.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از پایان مهلت سه روزه مجدد ثبت نام خودرو‌های وارداتی خبر داد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد. ثبت نام خودرو‌های وارداتی امشب ۲۹ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از پایان مهلت سه روزه مجدد ثبت نام خودرو‌های وارداتی خبر داد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.(ادامه)
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید. دیوید تیلور بازنشستگی خود را تایید کرد!؛ از باخت متنفرم
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان گفت:طارمی را هم جذب کرده‌ایم، او به‌صورت آزاد از پورتو می‌آید. او بازیکن مهمی در سطح بین‌المللی است، خوشحالی اینزاگی از گلزنی مهدی طارمی
سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان گفت:طارمی را هم جذب کرده‌ایم، او به‌صورت آزاد از پورتو می‌آید. او بازیکن مهمی در سطح بین‌المللی است،(ادامه)
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد. واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.(ادامه)
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد. جواد نکونام: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد.(ادامه)
سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی است. تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی است.(ادامه)
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد. مقصد بعدی حسینی پور مشخص شد/ استاندار بعدی مازندران کیست؟
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
3 نفر از رزمنده های مجاهد ما به شهادت رسیدند و برابر گزارش های اولیه 2 نفر از عزیزان جان بر کف سپاه و یک نفر هم از عزیزان انتظامی به درجه رفیع شهادت رسیدند سه عملیات تروریستی همزمان در راسک و چابهار/ حمله ناکام جیش الظلم به مقر سپاه/ شهادت سه مدافع امنیت در درگیری با تروریست‌ها +فیلم و جزئیات
3 نفر از رزمنده های مجاهد ما به شهادت رسیدند و برابر گزارش های اولیه 2 نفر از عزیزان جان بر کف سپاه و یک نفر هم از عزیزان انتظامی به درجه رفیع شهادت رسیدند(ادامه)
بررسی‌ها نشان می‌دهد که پیام‌رسان واتساپ برای همه‌ی کاربران از دسترس خارج شده است. واتساپ در سراسر دنیا از دسترس خارج شد
بررسی‌ها نشان می‌دهد که پیام‌رسان واتساپ برای همه‌ی کاربران از دسترس خارج شده است.(ادامه)
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.» اعمال شب ۲۳ رمضان/ امشب چه سوره‌هایی بخوانیم؟
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»(ادامه)
حال و هوای منزل سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در اصفهان
فارس: سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با حضور و در منزل سردار شهید زاهدی و عرض تسلیت به خانواده وی، گفت: زمان و نحوه برگزاری مراسم تشییع پیکر آن شهید بزرگوار متعاقبا اعلام می‌شود. وی افزود: امشب درب بهشت حاج احمد و حاج حسین به حاج علی زاهدی خوش‌آمد می‌گویند.(ادامه)
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، شنبه شب طی یک چکاپ معمول مشخص شد نتانیاهو به فتق مبتلا شده است. نتانیاهو بستری شد
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، شنبه شب طی یک چکاپ معمول مشخص شد نتانیاهو به فتق مبتلا شده است.(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
سریال «زیر خاکی ۴» امشب به پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر «نون خ ۵» جایگزین آن می‌شود. «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
سریال «زیر خاکی ۴» امشب به پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر «نون خ ۵» جایگزین آن می‌شود.(ادامه)
یک رسانه عبری از شکست مذاکرات و بازگشت احتمالی هیأت مذاکره کننده اسراییلی به اراضی اشغالی از دوحه خبر داد. بن‌بست مذاکرات آتش بس/ هیئت اسراییلی دوحه را ترک می‌کند
یک رسانه عبری از شکست مذاکرات و بازگشت احتمالی هیأت مذاکره کننده اسراییلی به اراضی اشغالی از دوحه خبر داد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس»  در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند. کشتار در تالار «کروکوس» روسیه / مهاجمان، ۴۰ نفر را کشتند / ۱۰۰ نفر در آتش‌سوزی گرفتار شدند / دستگیری یکی از عاملان حمله / کاخ سفید: اوکراین دخالتی در حمله تروریستی نداشته / کی‌یف: این حمله تروریستی کار نیروهای ویژه روسیه است(خبر)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس» در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
هادی چوپان دو هفته بعد از قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار در انگلستان روی استیج رفت. آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست. هادی چوپان استیج بریتانیا را بهم ریخت
هادی چوپان دو هفته بعد از قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار در انگلستان روی استیج رفت. آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دربی راهی رختکن این تیم نشد. حرکت عجیب خطیر پس از پایان بازی استقلال
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دربی راهی رختکن این تیم نشد.(ادامه)
همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان، پخش سری جدید مسابقات فوتبال «جام رمضان» از شبکه ورزش آغاز شد. آغاز پخش سری جدید مسابقات «جام رمضان»
همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان، پخش سری جدید مسابقات فوتبال «جام رمضان» از شبکه ورزش آغاز شد.(ادامه)
اسپورت‌ویتنس اعلام کرد مهدی طارمی در دیدار برگشت پرتو برابر آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. مهدی طارمی برگشت
اسپورت‌ویتنس اعلام کرد مهدی طارمی در دیدار برگشت پرتو برابر آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند. نکونام به بیمارستان رفت !
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند.(ادامه)
شهادت فرمانده پاسگاه مرزی در خراسان +عکس
فرمانده پاسگاه مرزی چکاب در درگیری نیروهای مرزبانی شهرستان نهبندان با با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
دکتر طحان‌نظیف از پایان یافتن مهلت بررسی شکایات و اعتراضات داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های نظارت و شورای نگهبان خبر داد. اتمام بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس/ تعداد نهایی نامزد‌ها از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت؛ ۷۵ درصد داوطلبان تاییدصلاحیت شدند
دکتر طحان‌نظیف از پایان یافتن مهلت بررسی شکایات و اعتراضات داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های نظارت و شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان بهزیستی کشور از منتشر شدن دفترچه اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد. آغاز نام نویسی اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت
رئیس سازمان بهزیستی کشور از منتشر شدن دفترچه اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد. یارانه کمک معیشتی دهک‌های اول تا سوم پرداخت شد
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 146 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.