختر و پسر» را از دست داده‌اند حضور یافته و با ایشان اظهار همدردی کردند.....(ادامه)
سهم ما در وقوع فجايعی مثل فوت بنيتا چيست؟
تعريف رسمي كودك‌آزاري هم انواع آزارهاي فيزيكي و روانشناختي (به صورت توهين، تحقير و طردشدگي) و جنسي را و هم نوعي از آزار به عنوان «غفلت از كودك» را شامل مي‌شود. غفلت از كودك به اين معناست كه والدين براي مراقبت كافي و رشد مناسب و بالندگي كودك‌شان صلاحيت نداشته باشند.(ادامه)
روايتي از فروش اعضاي بدن؛ از كليه تا كبد، براي كمي پول
(ادامه)
این بیماری ها با ورزش درمان می شوند
ورزش، عمر را طولاني تر مي کند، باعث کاهش وزن مي شود و به تقويت قلب کمک مي کند اگرچه بهترين درمان ورزش است اما به ندرت پزشکان براي بهبود بيماري آن را توصيه مي کنند.(ادامه)
شمال نیوز :  اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود..... تقدير دولت و ملت بروندي در آفریقا از تلاش پزشك مازني+ تصاویر
شمال نیوز : اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود.....(ادامه)
خاکشیر و اینهمه خاصیت باورنکردنی!
براساس تحقيقات انجمن طب سنتي ايران، خاكشير در درمان بسياري از بيماري‌ها از جمله رفع لك و جوش، دفع سنگ كليه، رفع بدبويي دهان، افزايش وزن و ضد اسهال موثر است. درمان بيماري‌هاي مختلف نياز به برسي و تشخيص كامل توسط پزشك متخصص دارد اما برخي تجربيات استفاده از خاكشير را در درمان برخي مشكلات و بيماري‌ها تاييد كرده است.(ادامه)
برای شکایت از پزشکان متخلف باید به کجا و چگونه شکایت کنیم؟
شمال نیوز: در کنار اخبار مرتبط با پیشرفت های پزشکی و نوآوری های جدید این عرصه، اخبار مرتبط با تخلفات و جرایم پزشکی هم از آن گونه مطالبی هستند که همیشه مورد اقبال افکار عمومی قرار داشته و این پرسش مطرح بوده که تخلفات و جرایم پزشکی به چه رفتارهایی اطلاق می شود و نحوه شکایت و پیگیری آن ها چگونه است؟ (ادامه)
میوه‌های پاییزه سرشار از خاصیت درمانی
با شروع فصل پاییز و آمدن میوهای این فصل می‌توان با گنجاندن این میوه‌ها به سبد و رژیم غذایی علاوه بر بهره بردن از ارزش تغذیه‌ای آنها، از بیماری کبد چرب که شایع این روزها شده است هم پیشگیری و یا حتی درمان نمود.(ادامه)
شمال نیوز : در پی درج خبری با عنوان « بازی با جان مردم فریدونکنار از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران! » به نقل از یک منبع خبری در شمال نیوز ، دانشگاه علوم پزشکی مازندرن با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار ان مطابق قانون مطبوعات شد ..... جوابیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به یک خبر از دو خبر شمال نیوز + توضیحات ما
شمال نیوز : در پی درج خبری با عنوان « بازی با جان مردم فریدونکنار از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران! » به نقل از یک منبع خبری در شمال نیوز ، دانشگاه علوم پزشکی مازندرن با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار ان مطابق قانون مطبوعات شد .....(ادامه)
تصاویری کمیاب از دختران ناصرالدین شاه قاجار
ناصرالدین شاه قاجار نه تنها همسران زیادی داشت، بلکه از این همسران صاحب فرزندان پرشماری هم شد. یکی از دختران او مدافع مشروطه‌خواهان بود و یکی دیگر پیانو می‌نواخت. تصاویری کمیاب از برخی دختران ناصرالدین شاه را ببینید. این تصاویر را دویچه وله منتشر کرده است.(ادامه)
گذشتن خطر از بیخ گوش ورزشكار جوان
ورزشكار 20 ساله بابلی بعد از ايست قلبی به زندگی بازگشت.(ادامه)
مصطفی اميری زندگی به سبک دختر رسول خدا(ص)(يادداشت)
مصطفی اميری(ادامه)
کودکی که باچشم از حدقه بیرون زده متولد شد + تصاویر
در اتفاقی نادر نوزادی با بیرون زدگی شدید چشم در اصفهان متولد شد. (ادامه)
عکس های شخصی خانم بازیگر لو رفت +عکس
مهراوه شریفی نیا ، نسبت به انتشار عکس های شخصی اش در فضای مجازی واکنش نشان داد.(ادامه)

شمال نیوز: آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است. كامل ترين اطلاعات علمي و تجربي از آنفولانزاي خوكي
شمال نیوز: آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است. (ادامه)
دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟
(ادامه)
فروش‌كليه تلگرامي شد!
وارد كانال تلگرامي فروش كليه مي‌شويم. در كانال آگهي‌هاي مختلفي از فروشندگان كليه درج شده است. در اين آگهي‌ها آمده است: «فروش كليه 23 ساله فوري فوري فروشي30 ميليون.»(ادامه)
سرنوشت تلخ نوجوان 12 ساله محمودآبادی
(ادامه)
شمال نيوز: برای اولین بار در مازندران، جراحی مفصل همزمان هر دو زانو در یک مرحله در بیمارستان دولتی شهدای محمودآباد انجام شد. جراحي همزمان مفاصل هر دو زانو در مازندران
شمال نيوز: برای اولین بار در مازندران، جراحی مفصل همزمان هر دو زانو در یک مرحله در بیمارستان دولتی شهدای محمودآباد انجام شد.(ادامه)
پرونده مدلینگ‌های زیرزمینی روی میز پلیس
١١٠ زن و مرد مدلینگ در آخرین عملیات سپاه پاسداران استان بوشهر دستگیر شدند(ادامه)
قرار هنرمندان برای همراهی با دردمندان
دو - سه شب پیش در جشن انجمن منتقدان که البته بیشتر شبیه شد به گردهمایی و اعتراض هنرمندان به سرطان، «مصطفی عبدالهی» که ۱۴ ماه است با بیماری سرطان مبارزه می‌کند، خطاب به حاضران در مراسم گفت: «در هر شرایطی باید شأن هنرمند حفظ شود. من اگر بخواهم گدایی کنم، روزانه میلیون‌ها تومان پول به دست خواهم آورد ولی رفتار درستی نیست.(ادامه)
اهداي اعضاي بيمار مرگ مغزي در نوشهر
(ادامه)
تجلیل از ۱۰ معلم فداکار
(ادامه)
تلخ ترین خبر درباره نوزادان ایرانی
انتشار خبری از سوی وزارت بهداشت در مورد تولد نوزادان ایرانی مبتلا به ایدز در هفته گذشته چندان مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت.(ادامه)
تشکیل كميته پايش در بیمارستان امام خميني ساري
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.