.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
شمال نیوز : بنا به آمار منتشره سازمان ثبت احوال، در پاییز 1401، بیشترین آمار آبان ماه بر میزان عمومی ازدواج به ترتیب مربوط به: .... تاملی بر وضعیت نامطلوب ازدواج ، طلاق و جمعیت در مازندران و گیلان
شمال نیوز : بنا به آمار منتشره سازمان ثبت احوال، در پاییز 1401، بیشترین آمار آبان ماه بر میزان عمومی ازدواج به ترتیب مربوط به: ....(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. دعوت هزار فعال اجتماعی برای کاندیداتوری دکتر محسن رضایی
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.(ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)

تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم. جوان ترين و مسن ترين كانديداهاى احتمالى انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠
تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم.(ادامه)
شمال نیوز : فرامرز سپری  در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان  مشترک برق هستند .... تخفیف صد درصدی بهای برق با اجرای طرح برق در مازندران
شمال نیوز : فرامرز سپری در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان مشترک برق هستند ....(ادامه)
نامه‌ا افشین علا به شهردار نور
انتشار فيلمي از نحوه ي بي رحمانه ي انتقال يك سگ بي پناه، مايه ي تأثر شديد مخاطبان به ويژه اهالي ديارمان شد.(ادامه)
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. استفاده صحیح از کولر خودرو
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. (ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اداره اقتصاد به شکل الاکلنگی نوشت: طی ماههای اخیر، با کاهش نرخ سود بانکی، بانک را هم به کفه تولید افزوده و زمینگیر می‌کنند تا کفه بورس به هوا رود و به سبب این موفقیت، برای خود کف می‌زنند؛ حال آنکه در حال تبدیل نقدینگی بدون پشتوانه به سرمایه بدون پشتوانه هستند. کفه بورس به هوا رفته است، برای خود کف می‌زنند/ پنج‌ اقدام فوری برای جلوگیری از سیلی مجدد به اقتصاد و اقشار آسیب پذیر(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اداره اقتصاد به شکل الاکلنگی نوشت: طی ماههای اخیر، با کاهش نرخ سود بانکی، بانک را هم به کفه تولید افزوده و زمینگیر می‌کنند تا کفه بورس به هوا رود و به سبب این موفقیت، برای خود کف می‌زنند؛ حال آنکه در حال تبدیل نقدینگی بدون پشتوانه به سرمایه بدون پشتوانه هستند.(ادامه)
شمال نیوز: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به تعطیلی مجلس در شرایط کرونایی کشور اعتراض کرده است. با شرمساری احساس می کنم در قرنطینه اخلاقی هستم تا قرنطینه سلامت / تعطیلی مجلس مایه خجلت است/ چه فرق است بين به توپ بستن مجلس با دستور تخته كردن در آن؟(خبر)
شمال نیوز: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به تعطیلی مجلس در شرایط کرونایی کشور اعتراض کرده است.(ادامه)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد.
آخرين فصل حضور (يادداشت)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد. (ادامه)
اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.
اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان مازندران مشخص شدند
اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان معرفی شدند. (ادامه)
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه برخی نمایندگان شمالی اظهاراتی را مطرح نمودند اما سکوت مطلق برخی از نمایندگان خصوصا نمایندگان مناطق درگیر سیل سئوال برانگیز است ..... انتقاد نمایندگان تهران از بی برنامگی در امدادرسانی به سیل زدگان شمالی
شمال نیوز : اگرچه برخی نمایندگان شمالی اظهاراتی را مطرح نمودند اما سکوت مطلق برخی از نمایندگان خصوصا نمایندگان مناطق درگیر سیل سئوال برانگیز است .....(ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)
نامه نائب رئيس شوراي شهر ساري به دادستان مرکز استان
در پي سرگرداني 7 ساله ي ثبت نام شدگان طرح مسكن مهر مياركلا ، علي اكبر زليكاني نائب رئيس شوراي شهر ساري در نامه اي سرگشاده به مدعي العموم خواستار احقاق حق زيان ديدگان شد(ادامه)
شمال نیوز: مدير كل بنياد مازندران درگذشت مادرصبور شهيدان گرانقدر حميدرضا، عليرضا و عباسعلي باطبي را به جامعه ايثارگري بويژه بيت معزز شهيدان باطبي تسليت گفت. تسليت مدير كل بنياد مازندران در پي درگذشت مادر شهيدان باطبي
شمال نیوز: مدير كل بنياد مازندران درگذشت مادرصبور شهيدان گرانقدر حميدرضا، عليرضا و عباسعلي باطبي را به جامعه ايثارگري بويژه بيت معزز شهيدان باطبي تسليت گفت.(ادامه)
مامه بابا تیام به نظر با باشگاه استقلال به توافق رسیده. شایعه از ترکیه؛ تیام با استقلال بست
مامه بابا تیام به نظر با باشگاه استقلال به توافق رسیده.(ادامه)
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است..... دوندگی بازنشستگان مازندرانی برای بیمه تکمیل درمانی !
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است.....(ادامه)
استاندار:خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد
استاندار مازندران گفت: خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد.(ادامه)
شمال نیوز : با اين حال به رغم استقبال گلستاني‌ها بعد از گذشت 12 سال اين طرح در سکوت رسانه‌اي متوقف مانده است و سرمايه‌گذاران آن در بلاتکليفي به سر مي‌برند. .... بلاتکلیفی 12 ساله 94 هزار سرمایه‌گذار خرد پتروشیمی گلستان تمامی ندارد
شمال نیوز : با اين حال به رغم استقبال گلستاني‌ها بعد از گذشت 12 سال اين طرح در سکوت رسانه‌اي متوقف مانده است و سرمايه‌گذاران آن در بلاتکليفي به سر مي‌برند. ....(ادامه)
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و ..... حالا شد « هزار و يك اشتباه » !
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و .....(ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
ادامه سریال نامه نگاری های ​​احمدی‌نژاد
احمدی‌نژاد که چند تن از حلقه یاران او به اتهامات مختلفی از جمله مسایل مالی در بازداشت هستند، در اقدام جدیدی به مقام معظم رهبری نامه نوشت.(ادامه)
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم.
مقاله عباس آخوندی در باره استیضاح
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم. (ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.