.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : در روز‌هایی که استان مازندران با وضعیت قرمز کرونایی روبه رو است با بارش برف در ارتفاعات کیاسر مردم این شهر و مسافران این استان برای تفریح به تیوب سواری و تفریحات برفی پرداختند. رفتار برخی از مردم و حضور در مکان‌هایی که در زمره تفرجگاه‌های رسمی به شمار نمی‌روند بنا به گفته مسئولان حوزه مقابله با کرونا به یکی از نقاط مشکل‌دار تبدیل شده است. براساس بررسی‌های به عمل آمده همچنان وضعیت استان مازندران قرمز و نگران‌کننده است . تفریحات برفی کیاسر در روز‌های قرمز کرونایی (خبر)
شمال نیوز : در روز‌هایی که استان مازندران با وضعیت قرمز کرونایی روبه رو است با بارش برف در ارتفاعات کیاسر مردم این شهر و مسافران این استان برای تفریح به تیوب سواری و تفریحات برفی پرداختند. رفتار برخی از مردم و حضور در مکان‌هایی که در زمره تفرجگاه‌های رسمی به شمار نمی‌روند بنا به گفته مسئولان حوزه مقابله با کرونا به یکی از نقاط مشکل‌دار تبدیل شده است. براساس بررسی‌های به عمل آمده همچنان وضعیت استان مازندران قرمز و نگران‌کننده است .(ادامه)
شمال نیوز : نکته بعدی که از دید نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر مغفول ماند این است که با توجه به سیستم یکپارچه بانکی، با بستن یک شعبه در حد و اندازه شعبه مرکزی، بار ترافیک به دیگر شعبات و بانک‌ها منتقل می‌شود و .... آقای فرماندار ؛ این راهش نیست ! صورت مسئله را پاک نکنید ! + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : نکته بعدی که از دید نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر مغفول ماند این است که با توجه به سیستم یکپارچه بانکی، با بستن یک شعبه در حد و اندازه شعبه مرکزی، بار ترافیک به دیگر شعبات و بانک‌ها منتقل می‌شود و ....(ادامه)
جریمه ۱۰۱ هزار خودرو در طرح کاهش زنجیره کرونا در مازندران
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال قانون ۱۰۱ هزار خودرو توسط مأموران انتظامی در اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا در سطح استان خبر داد.(ادامه)
عقب‌نشینی فایزر به‌خاطر عوارض
شرکت فایزر تایید کرد روند توزیع واکسن کرونای خود را اواخر ماه ژانویه کند خواهد کرد تا در مورد اثرات استفاده از آن بررسی‌های دقیق‌تری انجام دهد. (ادامه)
تصاویر/ پلاسکو چهار سال بعد
۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ ساختمان ۵۴ ساله پلاسکو بدلیل آتش‌سوزی به خاطره‌ها پیوست و فرو ریخت. البته از همان زمان مسئولان متعددی برای ساختن دوباره این ساختمان وعده‌هایی به کسبه پلاسکو داده بودند که تنها از همه خاطرات زندگی و کسب و کارشان تنها سرقفلی برایشان باقی مانده که آن هم تنها روی کاغذ است. این تصاویر، وضعیت کنونی ساختمان پلاسکو را در چهارمین سالگرد این فاجعه نشان می‌دهد.(ادامه)
همنوایی سرما با قطع برق
آیا سرمای پایان هفته چراغ خاموشی‌ها در مازندران را دوباره روشن می‌کند؟(ادامه)
شمال نیوز  : کریمی گفت : شورای حفظ حقوق بیت المال و دادستانی با شخص و اشخاصی در هر رده و مسئولیتی که قصوری را مرتکب و بر اثر آن چنانچه حقوق بیت المال و مردم تضییع گردد به شدت برخورد خواهد کرد.... دادستان مرکز استان : در مسیر حفظ حقوق مردم و بیت المال با هیچ کس تعارف نداریم
شمال نیوز : کریمی گفت : شورای حفظ حقوق بیت المال و دادستانی با شخص و اشخاصی در هر رده و مسئولیتی که قصوری را مرتکب و بر اثر آن چنانچه حقوق بیت المال و مردم تضییع گردد به شدت برخورد خواهد کرد....(ادامه)
بستری ۳۰ کرونایی جدید در بابل
۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۳۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۹۷۳ نفر رسیده است..... فوت ۸۷ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۹۷۳ نفر رسیده
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۳۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۹۷۳ نفر رسیده است.....(ادامه)
رئیس سازمان بورس استعفا کرد
استعفای حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران تقدیم وزیر اقتصاد شد.(ادامه)
بازگشایی محور‌های اصلی در اولویت راهداری زمستانی
اولویت کاری راهداران در شرایط بحرانی و عملیات راهداری زمستانی، محور‌های شریانی و اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر پناهیان مدیرعامل شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی و سهامدار اصلی مجموعه در این جلسه گفت: تنها سهامدار مجموعه یعنی شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی نیست بلکه مردم و ساکنان این منطقه، محیط زیست، کارگران زحمتکش همه در شمار ذینفع این مجموعه هستند.... ضرورت همکاری و تعامل همه ذینفعان برای تحقق جهش تولید / چوب و کاغذ مازندران، مجموعه ای پیشتاز در تولید کاغذ در خاور میانه است / استمرار تولید به مدت یک سال، زیان انباشته شرکت را جبران خواهد کرد / طرح تنفس جنگل نباید در کار صنایع سلولزی، وقفه ایجاد کند
