.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند :  در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. بيانيه جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران راجع به پتروشيمي بهشهر
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند : در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. (ادامه)
گزیده روزنامه های 18 فروردین 1399
(ادامه)
چراغي كه به خانه رواست....(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد..... توجه به صنايع مادر ، كليد توسعه استان مازندران است
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد.....(ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
زمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه
قيمت بنزين يكي از جذاب‌ترين موضوعاتي است كه هر ساله با ارايه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي مورد توجه خاص قرار مي‌گيرد.(ادامه)
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. .... پست اینستاگرامی ربیع فلاح جلودار پس از انتصاب استاندار جدید مازندران
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. ....(ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
برترين متخصص پوست علمي كشور در سال ٩٦ یک مازندرانی است
(ادامه)
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم.  با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد.... دولت و استاندار متعلق به شماست ؛ نزنيدش !
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم. با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد....(ادامه)
بیانیه قالیباف درباره انتخابات ریاست‌جمهوری
(ادامه)
فرهنگ ایرانی انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کارتن‌خوابی و موانع مدیریت علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران(يادداشت)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.(ادامه)
ترميم كابينه با كدام رويكرد(يادداشت)
(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ... دكتر فلاح براي همه مسايل استان برنامه دارد / شاخص اقتصادي، اشتغال و تورم مازندران بهتر از معدل كشور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ...(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سواحل مازندران یک ماشین ساحل روب برای پاکسازی شیشه ها و زباله های تیز مدفون شده در شن ها وجود ندارد و سواحل همواره با مشکل آزادسازی روبرو است همه سواحل در اختيار دولت و سازمانهاي قدرتمند و با نفوذ و یا شرکت های خصوصی است كه هيچ مسولي براي رفاه مردم شهر خود را درگير با آنها نخواهد كرد .... طرح های دریا در سواحل مازندران و دهها سئوال بی پاسخ !
شمال نیوز : متاسفانه در سواحل مازندران یک ماشین ساحل روب برای پاکسازی شیشه ها و زباله های تیز مدفون شده در شن ها وجود ندارد و سواحل همواره با مشکل آزادسازی روبرو است همه سواحل در اختيار دولت و سازمانهاي قدرتمند و با نفوذ و یا شرکت های خصوصی است كه هيچ مسولي براي رفاه مردم شهر خود را درگير با آنها نخواهد كرد ....(ادامه)
روزبه رفاکار طلاق آخرین راه کار یا راه فرار(يادداشت)
روزبه رفاکار(ادامه)
حقوق نجومی این افراد دیده نمی‌شود
چگونه است كه رئيس يا عضو هيأت مديره يك كارخانه و شركت و سازمان دولتي، خود نمي‌تواند قانونا بيش از ۹ ميليون تومان در ماه درآمد از محل بودجه آن كارخانه و شركت داشته باشد اما همان مدير مي‌تواند از همان بودجه، حقوق ۹۰ ميليون توماني در ماه به يك فوتباليست بدهد؟ كدام عقل و منطقي بر اين معادله حاكم است؟(ادامه)
شمال نیوز :  اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه .... « مازندران » صدرنشين تك فرزندي در کشور !
شمال نیوز : اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه ....(ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
شجونی: عزادار ردصلاحیت‌ها هستیم
حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز و از روحانيون اصولگرايي است كه به انتقادهاي تند و تيزش از اصلاح‌طلبان مشهور است. او كه زماني از حاميان پر و پا قرص محمود احمدي‌نژاد بود در اواخر عمر دولت دهم بدل به يكي از منتقدان وي شد. شجوني حالا هم از منتقدان سفت و سخت حسن روحاني و دولت يازدهم است. با اين حال اگر هر ايرادي به شجوني وارد باشد، اما او هماني است كه مي‌نماياند. در حرف‌هاي او صداقتي است كه مخاطب را همراه مي‌كند. (ادامه)
نرخ بيكاري تحصيلكردگان 36 تا 48 درصد
در صورتي كه رشد اقتصاد سالانه يك درصد باشد در سال 1400 نرخ بيكاري تحصيلكردگان عالي به 48 درصد خواهد رسيد. اين نرخ با رشد اقتصادي دو، سه ، چهار و پنج درصد نيز محاسبه شده و اگر رشد اقتصادي 5 درصد براي كشور به دست آيد، نرخ بيكاري تحصيلكردگان به 36 درصد مي‌رسد.(ادامه)
سيدحميد كلانتري نگاه نو به تعاون، ضرورت امروز (يادداشت)
سيدحميد كلانتري(ادامه)
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت :  مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند..... تقدیر ویژه معاون اول رئیس جمهورازاستاندار مازندران
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت : مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند.....(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به ....
برگزاری نخستین همایش راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به .... (ادامه)
محمد محبوب شهرنشيني و شهروندي دونقش و يك بازيگر(يادداشت)
محمد محبوب(ادامه)
* كرم سينا توسعه اقتصادي استان مازندران(ديدگاه)
* كرم سينا(ادامه)
آمار وزیر رفاه از شاغلین بدون بیمه
(ادامه)
روحاني سياست‌هاي غلط احمدي‌نژاد را اصلاح نكرد
شعار دولت نهم و دهم كه عدالت‌گستري بود. حالا ببينيد آمار به ما چه مي‌گويد؟ حتي عدد و رقم‌هاي رسمي‌اي كه در دولت قبلي منتشر شد، نشان داد كه شاخص فلاكت، كه مجموع نرخ تورم و بيكاري است، در ماه‌هاي پاياني احمدي‌نژاد دو برابر ماه‌هاي اول فعاليت اين دولت بود. يعني هزار ميليارد دلار بر باد دادند، چيز چنداني به ظرفيت‌هاي توليد و اشتغال نيفزودند و «فلاكت» را هم به جاي «عدالت» نشاندند(ادامه)
وی خاطرنشان کرد: از رييس جمهور انتظار داريم به آنهايي كه مانع از توسعه و پيشرفت مركز استان مي شوند تذكر دهند كه بفكر عمران و آبادي باشند و بيش از آنكه به تخريب بپردازند به توسعه بينديشند آنهم در سالي كه سال همدلي و همبستگي دولت و مردم است . آقای رئیس جمهور! نگذارید چوب لای چرخ مدیران شهری بگذارند
وی خاطرنشان کرد: از رييس جمهور انتظار داريم به آنهايي كه مانع از توسعه و پيشرفت مركز استان مي شوند تذكر دهند كه بفكر عمران و آبادي باشند و بيش از آنكه به تخريب بپردازند به توسعه بينديشند آنهم در سالي كه سال همدلي و همبستگي دولت و مردم است . (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.