.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال 1401 هجری شمسی، یادآور شد: ان شاء الله در تداوم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تقویت ... پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز بهار و حلول سال نو
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال 1401 هجری شمسی، یادآور شد: ان شاء الله در تداوم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تقویت ...(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ملت شریف ایران به استان مازندران و در راستای اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید »، پیامی را صادر نمودند.

پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران / همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید» ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ملت شریف ایران به استان مازندران و در راستای اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید »، پیامی را صادر نمودند. (ادامه)
اداره کشور را از مسیر درستی شروع کردیم. سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. دوگانه‌سازی و فاصله‌گذاری که تضعیف کننده قدرت ملت است کنار گذاشتیم. نشان دادیم که قدرت میدان به نفع قدرت دیپلماسی است. در سال جاری اشتغال مسئله اول دولت است/ رنج مردم را در سفرهای استانی و ملاقات‌های عمومی لمس می‌کنم/ حمایت از تولید در صدر برنامه‌های دولت خواهد بود
اداره کشور را از مسیر درستی شروع کردیم. سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. دوگانه‌سازی و فاصله‌گذاری که تضعیف کننده قدرت ملت است کنار گذاشتیم. نشان دادیم که قدرت میدان به نفع قدرت دیپلماسی است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: دولتی مردمی و علاقه‌مند به حرکتها و هدفهای مردمی و دارای ریل جداگانه‌ای غیر از دولت محترم قبلی در حال حرکت است و امیدهایی را در مردم زنده کرده‌ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند. (ادامه)
میزان حق بیمه کارگران در ۱۴۰۱ مشخص شد
بر اساس قانون کارگر باید از طرف کارفرما بیمه شده باشد تا در صورت بروز حوادث مختلف امکان جبران آن از سوی شرکت‌های بیمه وجود داشته باشد.(ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در برخی از مقاطع محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است. موج اول سفرهای نوروزی در محورهای استان مازندران+ محدودیت‌های ترافیکی
شمال نیوز : رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در برخی از مقاطع محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است.(ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به کاهش تعداد شهرهای قرمز و انجام گسترده واکسیناسیون، رنگ‌بندی کرونایی برای سفرها نداریم/ مردم می‌توانند هم از وسایل نقلیه عمومی و هم از وسایل نقلیه شخصی برای سفر استفاده کنند ....(خبر)
(ادامه)
جاده‌های شمال زیر بار ترافیک سنگین
ترافیک هم اکنون در محور‌های شمال سنگین است.(ادامه)
هوایی سرد در لحظات پایانی آخرین زمستان قَرن
هوای مازندران امروز یکشنبه ۲۹ اسفند نیمه ابری و سرد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است. جعل پیام یکی از بانک‌ها برای دریافت هدیه نوروزی!
شمال نیوز: اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است.(ادامه)
احتمال گسترش کرونا همچنان در جهان باقی است
سازمان بهداشت جهانی می‌گوید پس از چند هفته کاهش در موارد جدید گزارش‌شده کووید۱۹، این تعداد بار دیگر در سطح جهان، به‌ویژه در بخش‌هایی از آسیا و اروپای غربی، در حال افزایش است.(ادامه)
استاندار : مازندران از داشتن آزادراه محروم است/ تاکید بر کاهش تصادفات
استاندار مازندران به محرومیت استان و نبود آزادراه اشاره کرد و گفت: آزادراه به صورت ناقص در استان کشیده شده است.(ادامه)
آیت الله لائینی :صنعت حمل ونقل ریلی در مازندران تکمیل نشده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی در صنعت حمل ونقل ریلی استان صورت نگرفت، گفت: هنوز خط ریلی استان تکمیل نشده است.(ادامه)
تست کرونای سامان قدوس در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی مثبت شد. بدشانسی بزرگ برای تیم ملی ؛ ستاره محبوب ، غایب بزرگ مقابل کره جنوبی
تست کرونای سامان قدوس در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی مثبت شد.(ادامه)
آغاز موج اول سفرهای نوروزی در محورهای مازندران/ محدودیت‌های ترافیکی اعلام شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در برخی از مقاطع محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است. (ادامه)
۸۶ مازندرانی در لیست بیماران بدحال کرونایی
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۳۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۳۱ نفر رسید که از این تعداد ۸۶ نفر بدحال هستند. (ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
استوری سیامک نعمتی برای هوادار شمالی که پس از دربی ۹۸ درگذشت
پس از تساوی تلخ پرسپولیس در دربی ۹۸ پایتخت یکی از هواداران پرسپولیس درگذشت و این اتفاق تلخ با واکنش اینستاگرامی سیامک نعمتی مواجه شد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بازگشت طرح تغییر ساعت رسمی کشور به مجلس؛ گفت: بر اساس قانون اول فروردین ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده خواهد شد. ساعت رسمی کشور اول فروردین یک ساعت جلو کشیده می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بازگشت طرح تغییر ساعت رسمی کشور به مجلس؛ گفت: بر اساس قانون اول فروردین ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده خواهد شد.(ادامه)
بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی حاضر شدند. جمع استقلالی‌ها در تیم ملی جمع شد/عکس
بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی حاضر شدند.(ادامه)
اعلام توئیتری تایید لایحه بودجه ۱۴۰۱ در شورای نگهبان
ایرنا نوشت : سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه بودجه ۱۴۰۱ در این شورا خبر داد.(ادامه)
خبری مهم برای خریداران سرخابی ها
۱۳ روز از آغاز پذیره نویسی سهام دو شرکت استقلال و پرسپولیس گذشته است و این فرایند همچنان ادامه دارد، اما فرابورس در اطلاعیه ای ازافزایش سقف خرید این دو نماد خبر داده است. این خبر چه تاثیری بر فروش سرخابی ها دارد؟(ادامه)
برجام احتمالا تا ۴۸ ساعت دیگر احیا می‌شود
یکی از حاضران در مذاکرات گفت: توافق بر سر احیای برجام می‌تواند ظرف ۴۸ ساعت آینده به دست آید. سیمون کاونی، وزیر امور خارجه ایرلند، که به عنوان تسهیل کننده شورای امنیت سازمان ملل متحد در مذاکرات وین ایفای نقش می کند، گفت که سیگنال ها می گویند توافق تا آخر هفته منعقد می شود.(ادامه)
معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را  منصوب کرد.
سرپرست اداره­ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران منصوب شد
معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
نرخ دیه در سال آینده اعلام شد
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون مبلغ دقیق نرخ دیه سال ۱۴۰۱ تعیین نشده است.(ادامه)
انسداد فضای مجازی در طرح صیانت از حقوق کاربران کذب است
نماینده ویژه رئیس مجلس در هیئت عالی قوه قضائیه هرگونه انسداد فضای مجازی در طرح صیانت از حقوق کاربران را کذب دانست.(ادامه)
وخامت حال ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بابل
۲۰ بیمار کرونایی هم اکنون با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های شهرستان بابل بستری هستند.(ادامه)
سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان از افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به گیلان خبر از ۲۵ اسفند تاکنون خبر داد. افزایش ۶۶ درصدی سفرهای نوروزی مسافران به استان گیلان
سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان از افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به گیلان خبر از ۲۵ اسفند تاکنون خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.