شمال نیوز : دکتر پناهیان مدیرعامل شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی و سهامدار اصلی مجموعه در این جلسه گفت: تنها سهامدار مجموعه یعنی شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی نیست بلکه مردم و ساکنان این منطقه، محیط زیست، کارگران زحمتکش همه در شمار ذینفع این مجموعه هستند....(ادامه)
عکس/ نمای پایانی کار بازار سهام در ۳۰دی ۹۹
در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با رشد ۳۸۵واحدی (۰.۰۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن ۱.۴درصد افت کرد.(ادامه)
توصیف عجیب درباره لژیونر گلزن ایرانی
شهاب زاهدی در تیم المپیک دونتسک موفق بوده است. (ادامه)
عکس/ ۳۰ دی ۱۳۹۵ - فاجعه پلاسکو
در ۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ ساختمان اداری‌ـ‌تجاری پلاسکو تهران، دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت فرو ریخت. در این حادثه ۱۶ آتش‌نشان و چهار نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند. (ادامه)
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۰/۳۰
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۲۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان است.(ادامه)
وقوع ۴۰ فقره حریق در عرصه های طبیعی مازندران
وقوع ۴۰ فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی مازندران حدود ۶۰ هکتار از عرصه ها را خاکستر کرد.(ادامه)
زاهدی‌فر: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم
داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد اعلام پنالتی به سود تیم اهوازی را اشتباه عنوان کرد و گفت: به خاطر این اشتباه سهوی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.(ادامه)
نمی شود در جنگ اقتصادی مردم در خط مقدم باشند برخی در ساحل آرامش / اولویت توزیع امکانات را از دلال به سمت قوی کردن مردم تغییر دهیم / لایحه بودجه اولویت را به دلالان می دهد/ دولت هرچه سریعتر اعتماد مردم به بورس را احیا کند....(خبر)
(ادامه)
قیمت روز خودرو در ۳۰ دی
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز بانوسان جزئی همراه است.(ادامه)
دریای خزر طوفانی می‌شود
دریای خزر از روز پنجشنبه طوفانی می‌شود.(ادامه)
دلار در آستانه ورود به کانال ۲۰ هزار تومان
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۱ هزار و ۵۹۰ تومان و قیمت خرید ۲۱ هزار و ۹۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت خرید ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.(ادامه)
عکس کمتر دیده شده و قدیمی از سردار سلیمانی
حساب توئیتری حاج قاسم سلیمانی تصویری نسبتا قدیمی از شهید سلیمانی و جهاد مغنیه در کنار هم را منتشر کرده است.(ادامه)
اعلام رسمی محرومیت مهدی طارمی
فدراسیون فوتبال پرتغال نام مهدی طارمی را در لیست محرومان جام اتحادیه این کشور قرار داد.(ادامه)
مازندران با کمترین تنش کارگری و کارفرمایی
تنش‌های کارگران و کارفرمایان در مازندران به حداقل خود رسیده است.(ادامه)
سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
آماده باش دستگاه ها برای خدمات رسانی در سرما و یخبندان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از آماده باش دستگاه های خدمات رسان برای خدمات رسانی در سرما و یخبندان پیش رو خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : هر چند که برخی مسؤولان کشوری در مصاحبه‌های روزهای اخیر خود از عبارت‌هایی همچون دردسر استان‌های شمالی برای کل کشور، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شمال کشور استفاده کرده و  .... جلوی سفرهای بی‌حساب و کتاب آخر هفته ها به مازندران را بگیرید / مانورها و مصاحبه‌های هیجانی مسؤولان ، کمبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان را برطرف نخواهد کرد/ مردم شمال کشور به تمیزی و رعایت اصول بهداشتی، معروف بوده و هستند
شمال نیوز : هر چند که برخی مسؤولان کشوری در مصاحبه‌های روزهای اخیر خود از عبارت‌هایی همچون دردسر استان‌های شمالی برای کل کشور، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شمال کشور استفاده کرده و ....(ادامه)
چرا آمار مبتلایان به کرونا در مازندران کاهش نمی یابد؟
بی توجهی مردم در مراحل اولیه ابتلا به کرونا موجب گسترش این بیماری در مازندران شده است.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۳۰ دی
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۳۰ دی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.