.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : رئیس انجمن مترجمان استان مازندران با اعلام  رایزنی های انجام شده برای صدور کارت عضویت اعضا بیان داشت : صدور کارت عضویت و کُد مترجمی ، یکی از درخواست های مهم اعضا بود که برای کلیه ثبت نام شدگان در سایت انجمن در اولویت دستور کار قرار گرفت . صدور کارت شناسایی و کد مترجمی برای اعضای انجمن مترجمان استان مازندران
شمال نیوز : رئیس انجمن مترجمان استان مازندران با اعلام رایزنی های انجام شده برای صدور کارت عضویت اعضا بیان داشت : صدور کارت عضویت و کُد مترجمی ، یکی از درخواست های مهم اعضا بود که برای کلیه ثبت نام شدگان در سایت انجمن در اولویت دستور کار قرار گرفت .(ادامه)
جشن مردمی «چلّه‌شو» با حضور پرشور مردم و مسئولین استانی به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد. استقبال از جشن مردمی «چلّه‌شو» در ساری(خبر)
جشن مردمی «چلّه‌شو» با حضور پرشور مردم و مسئولین استانی به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد.(ادامه)
«شب یلدا» نوشته علی بلوکباشی، اثری مردم‌شناسانه و خواندنی در باره آیین کهن شب یلدا است. آن چه باید از شب یلدا بدانیم
«شب یلدا» نوشته علی بلوکباشی، اثری مردم‌شناسانه و خواندنی در باره آیین کهن شب یلدا است.(ادامه)
مدیرعامل نساجی استعفا کرد
علی امیری پس از دو اینکه دو فصل مدیریت باشگاه نساجی را برعهده داشت از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
۸ نشانه ای که هشدار می دهد کبد شما سمی شده است
کبد یکی از مهمترین اعضای بدن است که کوچکترین خللی در روند کارکرد آن می‌تواند زندگی را به کام انسان زهر کند.(ادامه)
 این افراد به دنبال جمع آوری وجوه نقد بودند و ادعا می‌کردند این وجوه را برای فعالیت‌های عام المنفعه و کمک به امام زمان (عج) ارسال می‌کنند. بازداشت ۶ مدعی ارتباط با امام زمان (عج) در مازندران
این افراد به دنبال جمع آوری وجوه نقد بودند و ادعا می‌کردند این وجوه را برای فعالیت‌های عام المنفعه و کمک به امام زمان (عج) ارسال می‌کنند.(ادامه)
دیدار مدیرکل صدا و سیمای مازندران از پارک موزه دفاع مقدس
مدیرکل صدا و سیمای مازندران با تاکید بر توجه به خلق آثار مرتبط با ایثار و شهادت در رسانه‌ها، گفت: مراکز فرهنگی حوزه دفاع مقدس مازندران معرفی می‌شوند.(ادامه)
سانحه برای کشتی ایرانی در دریای خزر
معاون امور دریایی سازمان بنادر با تایید خبر سانحه برای کشتی نارگل در دریای خزر غرق شدن این کشتی را تکذیب کرد و گفت:‌ خدمه کشتی در سلامت کامل به سر می برند.(ادامه)
دفتر مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت الله ‌جوادی آملی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان استانی و سلسله جلیله روحانیت در ساری افتتاح شد.
دفتر آیت‌الله ‌جوادی‌آملی در مازندران افتتاح شد
دفتر مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت الله ‌جوادی آملی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان استانی و سلسله جلیله روحانیت در ساری افتتاح شد. (ادامه)
نظر یک استاد اخلاق درباره شب یلدا
طلبه ای که اهل شب زنده داری و نوافل باشد، مطمئنا گرسنه نمی ماند زیرا چنین فردی، هرچه از خدا بخواهد به او می دهد.(ادامه)
هر چند یارانه های نقدی سال آینده نیز برقرار می‌ماند اما مساله تکراری حذف دهک های پردرآمد از فهرست یارانه بگیران همچنان در قالب لایحه بودجه پیش‌بینی شده است. چه کسانی سال 98 یارانه نقدی می‌گیرند؟
هر چند یارانه های نقدی سال آینده نیز برقرار می‌ماند اما مساله تکراری حذف دهک های پردرآمد از فهرست یارانه بگیران همچنان در قالب لایحه بودجه پیش‌بینی شده است.(ادامه)
تجمع فرهنگیان بازنشسته مقابل استانداری‌ها
(ادامه)
فیلم کامل نماینده سراوان در گمرک
(ادامه)
۱۱ بیماری که با نمک درمان میشود
زگیل، گلودرد، پینه پا و غیره جزو مشکلاتی هستند که برای همه ما پیش می آیند. شما می توانید با یک ماده ساده و دم دستی از بسیاری از مشکلات خلاص شوید: نمک! نمک از سال ها پیش برای نگهداری موادغذایی و تسکین برخی دردها استفاده می شده است. در این مطلب شما را با روش های درمانی ساده و موثر با استفاده از این ماده سفید بیشتر آشنا می کنیم.(ادامه)
