.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درگذشت یک خبرنگار مطبوعات درمازندران
سید عباس رضوی" خبرنگار فقید مطبوعات استان مازندران ، پس از سالها مشقت و تحمل بیماری سرطان ، به دیار باقی شتافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، مرحوم عباس رضوی جانباز جنگ تحمیلی در سن 43 سالگی که از بیماری سرطان رنج می برد و در جبهه های جنگ شیمیایی شده بود، ظهردیروز به دیار باقی شتافت.(ادامه)
دكتر محمود رضا اميني انتخابات اتاق بازرگاني آزموني براي دولت(ديدگاه)
دكتر محمود رضا اميني(ادامه)
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... ساری در هیجان یک انتخاب مبهم ؟؟!!
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... (ادامه)
۲ نوع پنبه جديد در استان گلستان
(ادامه)
بسياري از درختان ميوه در گيلان شکوفه دادند
در حالي که هنوز بيش از يک ماه به فصل بهار مانده و بسياري از ارتفاعات گيلان پوشيده از برف است، اما برخي از درختان ميوه در گيلان شکوفه داده‌اند. (ادامه)
نخستين مجمع عمومي ادوار تحكيم وحدت گيلان برگزار شد
(ادامه)
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ... خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...(ادامه)
در صورت مساعد بودن شرايط آب و هوايي و عدم بارندگي شديد، رئيس جمهور در بيست و پنجمين سفر استاني هيأت‌ دولت به گيلان سفر مي‌كند... احمدي‌نژاد سه‌شنبه به گيلان مي‌رود
در صورت مساعد بودن شرايط آب و هوايي و عدم بارندگي شديد، رئيس جمهور در بيست و پنجمين سفر استاني هيأت‌ دولت به گيلان سفر مي‌كند...(ادامه)
تشکیل انجمن خبرگان كشاورزي در آمل
انجمن خبرگان كشاورزي در شهرستان آمل استان مازندران با حضور دست‌اندركاران اداره جهاد كشاورزي و ‪ ۴۰‬نفر از توليدكنندگان نمونه اين شهرستان شكل گرفت.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا" جمشيد ايزدي‌نيا(ادامه)
كشف ۸۴۰‬ بطر مشروب الكلي در ساري
به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران : مشروبات مكشوفه در پي گزارشات مردمي و شناسايي توسط مامورين اطلاعات انتظامي اين شهر به دست آمده است. (ادامه)
کشف‪ ۴۱هزار ليتر مشروبات الكلي درگلستان
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان اعلام كرد: ظرف ‪ ۱۰‬ماه نخست امسال، افزون بر ‪ ۴۱‬هزار ليتر مشروبات الكلي در استان كشف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علاء‌الدين حيدري (ادامه)
نقش محيط زيست در توسعه پايدار
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با مهم دانستن نقش محيط زيست در توسعه پايدار گفت: در توسعه اقتصادي بايد بين صنعت و محيط زيست موازنه ايجاد شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مصطفي مهدي نژاد (ادامه)
بهره برداری از 45 واحد صنعتی ومعدنی درمازندران
درایام ا... دهه مبارک فجر 25 واحد صنعتی و معدنی با اشتغالزایی 850 نفر وسرمایه گذاری 390000 میلیون ریال دراستان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .(ادامه)
برگزاری اولين گردهمايي روستاياران گيلان
اولين گردهمايي روستاياران بهزيستي گيلان با حضور اعضاي شبكه خدمت‌‏ روستايي, روستاياران و مسوولان مجتمع‌‏هاي بهزيستي گيلان در شهرستان رشت برگزار شد.(ادامه)
مزايده 2 هزار شماره رند تلفن همراه در مازندران
مدير عامل شركت مخابرات مازندران اعلام كرد: حدود 2 هزار شماره رند تلفن همراه در استان به مزايده گذاشته مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،حسنجان عباسپور قمي افزود: اين كار در فاز اول در كمتر از 2 هفته ديگر انجام مي‌شود. (ادامه)
نحوه مديريت توزيع آب زراعي گيلان درسال 86
(ادامه)
رييس آژانس فدرال حمل و نقل دريايي روسيه هدف از ديدار خود را شناسايي ظرفيتهاي اقتصادي بنادر ايران جهت سرمايه‌گذاري و يافتن راهكارهاي لازم براي رونق بيشتر فعاليت كريدور شمال - جنوب عنوان كرد... دیدار هيات عاليرتبه روسيه از تاسيسات بندري انزلي
رييس آژانس فدرال حمل و نقل دريايي روسيه هدف از ديدار خود را شناسايي ظرفيتهاي اقتصادي بنادر ايران جهت سرمايه‌گذاري و يافتن راهكارهاي لازم براي رونق بيشتر فعاليت كريدور شمال - جنوب عنوان كرد...(ادامه)
قتل كودك 12 ساله با انگيزه تجاوز به عنف
جوان 20 ساله كه در بندر گز پس از تعرض به كودك 12 ساله او را به قتل رسانده بود، سرانجام پرده از جنايت خود برداشت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ماموران پليس گلستان هفته جاري با كشف جسد پسر بچه اي رسيدگي به آن را در (ادامه)
مهاجرت 3500 قطعه غاز وحشي به گيلان
(ادامه)
سرعت زیاد جان پنج نفر را در رودبار گرفت
شمال نیوز / رييس عمليات جاده‌اي پليس راه‌استان گيلان گفت: در يك حادثه رانندگي در ساعت ‪ ۱۱‬شب گذشته درشهرستان رودبار پنج نفركشته شدند. (ادامه)
راهیابی تیم گتاب بابل به لیگ دسته اول فوتبال مازندران
(ادامه)
در دو روز اخیر هر چه  فکر میکنیم  پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع  تفکر ماست ... میراث خواهی وزارت ارشاد با کدام سند برادری ؟!
در دو روز اخیر هر چه فکر میکنیم پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع تفکر ماست ...(ادامه)
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان... تقدیم به لاله های پرپرشده ی شرقی
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان...(ادامه)
آيا دوباره غريو پر طنين ببر مازندران را خواهيم شنيد؟(ديدگاه)
(ادامه)
اولتیماتوم سرمربي تیم ملوان انزلی به سايپا
سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: سايپا يك بازي بسيار دشواري پيش روي دارد و اگر ملوان را دست كم بگيرد ، پشيمان خواهد شد.(ادامه)
در مبارزه با مواد مخدر موفق نبوده‌ايم
شمال نیوز/ رييس كل دادگستري مازندران با بيان اينكه اكنون كشفيات مواد مخدر از گرم گذشته به صدها كيلو رسيده است ، گفت : اين نشانه عدم موفقيت در امر مبارزه با توزيع ، پيشگيري و درمان ناهنجاري مواد مخدر است.(ادامه)
دستگيري خريداران چك پولهاي جعلي درتنكابن
شمال نیوز/ سه متهم كه با چك مسافرتي جعلي در شهرهاي تنكابن و رامسر از بازار خريد مي كردند، دستگير شدند.(ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری... شیخ الاسلام جایگزین الهام
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری...(ادامه)
مخالفت با ازدواج و خودکشی زوج گیلانی
شمال نیوز/ پسر و دختري جوان به دليل مخالفت خانواده‌هايشان با ازدواج آنان در لاهيجان دست به خودكشي زدند. به گزارش شمال نیوز نقل از مركز اطلاع (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.