.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
وزير  تعاون در حركتي پسنديده تمامي وزراي گذشته تعاون كشور را در ساختمان صندوق تعاون كشور واقع در خيابان بزرگمهر تهران جمع كرد تا از تجربيات آنان براي  ادامه فعاليت  وزارت خانه متبوعش ... وزیر شمالی و کار پسندیده
وزير تعاون در حركتي پسنديده تمامي وزراي گذشته تعاون كشور را در ساختمان صندوق تعاون كشور واقع در خيابان بزرگمهر تهران جمع كرد تا از تجربيات آنان براي ادامه فعاليت وزارت خانه متبوعش ...(ادامه)
آتش سوزی15 هكتار از مزارع گندم در گلستان
بر اثر بي‌احتياطي تعدادي از كشاورزان بيش از 15 هكتار از مزارع گندم در گلستان طعمه حريق شد.(ادامه)
گراميداشت هفته قوه قضاييه در مازندران باحضور رئيس سازمان بازرسي كشور
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: نمايندگان مجلس لايحه قوه قضاييه را در مورد طرح مجازات‌هاي جايگزين زودتر به تصويب برسانند.(ادامه)
جسد جوان 28 ساله بابلي در يكي از اراضي شاليزارهاي اين شهرستان كشف شد. جسد جوان بابلی در شاليزار
جسد جوان 28 ساله بابلي در يكي از اراضي شاليزارهاي اين شهرستان كشف شد.(ادامه)
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ... نشت وزراى خارجه حاشيه دریای مازندران در تهران
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ...(ادامه)
حریق 15هکتار مزارع گلستان با ته سيگار روشن
بر اثر بي احتياطي تعدادي از كشاورزان بيش از 15 هكتار از مزارع گندم در گلستان طعمه حريق شد.(ادامه)
احضار 9 دانشجوي دانشگاه مازندران به كميته انضباطي
نه دانشجوي دانشگاه مازندران به كميته انضباطي احضار شدند.(ادامه)
اخاذى با لباس زنانه در سوادكوه
چند زورگيرى که يکى از آنها لباس زنانه بر تن داشت، در شهرستان سوادكوه اقدام به اخاذى از رانندگان مى نمودند، از سوى پليس دستگير شدند. (ادامه)
اجرای طرح امداد ساحلي دريا در گيلان
مديرعامل جمعيت هلال احمر گيلان از اجراي طرح امداد ساحلي دريا در اين استان خبر داد. (ادامه)
خیزش مؤتلفه براي انتخابات مجلس هشتم
دبير حزب مؤتلفه اسلامي مازندران گفت: اين حزب از 6 ماه پيش با دستور دبير كل حزب، فعاليت خود را در خصوص انتخابات مجلس هشتم آغاز كرده است.(ادامه)
زلزله در مازندران خسارات نداشت
مسئول ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران اعلام كرد: زلزله استان قم كه بخش‌هاي از استان مازندران را نيز لرزاند خوشبختانه خساراتي در بر نداشت.(ادامه)
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است... داستان فروش تيم‌هاي ليگ‌برتري به فوتبال گيلان رسيد!
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است...(ادامه)
يادواره ‪ شهدای فولادمحله با سخنرانی ناطق نوری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: آنچه كه در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي مي‌تواند وحدت و اتحاد دربين مردم بوجود آورد و آن را تقويت كند، نگه داشتن حرمت انتخابات است.(ادامه)
وقوع 4 فقره آتش‌سوزي در شهرهای گيلان
در چهار شهرستان استان گيلان، چهار مورد آتش‌سوزي به وقوع پيوست که در پي اين آتش‌سوزي‌ها در شهرستان آستانه اشرفيه يک باب مغازه کفش‌فروشي به علت اتصال سيم برق طعمه حريق شد.(ادامه)
توسعه ICT روستايي مخابرات مازندران
(ادامه)
خواب خرگوشی نمايندگان مازندران ؟!(يادداشت)
(ادامه)
در اعتراض به وضعيت بحرانی محيط زيست استان گيلان و سوء مديريت اداره‌ی کل حفاظت محيط زيست استان، از سوی نماينده‌گان تشکل‌های فعال زيست محيطی استان گيلان تحصنی در مقابل سازمان ... تحصن کفن پوشان گیلانی مقابل سازمان محيط زيست
در اعتراض به وضعيت بحرانی محيط زيست استان گيلان و سوء مديريت اداره‌ی کل حفاظت محيط زيست استان، از سوی نماينده‌گان تشکل‌های فعال زيست محيطی استان گيلان تحصنی در مقابل سازمان ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
پیام استاندارگیلان بمناسبت ارتحال آيت الله فاضل لنكراني
استاندار گيلان گفت: ضايعه در گذشت آيت الله العظمي فاضل لنكراني ثلمه‌اي برجهان تشييع و زخمي جبران ناپذير بر پيكره اسلام است. (ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
دستگيري اعضاي باندگلدکوئیست در لنگرود
پليس گيلان از دستگيري اعضاي شركت هاي هرمي در لنگرود خبر داد.(ادامه)
مازندران مقام دوم کشت كلزا در كشور
جشنواره ملي دانه‌‏هاي روغني كشور با حضور جمعي از مسوولان كشوري و استاني بهره‌‏مند در ساري برگزار شد.(ادامه)
نگاهي به زندگينامه مرحوم آيت‌الله‌العظمي فاضل لنكراني (بخوانيد)
(ادامه)
چندي قبل مصاحبه اي از دكتر علي محمد شاعري معاون وزير كشور در هفته نامه ديار سبز به چاپ رسيد كه موجب شد توضيحاتي از طرف ایشان جهت درج در سايت شمال نيوز ارسال ... خبر شمال نيوز و توضيحات شاعري معاون وزیر کشور
چندي قبل مصاحبه اي از دكتر علي محمد شاعري معاون وزير كشور در هفته نامه ديار سبز به چاپ رسيد كه موجب شد توضيحاتي از طرف ایشان جهت درج در سايت شمال نيوز ارسال ...(ادامه)
احداث خانه کبدی در استان مازندران
فدراسیون کبدی برای حضور در المپیاد بزرگ ورزشی کشور که در چهار رشته در استان مازندران برگزار می شود،اعلام آمادگی کرد.(ادامه)
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ... وقتی حسینی میرود !!!؟؟
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ...(ادامه)
يكي از نامزدهاي گرگان براي انتخابات مجلس هشتم ، كه گويي اصول گرايان گرگان بر سر وي به عنوان گزينه اول خود به توافق رسيدند از هم اكنون با برپا كردن جلسات ... مجلس دعاي انتخاباتي
يكي از نامزدهاي گرگان براي انتخابات مجلس هشتم ، كه گويي اصول گرايان گرگان بر سر وي به عنوان گزينه اول خود به توافق رسيدند از هم اكنون با برپا كردن جلسات ...(ادامه)
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ... ریاست با تعهد محضری !!!
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ...(ادامه)
احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان
رييس سازمان صنايع و معادن مازندران خبراز آماده بودن سرمايه‌گذار براي احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان داد و گفت : محيط زيست بايد شرايط زيست محيطي براي ايجاد اين صنعت را دراستان اعلام كند.(ادامه)
صادرات3/6 ميليون دلاری نوشابه از مازندران
در دو ماهه اول سال جاری، درآمد گمرکهاي استان مازندران از مرز 66 میلیارد و 863 میلیون ریال گذشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.