.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشنهاد ۳۶۰ میلیاردی به ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها
(ادامه)
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی و زرد از طغیان رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و ممنوعیت فعالیت دریایی خبر داد. هشدار نارنجیِ هواشناسی امروز هم پابرجاست
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی و زرد از طغیان رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و ممنوعیت فعالیت دریایی خبر داد.(ادامه)
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است. رئیس‌جمهور: باید جلو سقط جنین گرفته شود
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است.(ادامه)
پرداخت وام بانکی در بانک‌های استان گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، همدان، کرمان، آذربایجان شرقی، مرکزی و قم کمتر از میزان استاندارد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد. قتل مرد جوان به‌خاطر یک بازی
مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.(ادامه)
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد. سیر تا پیاز فساد در باشگاه مس رفسنجان
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد.(ادامه)
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. به این 9 دلیل هر روز آجیل بخورید
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.(ادامه)
مصرف قهوه قبل از خواب مضر است؟
بسیاری از افراد عادت دارند قبل از خواب یک وعده غذایی کوچک مصرف کنند یا نوشیدنی‌هایی از جمله نوشیدنی‌های کافئین‌دار بنوشند که می‌تواند خواب آنها را تحت تاثیر قرار دهد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد :  خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد شجاعی کیاسری : چرا استاندار مازندران بر خلاف ماموریت خود در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی ، پرونده پروژه پتروشیمی مازندران را بسته اعلام کرد؟! / استاندار به اندازه وزن خودش قفل به در استانداری ، توسعه و اشتغال استان میزند / نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد : خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد (ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص ویدیو منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد. واقعیت ماجرای خانمی که به روی مامور قهوه ریخت و داخل ون برده شد
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص ویدیو منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند. کشیدن دندان عقل برای این افراد ممنوع است
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
یک زوج دهه شصتی جدای از وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می‌توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، درمجموع قادر به دریافت ۵۰۰ میلیون تومان وام اضافی هستند که تحت عنوان تسهیلات تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها پرداخت می‌شود. سیر تا پیاز وام تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها
یک زوج دهه شصتی جدای از وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می‌توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، درمجموع قادر به دریافت ۵۰۰ میلیون تومان وام اضافی هستند که تحت عنوان تسهیلات تشویقی ازدواج دهه شصتی‌ها پرداخت می‌شود.(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد. مصرف زیاد پنیر به این دلایل ممنوع
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.(ادامه)
مقامات محلی هند اعلام کردند که آمار قربانیان سقوط بیلیورد در شهر بمبی افزایش یافته است. مرگ ۱۴ نفر بر اثر سقوط بیلبورد در هند +عکس
مقامات محلی هند اعلام کردند که آمار قربانیان سقوط بیلیورد در شهر بمبی افزایش یافته است.(ادامه)
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد. کن ۲۰۲۴ کُن‌فیکون می‌شود؟
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است. آغاز جنگ استقلال و پرسپولیس برای این بازیکن
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از ۵۰ هزار قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته ، نایاب و کمیاب کشف شد. بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از ۵۰ هزار قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته ، نایاب و کمیاب کشف شد.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد. داروفروش اینستاگرامی دستگیر شد
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است. بزرگ‌ترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است.(ادامه)
رقیب چینی لندکروزر با ۹۴۰ اسب‌بخار قدرت به میدان آمد /عکس
فانگ چنگ بائو بائو ۸ یا همان لئوپارد ۸ با همین نام طویل و عجیب‌وغریب، یکی از معدود مدعیان چینی رقابت با تویوتا لندکروزر محسوب می‌شود. برخی از مشخصات کلیدی این خودرو به‌تازگی اعلام شده است.(ادامه)
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست. نبویان از کاندیداتوری ریاست مجلس کنار کشید /رقابت قالیباف با متکی و ذوالنوری
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.(ادامه)
زن جوان پس از دو سال زندگی مشترک به خاطر رفتارهای تحقیرآمیز همسرش تصمیم به جدایی گرفت و راهی دادگاه خانواده شد. طلاق به‌خاطر رفتار توهین آمیز شوهر
زن جوان پس از دو سال زندگی مشترک به خاطر رفتارهای تحقیرآمیز همسرش تصمیم به جدایی گرفت و راهی دادگاه خانواده شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 864 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.621 seconds.