.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس یادگاری احمدی نژاد در بیمارستان
(ادامه)
شمال نیوز:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند. شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست جمهوری تصویب شد+جزئیات مصوبه
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند.(ادامه)
بیماری که نیاز به پرستار دارد اگر بهترین پزشک بر بالین او حاضر بشود و دستور بدهد اما پرستاری نباشد که او را حمایت کند و در آغوش محبت خودش او را بگیرد، بهبودی بسیار دشوار خواهد شد. امروز پرستاران در چشم مردم ما از همیشه عزیزتر هستند/ پرستار، فرشته رحمت بیمار است/ قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اجرا شود/ لزوم استخدام ۳۰ هزار پرستار(خبر)
بیماری که نیاز به پرستار دارد اگر بهترین پزشک بر بالین او حاضر بشود و دستور بدهد اما پرستاری نباشد که او را حمایت کند و در آغوش محبت خودش او را بگیرد، بهبودی بسیار دشوار خواهد شد.(ادامه)
طرز تهیه مرغ ناردونی؛ طعمی اصیل و بی‌نظیر
از آنجا که امشب شب یلداست، در این مطلب، طرز تهیه مرغ ناردونی را به شما آموزش می‌دهیم.(ادامه)
محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر برکنار و با حکم استاندار خوزستان، شهاب صدیقی به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شد. برکناری و بازداشت یک فرماندار به اتهام فساد مالی
محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر برکنار و با حکم استاندار خوزستان، شهاب صدیقی به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شد.(ادامه)
راز پنالتی‌زن حریف پرسپولیس و بی‌توجهی لک
دریافت دو گل از روی نقطه پنالتی توسط دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس هر چند منجر به شکست این تیم و نرسیدن به قهرمانی در آسیا شد، اما تاثیری بر عملکرد فوق‌العاده حامد لک نداشت. (ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرها از سوی شهرداران، گفت: سراهای صنایع دستی هویت فرهنگی شهرهای مازندران را معرفی می‌کند.

رازجویان: سراهای صنایع دستی هویت فرهنگی شهرهای مازندران را معرفی می‌کند
معاون عمرانی استاندار مازندران با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرها از سوی شهرداران، گفت: سراهای صنایع دستی هویت فرهنگی شهرهای مازندران را معرفی می‌کند. (ادامه)
عکس/ خیابان شهید ابومهدی المهندس
تصویری دیدنی از خیابان شهید ابومهدی المهندس در شهر بصره عراق را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون داوطلبان ارشد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۹۹ تا روز ۳ دی خبر داد.(ادامه)
عکس/ پیوند فاطمی در جوار مزار سردار سلیمانی
مراسم پیوند فاطمی همزمان با ولادت حضرت زینب (س) در جوار مزار سردار دلها برگزار شد.(ادامه)
عکس/ آخرین پیام روی تخته سفید رختکن پرسپولیس
پرسپولیسی ها در هنگام ترک ورزشگاه الجنوب جمله جالبی را روی تخت سفید رختکن تیمشان نوشتند. (ادامه)
توصیه برانکو به پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در آسیا
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت که این تیم پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، باید روی رقم زدن قهرمانی دیگر در لیگ برتر تلاش کند.(ادامه)
ضرورت پرهیز از دورهمی در شب یلدا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرهیز از دورهمی در شب یلدا را در پیشگیری از اوج گیری کرونا موثر دانست.(ادامه)
عکس/ استقبال پرستاران از سخنان رهبر انقلاب
رهبر معظم انقلاب امروز یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ به مناسبت به ولادت حضرت زینب (س) در ستایش مقام پرستار سخنرانی کردند.(ادامه)
یک نماینده مجلس مدعی شد که «رئیس‌جمهور اعلام کرده اگر یک روز هم از عمر دولت باقی مانده باشد، از سند ۲۰۳۰ نمی‌گذرد» و از اختصاص بودجه به این برنامه خبر داد و این ادعا با تایید قالی باف همراه شد! اتهام یک نماینده مجلس علیه روحانی
یک نماینده مجلس مدعی شد که «رئیس‌جمهور اعلام کرده اگر یک روز هم از عمر دولت باقی مانده باشد، از سند ۲۰۳۰ نمی‌گذرد» و از اختصاص بودجه به این برنامه خبر داد و این ادعا با تایید قالی باف همراه شد!(ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف امکان نامزدی فرماندهان نیروی مسلح در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد.

