.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند! اروپای مدعی آزادی درباره «حجاب» چه می‌گوید؟
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند!(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
۲۵ دختر و پسر در پارتی مختلطی در رودهن دستگیر شدند. دستگیری ۲۵ دختر و پسر نیمه عریان در پارتی مختلط
۲۵ دختر و پسر در پارتی مختلطی در رودهن دستگیر شدند.(ادامه)
رابطه عجیب افزایش واردات برنج با عرضه برنج‌های ایرانی
دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران از رابطه عجیب افزایش عرضه برنج ایرانی همزمان با افزایش واردات این محصول پرده برداشت.(ادامه)
پلمب یک واحد اقامتی در فیلبند /۴ مرد و ۲ زن دستگیر شدند
یک واحد اقامتی در روستای فیلبند به دلیل رعایت نکردن شئونات شرعی پلمب و چند نفر دستگیر شدند(ادامه)
شمال نیوز : فعالیت آشکار شرکت‌هایی که تبدیل به مافیای بازار برنج شده‌اند از چشم هیچ کس به دور نمانده، این شرکت‌ها بی مهابا در حال اختلال در بازار برنج هستند بدون اینکه نگرانی از برخورد قانونی داشته باشند لایه های پنهان مافیای بازار برنج / چرا مسئولان این وقایع را می بیندد و کاری نمی‌کنند؟
شمال نیوز : فعالیت آشکار شرکت‌هایی که تبدیل به مافیای بازار برنج شده‌اند از چشم هیچ کس به دور نمانده، این شرکت‌ها بی مهابا در حال اختلال در بازار برنج هستند بدون اینکه نگرانی از برخورد قانونی داشته باشند(ادامه)
برنج در شمال ارزان شد
نایب رئیس انجمن برنج از کاهش قیمت برنج در شمال کشور خبر داد و گفت: علی رغم کاهش قیمت برنج، خرید و فروشی انجام‌ نمی شود.(ادامه)
افتتاح تصفیه خانه ساری با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور
مدول دوم طرح تصفیه خانه فاضلاب ساری امروز با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران به برکت داشتن خاک و آب مناسب یکی از باکیفیت‌ترین گندم‌ها را تولید می‌کند اما درخصوص آرد توزیعی در نانوایی‌های استان، همواره نگرانی‌هایی وجود دارد و بارها گفته شده ریشه بیماری‌های خطرناک گوارشی را باید در نان جُست‌. از نگرانی مازنی ها در مورد آرد تا پاسخ مدیران غله استان / اگر خبازان شکایتی دارند به غله اعلام کنند
شمال نیوز : استان مازندران به برکت داشتن خاک و آب مناسب یکی از باکیفیت‌ترین گندم‌ها را تولید می‌کند اما درخصوص آرد توزیعی در نانوایی‌های استان، همواره نگرانی‌هایی وجود دارد و بارها گفته شده ریشه بیماری‌های خطرناک گوارشی را باید در نان جُست‌.(ادامه)
آخرین یافته‌ها از جهش کرونا در ایران
مجری طرح ردیابی ژنتیکی ویروس کرونا در ایران گفت: طی ۵ ماه اخیر چندین جهش ویروس کرونا در نمونه‌های ایرانی دیده شده است و این جهش‌ها همواره در حال افزایش هستند.(ادامه)
کرونا تأثیری بر مأموریت‌های نیروهای مسلح نداشته است / سازمان‌های مختلف نیروهای مسلح تاکنون در این رابطه فعالیت‌های تحقیقاتی لازم را در دستور کار داشته‌اند و در این نشست از تجمیع فعالیت‌ها برنامه‌ای راهبردی احصا خواهد شد.....(خبر)
(ادامه)
کرونا؛ جان قاچاق سوخت را گرفت
شمال نیوز: عجیب اما واقعی! قاچاق سوخت، هم به صورت خرد (کوله‌بری) و هم عمده (سازمان‌یافته) بشدت کم شده و مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی می‌گوید: «شرایط به گونه‌ای است که می‌توانیم بگوییم دیگر قاچاق نداریم.» (ادامه)
یکی از موضوعاتی که این روزها در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مطرح شده است، حکم شرعی روزه گرفتن در روزهای شیوع کرونا است و برخی از مراجع تقلید در این باره دیدگاه‌های خود را اعلام کردند. حکم مراجع تقلید برای روزه داری در ایام شیوع کرونا
یکی از موضوعاتی که این روزها در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مطرح شده است، حکم شرعی روزه گرفتن در روزهای شیوع کرونا است و برخی از مراجع تقلید در این باره دیدگاه‌های خود را اعلام کردند.(ادامه)
نحوه حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونا
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دستورالعملی به روسای واحد‌های دانشگاهی، تصمیمات جدیدی را در امور مختلف اداری و آموزشی براساس مصوبات ستاد ملّی مقابله با ویروس کرونا و آغاز مرحله فاصله‌گذاری هوشمند، صادر و ابلاغ کرد.(ادامه)
فتاوی آیات سیستانی و شبیری درباره حکم روزه رمضان در سایه شیوع کرونا
شمال نیوز: حضرات آیات سیستانی و شبیری زنجانی، از مراجع تقلید جهان تشیع به سؤالی پیرامون «روزه ماه رمضان در دوران شیوع کرونا» پاسخ دادند. (ادامه)
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و..... خود انتقادی مدیرکل صدا و سیمای مازندران از سیاهکاری پایتختی ها !