تعیین تکلیف ساماندهی رودخانه‌های غرب مازندران تا هفته آینده
رئیس کل دادگستری مازندران، اصلاح بستر رودخانه ها و دیواره سازی مسیر رودخانه های مناطق سیلزده غرب مازندران را ضروری دانست و مهلت یک هفته ای برای شفاف سازی آن داد.(ادامه)
قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول
(ادامه)
وضعیت نقل و انتقالات استقلال
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در تهران مانده تا پیگیر نقل و انتقالات باشد.(ادامه)
فرماندار: ادارات نکا راکد نیستند/برپایی همایش توسعه شهرستان
فرماندار نکا گفت: ادارات شهرستان نه‌تنها راکد نیستند بلکه با جدیت تمام و به‌کارگیری ظرفیت و توان موجود مشکلات سطح شهرستان را مدیریت می‌کنند. (ادامه)
جان باختن نهمین مادر باردار مازندرانی پس از زایمان
مادر باردار ساروی پس از زایمان در یک بیمارستان خصوصی و پس از عمل دوم و بعد از انتقال به بیمارستان دولتی جان باخت. (ادامه)
حریم ۱۴ بنای تاریخی در مازندران مصوب شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از تصویب محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی ۱۴ اثر ملی تاریخی، فرهنگی در استان مازندران، خبرداد.(ادامه)
رئیس جمهور به گلستان سفر می‌کند
استاندار گلستان گفت: به احتمال زیاد رئیس جمهور تا پایان سال به استان گلستان سفر خواهد کرد.(ادامه)
پیاز؛ پر خاصیت بد بو!
پیاز سرشار از مواد مغذی است، در شرایطی که کالری کمی دارد. یک پیاز اندازه متوسط دارای تنها 44 کالری است، اما مقدار قابل توجهی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر را ارائه می کند.(ادامه)
قطع چندین درخت در نوار ساحلی بابلسر + تصاویر
متاسفانه چندین درخت باارزش در نوار ساحلی بابلسر (بین پارکینگ صفر و پارکینگ یک) شکسته شد . برخی افراد سودجو برای دیده شدن تابلوی محل کسب خود دست به هر کاری می زنند ، بنا بر این احتمال این که این افراد سود جو دست به چنین کاری زده باشند وجود دارد. (ادامه)
عکس جنجالی علیرضا خمسه در کنار همسر جوانش
ازدواج دومِ علیرضا خمسه ,همسر جدیدش خانم مروارید پور شفیقی که عکس های دونفره شان در اکران فیلم سینمایی هزارپا جنجال بسیاری برپا کرد(ادامه)
هشدار! شاید طرف، نماینده مجلس باشد!
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به اظهارنظرها مبنی بر مقصر بودن فیلمبردار حادثه درگیری نماینده سراوان در گمرک، واکنش نشان داد.(ادامه)
توهین ساده و توهین به کارمندان دولت چه مجازاتی دارد؟
شاید به جرات بتوان توهین را در زمره اعمالی دانست که بیشتر از هر عمل ممنوعه‌ای در زندگی روزمره‌مان اتفاق می‌افتد.پیگیری و مطالبه آثار ناشی از این عمل هیچ‌گاه به اندازه شیوع و انجام آن نبوده است. چه اینکه اگر بنا به مطالبه و پیگیری آثار آن بود، غالب شکایات مطروح در دادگستری به پیگیری همین عنوان مجرمانه اختصاص می‌یافت(ادامه)
آخرین مهلت «حذف و اضافه» بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای آذرماه جاری برای مدت یک سال تمدید شد و آخرین مهلت تعیین شده برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی تا ۳۰ بهمن ماه تعیین شده است.(ادامه)
لغو امتحانات دانش آموزان برای پاسداشت شب یلدا +سند
تمام امتحانات شنبه اول دی به جز امتحانات نهایی به دلیل پاسداشت سنت باستانی شب یلدا لغو شد.(ادامه)
سه تیم قطری به دنبال پورعلی گنجی
سه باشگاه قطری به دنبال جذب مدافع تیم ملی فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات زمستانی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : بلافاصله بعد از انتشار فیلم اول، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دستور پیگیری فوری می دهد و رئیس بیمارستان امام رضای آمل برکنار می شود . اما مجلس درباره توهین نماینده عضو خود ، جلسه غیرعلنی تشکیل داد، به آن نماینده .... « مجلسی ها » از « علوم پزشکی مازندران » یاد بگیرند ....
شمال نیوز : بلافاصله بعد از انتشار فیلم اول، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دستور پیگیری فوری می دهد و رئیس بیمارستان امام رضای آمل برکنار می شود . اما مجلس درباره توهین نماینده عضو خود ، جلسه غیرعلنی تشکیل داد، به آن نماینده ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.