.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده ۴۲ گفت: حکم نهایی پرونده شرکت «مدیران خودرو» درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس ۵۵ تولیدی این شرکت ۳۱ اردیبهشت اعلام می‌شود. صدور حکم نهایی شرکت مدیران خودرو تا فردا
نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده ۴۲ گفت: حکم نهایی پرونده شرکت «مدیران خودرو» درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس ۵۵ تولیدی این شرکت ۳۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان محترم باید بپذیرند که اشتباه کردند، آن هم اشتباهی استراتژیک و شایسته است که مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند و نگذارند که تاریخ، با این همه مصوبات و نقش آفرینی های مششع، از آنها قضاوت تلخ داشته باشد! تعطیلی شنبه ها در برنامه فرهنگی ۲۰۳۰ یونسکو برای آموزش و پرورش و سایر نهادهای فرهنگی ایران است / نمایندگان مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند / معلوم نیست که این خوش رقصی ها با کدام توجیه و چشم انداز روشن اقتصادی انجام می گیرد!؟
شمال نیوز : نمایندگان محترم باید بپذیرند که اشتباه کردند، آن هم اشتباهی استراتژیک و شایسته است که مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند و نگذارند که تاریخ، با این همه مصوبات و نقش آفرینی های مششع، از آنها قضاوت تلخ داشته باشد!(ادامه)
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
مبنای برکناری مدیران استان مازندران چیست؟
(ادامه)
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است. پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌جمعی ۱۰ مدیر مازندرانی + جزئیات
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است.(ادامه)
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه  ... بیشترین درخواست مردم در سفر استانی دولت مربوط به کدام حوزه می باشد
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه ...(ادامه)
معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت: ۳۸۱ هزار و ۲۶۴ داوطلب در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی ثبت نام کرده‌اند. آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی فردا برگزار می‌شود
معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت: ۳۸۱ هزار و ۲۶۴ داوطلب در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند. کشیدن دندان عقل برای این افراد ممنوع است
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد. نیوزویک: ایران هیچ محدودیتی در تولید انبوه موشک‌های نقطه‌زن ندارد
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد.(ادامه)
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود. اعلام نتایج کنکور ارشد و فرهنگیان تا نیمه خرداد
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند. ۱۵۴ روستای دیگر مازندران تحت پوشش آبفا قرار گرفتند
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند.(ادامه)
سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. وکیل تتلو: امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خواند | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت
سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است. قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.(ادامه)
بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند. چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.(ادامه)
امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند. توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی .... این ۴ اصولگرا برای رقابت با قالیباف در انتخابات هیات رئیسه مجلس به صف شدند/ برنامه اعتدالیون مجلس دوازدهم برای ریاست مجلس چیست؟
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی ....(ادامه)
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند. مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
یک متخصص بیماری های قلب و عروق، فشارخون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند و گفت: افراد بالای ۱۸ سال باید غربالگری فشارخون شوند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است. کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است.(ادامه)
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد. حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و به ۲۰ سال حبس تبدیل شد
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد.

اجرای بیش از ۵ هزار آزمایش میکروبی و شیمیایی آب در شهرستان آمل
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد. (ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری گفت: معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند. معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری گفت: معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد .... یوسف نوری و فرصتی تازه برای مازندران
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد ....(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 204 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.917 seconds.