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و.....(ادامه)
فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و... ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی سریال پایتخت می خواست بگوید مردم ایران یا قاچاقچی اند یا روانی یا بی عرضه یا بی شخصیت یا هیچکاره و فرصت طلب!
فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و... ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی(ادامه)
دستگیری یک تیم تروریستی در نزدیکی دفتر علم‌الهدی
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: چندی پیش در نزدیکی دفتر بنده در یکی از همین هتل ها تیم تروریستی خطرناکی را دستگیر کردند، نظام اسلامی دروازه زیارت امام رضا(ع) را برای زائران خارجی باز کرده که حتی بعضی از آن ها نیز خراب کار هستند.(ادامه)
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: امروز در یک موقعیت پساپیروزی در مقابله با دشمن هستیم یعنی توانستیم یک درگیری با دشمن را با پیروزی بگذارنیم و بازدارنگی نامتقارن درحوزه دفاع را تنظیم کنیم. آمریکا رسما اعلام جنگ سایبری کرده است/در موقعیت «پساپیروزی» هستیم(خبر)
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: امروز در یک موقعیت پساپیروزی در مقابله با دشمن هستیم یعنی توانستیم یک درگیری با دشمن را با پیروزی بگذارنیم و بازدارنگی نامتقارن درحوزه دفاع را تنظیم کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: موضوع برنج و واردات آن مدت هاست به بحث روز تبدیل شده و با توجه به اینکه هنوز برنج ایرانی در انبارهای داخلی دپو شده اند برخی از افراد اصرار به واردات برنج دارند و برای رسیدن به اهداف خود دست به دامن معاون اول ریاست جمهوری شده اند. معاون وزیر صمت خطاب به معاون وزیر کشاورزی: نگذارید برنج‌ها در بنادر خراب شود
شمال نیوز: موضوع برنج و واردات آن مدت هاست به بحث روز تبدیل شده و با توجه به اینکه هنوز برنج ایرانی در انبارهای داخلی دپو شده اند برخی از افراد اصرار به واردات برنج دارند و برای رسیدن به اهداف خود دست به دامن معاون اول ریاست جمهوری شده اند.(ادامه)
دادستان آمل: ادامه تحقیقات برای شناسایی باند ترویج عقاید انحرافی
خبرهایی مبنی بر انهدام باند مروج عقاید انحرافی و باورهای شیطانی در ارتفاعات کوهستانی و جنگلی محور هراز از روز گذشته در فضای مجازی مخابره شد که دادستان عمومی و انقلاب آمل در این زمینه گفت: تحقیقات برای شناسایی باند ترویج عقاید انحرافی ادامه دارد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به خسارت بالای سیلاب به اراضی گندم استان‌های شمالی کشور، گفت: نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم. نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به خسارت بالای سیلاب به اراضی گندم استان‌های شمالی کشور، گفت: نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم.(ادامه)
ابراهیم در آتش !!!؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد .....

تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان تصمیم غیرکارشناسی و عجولانه مجلس بود
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد ..... (ادامه)
چه نوع بویی در تهران به مشام می‌رسد؟
بحث در مورد منشأ بو در تهران همچنان داغ بوده و کارشناسان به دنبال یافتن سرمنشأ آن هستند.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نکا با اشاره به اینکه مسئله سد گلورد، آب نیست گفت: مسئله انتقال آب از سد گلورد نکا نیاز به نظر کارشناسی ندارد و نباید به خارج از شهرستان منتقل شود..... امام جمعه : شهرهای شرق مازندران با هم برادرند / آب سد گلورد نباید به خارج از نکا منتقل شود
شمال نیوز : امام جمعه نکا با اشاره به اینکه مسئله سد گلورد، آب نیست گفت: مسئله انتقال آب از سد گلورد نکا نیاز به نظر کارشناسی ندارد و نباید به خارج از شهرستان منتقل شود.....(ادامه)
پیش بینی برداشت ۸۵۰ هزار تنی برنج سفید در شالیزار‌های مازندران
با توجه به برداشت ۹۳ درصدی برنج ؛ پیش بینی می‌شود کشاورزان استان امسال در ۲۰۴ هزار هکتار از شالیزار‌های استان 850 هزار تن برنج سفید برداشت کنند.(ادامه)
افزایش قیمت برنج در بازار مازندران همزمان با برداشت برنج
برای نخستین بار خرید توافقی برنج همزمان با برداشت این محصول در مازندران شروع شد و به همین دلیل تاکنون برنجی تحویل مراکز خرید نشده است.(ادامه)
آغاز خرید توافقی برنج در مازندران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از آغاز خرید توافقی برنج در ۴ شهر مازندران خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.