.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رتبه نخست هیات ورزشهای همگانی مازندران در کشور
(ادامه)
۱۰۰ هزار تومان جریمه گردش به راست، از فردا
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از فردا گردش به راست هنگام چراغ قرمز ممنوع است و متخلفان یکصد هزار تومان جریمه می شوند و ۵ نمره منفی خواهند گرفت. (ادامه)
شمال نیوز: رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان گلستان در اعتراض به محدود شدن اختیارات شوراها بیانیه ای صادر کردند. بیانیه اعتراضی روسای شوراهای شهرهای گلستان به محدود نمودن اختیارات شوراها
شمال نیوز: رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان گلستان در اعتراض به محدود شدن اختیارات شوراها بیانیه ای صادر کردند.(ادامه)
عصر دیروز بیانیه 5 عضو شورای اسلامی شهر در حمایت قاطع از سید جعفر حسینی ، شهردار قائم شهر در اختیار رسانه ها قرار گرفت اما تنها 20 ساعت بعد و در حالی که هنوز جوهر امضای این اعضای وفادار ! به شهردار خشک نشده بود و در... بازگشت « حجازی » به عمارت شهرداری !
عصر دیروز بیانیه 5 عضو شورای اسلامی شهر در حمایت قاطع از سید جعفر حسینی ، شهردار قائم شهر در اختیار رسانه ها قرار گرفت اما تنها 20 ساعت بعد و در حالی که هنوز جوهر امضای این اعضای وفادار ! به شهردار خشک نشده بود و در...(ادامه)
امام جمعه گرگان: دین را باید به روز برای مردم تبلیغ کنیم
وی تاکید کرد: تبلیغ دین کار سختی است و باید از ذات اقدس الهی بخواهیم که شرایط و الزامات آن را نیز برای ما فراهم کند تا در قیامت، شرمنده نشویم.(ادامه)
نان هم سرطانزا شد؟
این کارشناس مسائل بهداشت غذایی معتقد است که خمیر حاوی بلانکیت را می توان در حد سم های خطرناک برای سلامت دانست و نیاز است ضمن توجه دستگاه های مرتبط و اقدام برای جلوگیری از استفاده از ماده سمی، تجهیزات لازم برای آزمایش و تعیین وجود بلانکیت در نان تهیه شود.(ادامه)
قیمت انواع خودرو در بازار (جدول)
(ادامه)
اطلاعیه ناجا در آستانه محرم
مسئولان هیاتهای عزاداری و تکایا، از نصب هر گونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می شود جلوگیری کنند.(ادامه)
وضعیت جوی کشور در آخر هفته
وظیفه افزود: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب معادل 20 و 2 درجه سانتیگراد بالای صفر است.(ادامه)
سهمیه بنزین آبان امشب شارژ می‌شود
سهمیه بنزین آبان ماه خودروها و موتورسیکلت‌ها در ساعات پایانی امشب به کارتهای سوخت واریز می‌شود. (ادامه)
مراسم بزرگداشت آیت الله ایازی و فرزندان صالح اش برگزار می شود
(ادامه)
تجمع در اعتراض به اسیدپاشی‌ مقابل مجلس
جمعی از افراد معترض به اسیدپاشی‌های صورت گرفته در اصفهان ظهر روز چهارشنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار تامین امنیت زنان و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه شدند.(ادامه)
اولتیماتوم به دارندگان کارت پایان خدمت قدیمی
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: آخرین مهلت تعویض کارتهای پایان خدمت تا پایان سال جاری است و از ابتدای سال 94 کارتهای پایان خدمت قدیمی فاقد اعتبار بوده و با ارائه آن، هیچ کار اداری انجام نمی‌شود.(ادامه)
تفکر اسیدی! (بخوانيد)
(ادامه)
تفاوت فاحش علی کریمی و فرهاد مجیدی! /عکس
در طول سال های اخیر خیلی از هواداران پرسپولیس قرار دادن فرهاد مجیدی در کنار علی کریمی به عنوان یک اسطوره را قیاسی نا درست عنوان می کنند. شاید سوالاتی که عادل فردوسی‌پور در مورد فرازهای مهم زندگی علی کریمی و فرهاد مجیدی در دو مقطع طراحی کرده بود، به ساده‌ترین شکل ممکن تفاوت‌های این دو بازیکن را نشان بدهد!(ادامه)
ثبات قیمت سکه در بازار +جدول
(ادامه)
سخنان روحانی شبیه احمدی‌ نژاد است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور گفت: این سخنان قابل تشبیه به سخنان احمدی نژاد است که گفته بود دستمان را در لانه زنبور کردیم. آقای رئیس جمهور گفتند که ما وارد بورسیه‌ها شدیم که وزیر استیضاح شد.(ادامه)
ساختار شهری قائم شهر در برابر حوادث غیر مترقبه استاندارد نیست
(ادامه)
تبیین برنامه هاي اجرايي دهه ايمني راهها
(ادامه)
اعلام برنامه های ویژه هفته پدافند غیرعامل
(ادامه)
قاتل 35 ساله آملی به دار آویخته شد
(ادامه)
هشدار به قاچاقچیان چوب و خاویار در مازندران
(ادامه)
قتل زن باردار مقابل چشمان فرزندانش
(ادامه)
اطلاعیه درباره تشییع پیکرآیت الله مهدوی کنی
(ادامه)
زمان واریز سهمیه بنزین آبان ماه
(ادامه)
شمال نیوز: این تجمع بزرگ در روز دوم محرم در بقاع یکی از امامزادگان شاخص شهرستان ساری برگزار می‌شود. تجمع 5 هزار نفری «لبیک یا حسین(ع)» در ساری
شمال نیوز: این تجمع بزرگ در روز دوم محرم در بقاع یکی از امامزادگان شاخص شهرستان ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
مراسم غسل و تکفین آیت الله مهدوی کنی+تصاویر
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
عذرخواهی فرهاد مجیدی از جهانبخش
(ادامه)
خواهش شجریان: این دختر را نکشید
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.