.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. ۷ مدال پومسه ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.(ادامه)
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید. دیوید تیلور بازنشستگی خود را تایید کرد!؛ از باخت متنفرم
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید.(ادامه)
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است. قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.(ادامه)
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.» کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.»(ادامه)
راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند. همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند.(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند. نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا و تجمع دانشگاهیان ایران در حمایت از فلسطینیان پرداخته‌اند.(ادامه)
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت. دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت.(ادامه)
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت. پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
سقوط بیل مکانیکی در معدن سنگ عمارلوی رودبار منجر به مرگ راننده آن شد. حادثه مرگبار در معدن سنگ رودبار
سقوط بیل مکانیکی در معدن سنگ عمارلوی رودبار منجر به مرگ راننده آن شد.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است. جادوی دخترخاله‌ام مرا قاتل کرد
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است.(ادامه)
مرد معتاد که هنگام درگیری خانوادگی در اقدامی جنون‌آمیز با ریختن بنزین روی خودش، همسر و پسر ۷ ساله‌اش را به آتش کشیده بود، باعث مرگ زن جوان شد. زن جوان در آتش شوهر معتادش سوخت
مرد معتاد که هنگام درگیری خانوادگی در اقدامی جنون‌آمیز با ریختن بنزین روی خودش، همسر و پسر ۷ ساله‌اش را به آتش کشیده بود، باعث مرگ زن جوان شد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟ هواداران بدانند تنها هستم/مگر قرار است هر هفته تیم من ببرد!
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟(ادامه)
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد. فوت یک نفر بر اثر صاعقه در گیلانغرب
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.(ادامه)
مرد زندانی که پس از قتل همسایه‌اش انگیزه خود را مزاحمت مقتول برای همسرش عنوان کرده بود درحالی در شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پزشکی قانونی سلامت روان وی را تأیید کرد. قتل مرد همسایه به علت مزاحمت برای همسر
مرد زندانی که پس از قتل همسایه‌اش انگیزه خود را مزاحمت مقتول برای همسرش عنوان کرده بود درحالی در شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پزشکی قانونی سلامت روان وی را تأیید کرد.(ادامه)
براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، حسن حسینی‌راد یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شب گذشته در حین عزیمت از تهران به تویسرکان در جاده ساوه تصادف کرده ‌و جان باخت. حسن حسینى راد کاندیدان انتخابات در تویسرکان جان باخت
براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، حسن حسینی‌راد یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شب گذشته در حین عزیمت از تهران به تویسرکان در جاده ساوه تصادف کرده ‌و جان باخت.(ادامه)
این نامزد انتخابات صبح امروز، ۱۸ روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از دو روز در کما بودن درگذشت. کاندیدای انتخابات مجلس پس از درگیری با افراد ناشناس جان باخت
این نامزد انتخابات صبح امروز، ۱۸ روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از دو روز در کما بودن درگذشت.(ادامه)
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است. اظهارات سرمربی اردن پس از باخت در فینال
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است.(ادامه)
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود. تکرار ۳ باره یک اتفاق تلخ پس از باخت ایران مقابل قطر
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود.(ادامه)
عکس/ حال و روز بازیکنان ایران پس از باخت به قطر
ناراحتی بازیکنان تیم ملی ایران پس از باخت ۳ بر ۲ مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا سوژه عکاسان شد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته تأسف برانگیز اینجاست که تمامی سران خائن دول عربی مدعی ناسیونالیسم عرب که در مقابله با ایران زبان درازی دارند، در فقره فلسطین عرب، زبان در کام فرو برده و علاوه بر همکاری با ائتلافهای ضد مقاومت، رؤیای پیمان ابراهیم و علنی سازی روابط دیپلماتیک .... ازبازی دوسر باخت امریکا درجنگ غزه تاابن الوقت های غربزده داخلی / دوازده بند از سیاهه جنایات امریکا در نقش پادوی صهیونیستها
شمال نیوز : نکته تأسف برانگیز اینجاست که تمامی سران خائن دول عربی مدعی ناسیونالیسم عرب که در مقابله با ایران زبان درازی دارند، در فقره فلسطین عرب، زبان در کام فرو برده و علاوه بر همکاری با ائتلافهای ضد مقاومت، رؤیای پیمان ابراهیم و علنی سازی روابط دیپلماتیک ....(ادامه)
راز آتش‌گرفتن مرموز یک خانه و مرگ عجیب زن میانسال با پیدا شدن دستنوشته برادرش که به وصیت شباهت داشت تیم جنایی را یک قدم به کشف این معما نزدیک کرد. راز مرگ خواهر در دستنوشته عجیب برادر
راز آتش‌گرفتن مرموز یک خانه و مرگ عجیب زن میانسال با پیدا شدن دستنوشته برادرش که به وصیت شباهت داشت تیم جنایی را یک قدم به کشف این معما نزدیک کرد.(ادامه)
پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۲۳ انتخاب و برنده جایزه The Best شد. گواردیولا مربی سال فیفا شد
پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۲۳ انتخاب و برنده جایزه The Best شد.(ادامه)
مرد جوان که با ظاهری عجیب در ایستگاه‌های بی‌آرتی پایتخت روی دو پسر دانش‌آموز در دو نقطه اسید پاشیده بود، وقتی خود را در محاصره پلیس دید قصد داشت با اسیدپاشی روی مأموران فرار کند. اسیدپاشی‌های سریالی مردی با ظاهری عجیب
مرد جوان که با ظاهری عجیب در ایستگاه‌های بی‌آرتی پایتخت روی دو پسر دانش‌آموز در دو نقطه اسید پاشیده بود، وقتی خود را در محاصره پلیس دید قصد داشت با اسیدپاشی روی مأموران فرار کند.(ادامه)
کریستین الیور بازیگر ۵۱ ساله، همراه با دخترانش مادیتا ۱۰ ساله و آنیک ۱۲ ساله و همچنین خلبان رابرت ساکس در یک سانحه هوایی از دنیا رفتند. بازیگر «هشدار برای کبری ۱۱» درگذشت/ فوت پدر به همراه ۲ دخترش
کریستین الیور بازیگر ۵۱ ساله، همراه با دخترانش مادیتا ۱۰ ساله و آنیک ۱۲ ساله و همچنین خلبان رابرت ساکس در یک سانحه هوایی از دنیا رفتند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 64 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.