.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است.

مطالبه مردم سوادکوه از رئیس جمهور در سفر به مازندران
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است. (ادامه)
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند. خون‌فروشی؛ کار خیر یا کسب درآمد؟
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد. بهره برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی مازندران در دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند. ۱۵۴ روستای دیگر مازندران تحت پوشش آبفا قرار گرفتند
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، از پرداخت 861 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در سال 1402 خبر داد و گفت: این تسهیلات به 262 نفر از متقاضیان در راستای احداث و نوسازی مسکن روستاییان استان پرداخت شد. پرداخت بیش از 73231 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در مازندران
شمال نیوز : مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، از پرداخت 861 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در سال 1402 خبر داد و گفت: این تسهیلات به 262 نفر از متقاضیان در راستای احداث و نوسازی مسکن روستاییان استان پرداخت شد. (ادامه)
رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: درخواستس از خانم دکتر علم‌الهدی مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیئت جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند. دست رد همسر رئیسی به پست جنجالی
رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: درخواستس از خانم دکتر علم‌الهدی مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیئت جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
اسلامی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان، گام‌های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه‌ها و ظرفیت تولید برق هسته‌ای برداشته است. تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
اسلامی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان، گام‌های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه‌ها و ظرفیت تولید برق هسته‌ای برداشته است.(ادامه)
در ادامه تشدید محاصره ظالمانه نوار غزه، یک مقام مصری در سخنانی از انهدام بیش از ۱۵۰۰ تونل در مجاورت نوار غزه و تقویت دیوار مرزی با این باریکه به بهانه جلوگیری از قاچاق سلاح خبر داد. ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
در ادامه تشدید محاصره ظالمانه نوار غزه، یک مقام مصری در سخنانی از انهدام بیش از ۱۵۰۰ تونل در مجاورت نوار غزه و تقویت دیوار مرزی با این باریکه به بهانه جلوگیری از قاچاق سلاح خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است.

برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران از استان
شمال نیوز: با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است. (ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد. آخرین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران
رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند. فراهم شدن امکان تردد برای زائران اربعین از طریق مسیر دریایی
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند.

استمداد کشاورزان برای حل مشکل ۵ ساله آب‌بندان «بصرا» لاله آباد بابل
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند. (ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
چند روزی است موضوع از قطع بیش از ۴ هزار اصله درخت آن هم برای ساخت پارکینگ طرح گردشگری الیمالات شهرستان نور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است / رئیس اداره منابع طبيعي و آبخیزداری شهرستان نور : این درختچه ها و درختان باید قطع می‌شد !(خبر)
(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند. آمریکا: مانع تحقق خط لوله گاز ایران و پاکستان می‌شویم
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.(ادامه)
نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد
غریوی گفت: این برداشت که حداقل دستمزد می‌بایستی براساس و منطبق با نرخ تورم بوده باشد تعبیر و تفسیر نادرستی از متن مقرره قانونی (ماده ۴۱ قانون کار) است.(ادامه)
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت. میرسلیم سند تخلف و زد و بند مالک اسپیناس پالاس را برای ساخت هتل در اراضی ملی رو کرد؟
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است. دعواهای شرکت‌های آب منطقه‌ای برای کسب مالکیت رودخانه‌ها فاقد وجاهت قانونی است
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: فعلا در حوزه سه نرخی شدن بنزین مصوبه‌ و ابلاغیه‌ای داده نشده و قیمتی هم اعلام نشده است. بحث بنزین سه نرخی مطرح نیست
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: فعلا در حوزه سه نرخی شدن بنزین مصوبه‌ و ابلاغیه‌ای داده نشده و قیمتی هم اعلام نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت :  از پایان سال 1400 و  استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است روایت ۳۰ ماه خدمت و اقدامات شاخص در دولت سیزدهم / 4 دهه توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق در مازندران و گلستان
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت : از پایان سال 1400 و استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 189 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.51 seconds.