.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد. پرسپولیسی‌ها در کار خیر
دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد.(ادامه)
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد. مرتکب بی حجابی ۳ میلیون تومان جریمه خواهد شد
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد.(ادامه)
براساس مصوبات بخش اول بودجه ۱۴۰۳ برداشت سیستمی از حساب کسانی که بدهکار مالیاتی عنوان شده‌اند مجاز شد. حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود/ اعلام جزییات
براساس مصوبات بخش اول بودجه ۱۴۰۳ برداشت سیستمی از حساب کسانی که بدهکار مالیاتی عنوان شده‌اند مجاز شد.(ادامه)
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​
به مادرم فحاشی شد، جایز نیست بمانم
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​ (ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد. ابربدهکار بانکی وارد زندان شد
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه حزب اللهی یعنی؛ مجتبی شاکری(خبر)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه(ادامه)
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟! رفیقان می روند نوبت به نوبت! / حالا نوبت به آقا سعید رسید ....
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟!(ادامه)
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم. دلنوشته ای برای سردار بزرگ سید حبیب الله حسینی، بابای مهربانم
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۶۵٠ هزار کلاس درس داریم. حدود ۲۰۰ هزار معلم کمبود داریم
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۶۵٠ هزار کلاس درس داریم.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
سفته یکی از متداول ترین اسناد تجاری است که برای نوشتن آن باید نکاتی را مدنظر قرار داد. هنگام نوشتن سفته چه نکاتی را باید رعایت کرد
سفته یکی از متداول ترین اسناد تجاری است که برای نوشتن آن باید نکاتی را مدنظر قرار داد.(ادامه)
فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال از وقوع سونامی در یک باشگاه فوتبال خبر داد. عکس/ استوری جنجالی عضو هیات مدیره استقلال
فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال از وقوع سونامی در یک باشگاه فوتبال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد. علیرضابیگی : احمدی‌ نژاد بنا ندارد رضا پهلوی شود/ می خواهند ناکامی دولت رئیسی را به حساب احمدی نژاد بگذارند !
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد.(ادامه)
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است. استقلالی‌ها باید ۵ میلیارد تومان به وکیل این بازیکن جریمه بدهند!
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است.(ادامه)
ما متوجه خط سیاسی آشوب و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی هستیم/ باید مراقب زمینه‌های شعله ور شدن این فتنه‌ها در کشور باشیم/ همه بدهکار انقلاب و شهدا هستیم/ ایستادن پای این مکتب هزینه دارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود. تاج: رونالدو را هم به ایران بیاوریم رشد نمی‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود.(ادامه)
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است. واکنش تند فتح‌الله‌زاده به اظهارات قربان‌زاده
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.(ادامه)

معامله با انگیزه فرار از ادای دین در حقوق ایران وضعیت‌های حقوقی مختلفی دارد. چگونه دادخواست بنویسیم؟
معامله با انگیزه فرار از ادای دین در حقوق ایران وضعیت‌های حقوقی مختلفی دارد.(ادامه)
یکی از شیوه‌های کلاهبرداری استفاده کلاهبرداران از قولنامه است به طوری که با قولنامه یک واحد ساختمانی به چند نفر فروخته می‌شود. دستبرد به منابع بانک‌ها با یک برگه کاغذ
یکی از شیوه‌های کلاهبرداری استفاده کلاهبرداران از قولنامه است به طوری که با قولنامه یک واحد ساختمانی به چند نفر فروخته می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهارات مداخله جویانه‌ای را درباره حکم یکی از بازداشت شدگان ناآرامی‌های ایران مطرح کرد. اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره ایران
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهارات مداخله جویانه‌ای را درباره حکم یکی از بازداشت شدگان ناآرامی‌های ایران مطرح کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند . گردن کشی هنجارشکنان برای گردن شکنی از مجریان قانون
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.