.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سجاد خادم
دلواپسی های صمیمی یک اصولگرای اصلاح طلب(ديدگاه)
سجاد خادم (ادامه)

رسول جعفریان رویدادهای شام و عراق و روایات آخر الزمانی(ديدگاه)
رسول جعفریان(ادامه)
تصوير ديده نشده از رهبر انقلاب در دوران نوجوانی
به تازگی تصویری دیده نشده از رهبر معظم انقلاب در دوران نوجوانی در مشهد مقدس منتشر شد. (ادامه)
نامگذاری سال‌ها در ایران به طور رسمی با پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در سال 78 آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. مروری بر 17 سال نامگذاری سال‌ها ازسوی مقام معظم رهبری/ 95 چه نامی خواهد گرفت؟(خبر)
نامگذاری سال‌ها در ایران به طور رسمی با پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در سال 78 آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز/ عیدانه 3 : دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران گفت که همسو با اجرای اقدامات نظارتی تاکنون به 14 مرکز اقامتی و پذیرایی استان تذکر داده شده است .

کارت زرد ستاد خدمات سفر نوروزی به 14 مرکزاقامتی و پذیرایی مازندران
شمال نیوز/ عیدانه 3 : دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران گفت که همسو با اجرای اقدامات نظارتی تاکنون به 14 مرکز اقامتی و پذیرایی استان تذکر داده شده است . (ادامه)
شهدا «حَوِّل حالِنا اِلا اَحْسَنِ الحالَ» را فهمیدند
استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از بهترین گروه هایی که بهترین حال را فهمیدند شهدا بودند. شهدا فهمیدند که بهترین حال در دنیا این است که بنده خدا باشند، نه بنده غیرخدا. (ادامه)
فتاوای رهبرانقلاب درباره ایام نوروز
سایت دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه فتاوای رهبر انقلاب درباره استفتائات آغاز سال جدید و ایام نوروز منتشر کرده است. (ادامه)
سونامی مصرف مواد آرايشي از ميان دختران به پسران ايراني نيز رسيده و متاسفانه استفاده از اين مواد در ميان جوانان روز به روز در حال افزايش است.
این ها دختر هستند یا پسر؟/ آرایش مردان نتیجه تغییر سبک زندگی افراد
سونامی مصرف مواد آرايشي از ميان دختران به پسران ايراني نيز رسيده و متاسفانه استفاده از اين مواد در ميان جوانان روز به روز در حال افزايش است. (ادامه)
پیام نوروزی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام نوروزی خود خطاب به مردم ایران، گفت: اینک در نوروز باستانی، یک بار دیگر، با هم میثاق می‌بندیم که به یمن قدوم این عید تحول‌آفرین که «احسن الحال» دعای قلبی همه‌ ما در کنار سفره‌ها‌ی هفت‌سین است، حقیقت، صداقت، صلح‌جویی و احترام به خرد جمعی را جایگزین ناراستی، دروغ، جنگ‌طلبی و خودمحوری می‌سازیم. (ادامه)
مجلس در سال 1394 چگونه گذشت؟
شاید بتوان سال 94 را هسته‌ای ترین سال مجلس در ادوار گذشته معرفی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : شهردار بابل ، با اشاره به اینکه در سیاست تابع قانون و در مسائل اجرایی خط قرمز من مردم است، اظهار کرد: مطلع شدم 26 نفر از افراد به‌کارگیری شده در بدنه سازمان‌های تابعه شهرداری، فاقد وجاهت قانونی بوده و توسط اعضای شورای شهر جذب شده‌اند..... شهردار: بابل 40 سال از توسعه و عمران عقب مانده است!
