.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
متن کامل زیارت عاشورا همراه (+ترجمه و صوت)
زیارت عاشورا جزو دعاهایی است که ثواب و برکات زیادی دارد و خواندن مداوم آن موجب رفع حاجات می‌شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد .

نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم معرفی شد
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد . (ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)
پیامک های تبریک عید غدیر خم
(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد .... برگزاری معارفه مدیران جدید شهرداری ساری + تصاویر و رزومه
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد ....(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
اعضای شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ توسعه‌ و عدالت انتخاب شدند
صبح امروزبا برگزاری دومین کنگره مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با شمارش آرا اعضای شورای مرکزی مشخص شد.(ادامه)
اس ام اس تبریک عید غدیر خم
(ادامه)
عکس: دلنوشته زیبای امير كبير در شب قدر
دل نوشته زیبای میرزا محمد تقی امیر کبیر در شب قدر را ببینید.(ادامه)
عکس/ مراسم شستشوی گنبد حرم امیرالمومنین(ع)
مراسم شستشوی گنبد حرم مطهر امیرالمومنین(ع) در نجف اشرف توسط جمعی از خادمان آستان شستشو شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ...... اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ......(ادامه)
بازگشایی جاده هراز
جاده هراز بازگشایی شد.(ادامه)
مسدود شدن جاده هراز
محور هراز از ساعت 10 صبح امروز بسته می شود.(ادامه)
تقدیر رئيس صليب سرخ بروندی از دکتر عمادی
رئيس صليب سرخ بروندی از دکتر عمادی پزشک بدون مرز ايرانی قدردانی کرد.(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
پیامک شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، تعدادی پیامک تسلیت مرتبط با این روز را برای دوستداران و عاشقان آن حضرت آماده کرده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار سابق مازندران در ادامه گفت: بندر شهيد هاشمى نژاد اميرآباد بهشهر كه از دستاورد هاى نظام مقدس جمهورى اسلاميست از بدو راه اندازى بنام مبارك سيد و سالار شهيدان استان مازندران و فرزند نستوه و مجاهد پرور شهرستان بهشهر .... استاندار سابق مازندران هم به تغییر نام بندر امیرآباد واکنش نشان داد
شمال نیوز : استاندار سابق مازندران در ادامه گفت: بندر شهيد هاشمى نژاد اميرآباد بهشهر كه از دستاورد هاى نظام مقدس جمهورى اسلاميست از بدو راه اندازى بنام مبارك سيد و سالار شهيدان استان مازندران و فرزند نستوه و مجاهد پرور شهرستان بهشهر ....(ادامه)
شمال نیوز : یکسال از آخرین دیدارم با اسطوره انقلاب گذشت! زمانی که در مسئولیت سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان در قالب سفر رئیس جمهور این کشور به تهران، به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتیم. افسوس که برای دیدار مجدد با آن مرحوم که مدتی بود در برنامه داشتم، تعجیل نکردم!

دلنوشته نماینده بابل برای مرحوم آیت الله هاشمی
شمال نیوز : یکسال از آخرین دیدارم با اسطوره انقلاب گذشت! زمانی که در مسئولیت سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان در قالب سفر رئیس جمهور این کشور به تهران، به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتیم. افسوس که برای دیدار مجدد با آن مرحوم که مدتی بود در برنامه داشتم، تعجیل نکردم! (ادامه)
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود .
آقاي نماينده به بار بود كه به دار كشيديد!!
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود . (ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
تاریخچه جنایات آل سعود در حج (ديدگاه)
(ادامه)
دیپورت برای نداشتن کارت پایان خدمت
بازیکن دورگه ایرانی آمریکایی تیم فوتبال خونه به خونه بابل از این باشگاه خداحافظی کرد.(ادامه)
عكس زيرخاکی از امير قلعه‌نویی
امير قلعه نویی در كنار شاهين بياني و مرتضي يكه پس از قهرمانی در جام ميلز هند در سال 1989(ادامه)
علی(ع) در لحظات آخر عمر ما را به چه سفارش‌ نمودند؟ (ديدگاه)
(ادامه)
دانش آموز ساروی مدال آور جهانی
در مسابقات بين المللی كشتی آذربايجان دانش آموز ساروی توانست مدال طلا کسب کند.(ادامه)
پرونده مينو خالقي وارد فاز بي‌اخلاقي‌ها شد
(ادامه)
راه اندازي باشگاه خنده در آستارا
شهردار بندر آستارا از راه اندازي باشگاه خنده با هدف فراهم نمودن فضاي شاد و با نشاط در ميان اقشار مختلف جامعه خبر داد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.