مخالفت مجلس با حذف امکان داوطلبی فرماندهان نیرو‌های مسلح در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف امکان نامزدی فرماندهان نیروی مسلح در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد. (ادامه)
خوشحالی از باخت پرسپولیس در اینستاگرام اولسان!
حضور هواداران فوتبال ایران در اینستاگرام باشگاه اولسان بعد از قهرمانی این تیم در آسیا هم ادامه یافت و این باشگاه پیام‌های زیادی به زبان فارسی برای تبریک قهرمانی دریافت کرد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۶۲۵ نفر رسید..... شناسایی ۶۳۱۲ بیمار جدید در کشور / فوت ۱۷۷ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۳۶۲۵ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۵۸۳۸۴ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۶۲۵ نفر رسید.....(ادامه)
سهمیه بنزین دی‌ماه چه کسانی حذف می شود؟
۶۰ لیتر سهمیه بنزین دی‌ماه خودرو‌های شخصی و ۲۵ لیتر سهمیه بنزین موتورسیکلت‌ها بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد دوشنبه (یکم دی‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.(ادامه)
عکس/ نمای پایانی کار امروز بازار سهام
در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۵هزار و ۸۵۹واحدی(۰.۴درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۹هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن ۰.۶درصد رشد کرد.(ادامه)
پژو ۲۰۶ در بازار خودرو چند؟ +جدول
در گزارشی به بررسی قیمت انواع پژو ۲۰۶ در بازار پرداخت. قیمت پژو ۲۰۶ SD V ۸ در بازار آزاد به ۲۲۳میلیون تومان رسیده است.(ادامه)
«مردم یاری» درپی شیوع کرونا در کشور تقویت شده است
جانشین فرماندهی سپاه کربلا با بیان اینکه کرونا کوچکتر از آن است که ملت و کشور را متوقف کند، گفت: کرونا مردم یاری و مردم نوازی را برای میهن به ارمغان آورده است.(ادامه)
اعلام نحوه برگزاری آزمون‌های مدارس
آزمون‌ها در همه پایه‌های مدارس مازندران غیرحضوری برگزار می‌شود.(ادامه)
خبرهای خوش وزیر بهداشت برای پرستاران
وزیر بهداشت گفت: برای جامعه پرستاری از امروز ۵۰ درصد فوق العاده ویژه در احکام لحاظ می‌شود.(ادامه)
رکود بازار سکه و طلا در آخرین روز پاییز /دلار ارزان شد
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۳۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان است.(ادامه)
آیت الله لائینی:حضور ملت در میدان های گوناگون نشانه بصیرت است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حضور مردم در میدان های گوناگون برای دفاع از نظام اسلامی آن را نشانه بصیرت ملت دانست.(ادامه)
شرایط داوطلبان ریاست جمهوری مشخص شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند.(ادامه)
اطلاعیه درباره حمایت معیشتی از اقشار کم‌درآمد
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعیه شماره (۱) در مورد حمایت معیشتی از اقشار کم درآمد و فاقد درآمد ثابت را منتشر کرد.(ادامه)
حسن روحانی از ابتدای سال جاری به اذعان رسانه‌های حامی دولت، «دستورات مهمی» برای کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانی به دستگاه‌های دولتی داده است، اما مردم بر بی‌فایده بودن این دستورات شهادت می‌دهند....(خبر)
(ادامه)
ترجمه آیه نصب شده بر کتیبه حسینیه امام خمینی (ره)
سلَامٌ عَلَیْکُمْ بِمَا صَبَرْتُمْ (فرشتگان هنگام دیدارِ بهشتیان به آنان مى‌گویند:) سلام بر شما به خاطر صبر و استقامتتان»(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.