.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت واریز حقوق بازنشستگان شنبه ۲۲ اردیبهشت متناسب‌سازی شده
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند. ۱۵۴ روستای دیگر مازندران تحت پوشش آبفا قرار گرفتند
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند. ۲ سال است که شعار من این شده «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا»/ بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم
شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اجرای دستور قضایی موضوع ماده‌۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در این شهرستان، بیش از ۲۱ هزار متر اراضی با ارزش کشاورزی به وضع سابق بازگشت.  قلع و قمع ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در آمل
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اجرای دستور قضایی موضوع ماده‌۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در این شهرستان، بیش از ۲۱ هزار متر اراضی با ارزش کشاورزی به وضع سابق بازگشت. (ادامه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(يادداشت)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی .... این ۴ اصولگرا برای رقابت با قالیباف در انتخابات هیات رئیسه مجلس به صف شدند/ برنامه اعتدالیون مجلس دوازدهم برای ریاست مجلس چیست؟
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی ....(ادامه)
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند. مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست! گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست!(ادامه)
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است. وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گسترش اعتراض‌های دانشجویی علیه صهیونیست‌ها به سرتاسر جهان و اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری پرداخته‌اند.(ادامه)
سید محمد علی ابطحی نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است. انتقاد ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه‌ای زیر پای آقای نصیری انداخته‌اند
سید محمد علی ابطحی نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.(ادامه)
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد. تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند. مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان مجلس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد.

اجرای بیش از ۵ هزار آزمایش میکروبی و شیمیایی آب در شهرستان آمل
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد. (ادامه)
اجرای بیش از ۹۳۱ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در استان مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از اجرای ۹۳۱ کیلومتر لوله گذاری جهت اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در سطح شهرها و روستاهای مازندران طی سال گذشته خبر داد.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است. رئیس مجلس: فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.(ادامه)
شمال نیوز : سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند. سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد / تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب تایید شد
شمال نیوز : سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.(ادامه)
یک صدایی مسؤولان قوه قضائیه در رابطه با حمایت از فراجا برای مبارزه با بی حجابی و اجرای طرح نور را می توان در اظهارات اخیر مقامات عالی دستگاه قضا مشاهده کرد. حمایت همه جانبه دستگاه قضا از پلیس برای برخورد با بی حجابی
یک صدایی مسؤولان قوه قضائیه در رابطه با حمایت از فراجا برای مبارزه با بی حجابی و اجرای طرح نور را می توان در اظهارات اخیر مقامات عالی دستگاه قضا مشاهده کرد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد. با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد. آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی توافق برای تعطیلی شنبه‌هاست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.(ادامه)
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد.
معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد. (ادامه)
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند. حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد. واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 508 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.58 seconds.