شمال نیوز : شهردار بابل ، با اشاره به اینکه در سیاست تابع قانون و در مسائل اجرایی خط قرمز من مردم است، اظهار کرد: مطلع شدم 26 نفر از افراد به‌کارگیری شده در بدنه سازمان‌های تابعه شهرداری، فاقد وجاهت قانونی بوده و توسط اعضای شورای شهر جذب شده‌اند.....(ادامه)
شمال نیوز / عیدانه 2 : وی با بیان اینکه ارتفاعات گدوگ جاده فیروزکوه مه‌آلود و میدان دید بسیار کم است، افزود: در محور کندوان سیاه‌بیشه به سمت تونل کندوان شاهد ریزش خفیف برف هستیم..... ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی مازندران/ جاده ها مه آلود و لغزنده است
شمال نیوز / عیدانه 2 : وی با بیان اینکه ارتفاعات گدوگ جاده فیروزکوه مه‌آلود و میدان دید بسیار کم است، افزود: در محور کندوان سیاه‌بیشه به سمت تونل کندوان شاهد ریزش خفیف برف هستیم.....(ادامه)
غذایی که قاتل مغز است
مطالعات محققان کالج پزشکی جورجیا آمریکا نشان می دهد که غذای چرب، عملکرد سیناپس ها در هیپوکامپ مغز را مختل می کند و این عارضه سبب کاهش یادگیری و اختلال حافظه می شود. به محل اتصال نورون ها و یا نورون ها با سایر سلول ها سیناپس می گویند. (ادامه)
سریالی که دقیقه 90 نوروزی شد
تهیه‌کننده سریال «قرعه» که در آخرین روزهای سال به عنوان سریال نوروزی شبکه سه معرفی شد، درباره‌ی جابه‌جایی پخش مجموعه‌های نوروزی در دقیقه 90 نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
تازه‌ترین اطلاعات از وضعیت جوی و ترافیکی کشور
پیش بینی سازمان هواشناسی کشور نشان می دهد که وضعیت جوی بیشتر نقاط کشور تا اوایل روز یکشنبه یکم فروردین ۹۴ پایدار بوده و بارشی صورت نخواهد گرفت.(ادامه)
دعوت از ٢٤ بازیکن به تیم ملی فوتبال
٢٤ بازیکن برای دیدار برابر هند و عمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند(ادامه)
فردا شب ساعت‌ها را یک ساعت جلو بکشید
ساعت رسمی کشور ساعت ۲۴ روز یکم فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می‌شود.(ادامه)
پیام محسن رضایی به مناسبت نوروز
(ادامه)
اسباب کشی در سراسر کشور ممنوع شد
(ادامه)
سقوط هواپیمای بوئينگ 738 با 61 مسافر
(ادامه)
شمال نیوز - عیدانه 1 : همه این ها در حالی است که در مازندران ستادی با عنوان « ستاد اجرایی خدمات سفر » وجود دارد اما به رغم عریض و طویلی آن با اعضایی متشکل از دهها اداره کل ، سازمان و دستگاه اجرایی که خروجی مناسبی در راستای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی ندارند و.... اولین مسافران نوروزی 95 مازندران شوکه شدند !
شمال نیوز - عیدانه 1 : همه این ها در حالی است که در مازندران ستادی با عنوان « ستاد اجرایی خدمات سفر » وجود دارد اما به رغم عریض و طویلی آن با اعضایی متشکل از دهها اداره کل ، سازمان و دستگاه اجرایی که خروجی مناسبی در راستای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی ندارند و....(ادامه)
اعتبارنامه عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برای چهارمین دوره متوالی راهی ساختمان بهارستان شد، جمعه شب با حضور مسئولان هیئت اجرایی و نظارت اعطا شد.
اعتبارنامه نماینده مردم آمل دردهمین دوره مجلس اعطا شد
اعتبارنامه عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برای چهارمین دوره متوالی راهی ساختمان بهارستان شد، جمعه شب با حضور مسئولان هیئت اجرایی و نظارت اعطا شد. (ادامه)
کاهش وزن سریع با این داروی خانگی
کاهش وزن سریع با داروهای شیمیایی یکی از اشتباه ترین کارهایی است که برای لاغر شدن تان دست به آن می زنید. شما می توانید با داروهای خانگی سرعت کاهش وزن تان را بیشتر کنید. با ما همراه شوید تا این داروهای خانگی را بشناسید.(ادامه)
چرا هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟
خبرگزاری اسپوتنیک فارسی در تحلیلی با عنوان «چطور است که هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟» به بررسی این موضوع پرداخت که چرا گروه تروریستی داعش در بین مردم ایران از جایگاه و طرفداری برخوردار نیست. (ادامه)
جناب خان جای عادل فردوسی پور نشست
عروسک برنامه خندوانه امشب بر صندلی مجری جنجالی برنامه 90 تکیه زد. (ادامه)
شاهزاده سعودی درگذشت
بندر بن عبدالعزیز شاهزاده سعودی در ۹۰ سالگی درگذشت. (ادامه)
جزییات درگذشت سید احمد‌ خمینی به روایت محافظش
(ادامه)
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود. معروف‌ترین چهره‌های درگذشته سال ۹۴
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود.(ادامه)
حضور 4 زن ایرانی در کاخ سفید +عکس
چهار زن دوتابعیتی ایرانی ـ آمریکایی در سمت‌های دستیار شخصی اوباما، هیأت مشاوران رئیس جمهور، کارمند بانوی اول آمریکا و مدیر گل‌آرایی کاخ‌سفید به دولت آمریکا خدمت می‌کنند(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش محسوس دما در استان در روزهای پایانی امسال گفت: سامانه بارش‌زا دوشنبه آتی وارد مازندران می‌شود.
سامانه بارش‌زا دوشنبه آتی وارد مازندران می‌شود‌
شمال نیوز: مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش محسوس دما در استان در روزهای پایانی امسال گفت: سامانه بارش‌زا دوشنبه آتی وارد مازندران می‌شود. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.