.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سرقت 6 ميلياردي كابل برق در گيلان
(ادامه)
دولت نهم جهت تحقق شعار اصولگرایی تلاش می کند
(ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)
20 هکتار از مناطق جنگلی مازندران در آتش سوخت
(ادامه)
مرکز استان مازندران مدتهاست از مشکل دفع زباله  رنج میبرد ،بزودی مشکل دیگری بر مشکلات آن افزوده خواهد شد.شنیده ها حاکیست قرار است مرکزنگهداری متکدیان استان که قبلا با هزینه بیش از200 میلیون تومان در قائمشهر ایجاد شده بود به یکی از روستاهای اطراف ساری منتقل گردد.
از مشکل زباله تا اسکان متکدیان
مرکز استان مازندران مدتهاست از مشکل دفع زباله رنج میبرد ،بزودی مشکل دیگری بر مشکلات آن افزوده خواهد شد.شنیده ها حاکیست قرار است مرکزنگهداری متکدیان استان که قبلا با هزینه بیش از200 میلیون تومان در قائمشهر ایجاد شده بود به یکی از روستاهای اطراف ساری منتقل گردد. (ادامه)
آتش سوزی در 20هکتار از اراضی غرب مازندران
(ادامه)
۱۱۰‬روستا در مازندران در هفته دولت از گاز طبيعي بهره‌مند مي‌شوند
(ادامه)
تاکید استاندار گلستان برپیگیری جدی مصوبات دولت توسط دستگاههای اجرایی
استاندار گلستان بر پیگیری مجدانه مصوبات دولت توسط دستگاهها تاکید کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،دکتر علی محمد شاعری در جلسه پیگیری مصوبات سفر در جمع مدیران گفت: دستگاهها باید به شدت این وظیفه دستگاهی را تعقیب کنند. وی افزود: دستگاهها موظف هستند بر اساس تعهداتی که نسبت به اجرای پروژه های سفر متعهد شده اند، پایبند بوده و تلاش کنند این مصوبات راس زمان مقرر اجرا شود. دکتر شاعری تصریح کرد: اجرای هر چه سریعتر مصوبات دولت علاوه بر انجام این وظیفه دستگاهی، اسباب رضایتمندی مردم را فراهم می سازد. گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاههای مدعو خلاصه ای از عملکرد دستگاهی خود را در زمینه مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان را ارائه کردند. (ادامه)
پرورش مرغ در قفس در استان گلستان
با بهره برداري از دو واحد مرغداري پرورش طيور در قفس، استان گلستان پس از قم و فارس، سومين استان پرورش دهنده مرغ در قفس خواهد بود. رئيس اداره طيور و پرورش زنبور عسل سازمان جهاد كشاورزي استان گلستان با اعلام اين خبر افزود: اين دو واحد 60 هزار قطعه اي در علي آباد و بندر تركمن احداث مي شوند كه تا پايان سال به بهره برداري مي رسند. انصاري فر گفت: با اين روش در هر متر مربع مساحت، يكصد قطعه مرغ پرورش داده مي شود، در حالي كه با روش سنتي در هر متر مربع فقط 10 قطعه پرورش مي يابد. رئيس اداره طيور و پرورش زنبور عسل سازمان جهاد كشاورزي استان گلستان، بهره وري بيشتر در حداقل فضا، كاهش آلودگي و بيماري، صرفه جويي در مصرف سوخت و انرژي، كاهش ضريب تبديل و قيمت تمام شده را از مزاياي پرورش مرغ در قفس اعلام كرد. پرورش مرغ در قفس كه سال‌هاست در دنيا انجام مي شود و از چهار سال پيش وارد ايران شده است.(ادامه)
دستگيري يك سارق حرفه‌اي در رشت
(ادامه)
بدهي560 ميليون تومانی چيت‌‏سازي بهشهر به شركت گاز مازندران
(ادامه)
گزارش تصویری رزمايش بزرگ ضربت ذوالفقار (گزارش)
(ادامه)
آتش سوزی در جنگل‌هاي نوشهر
(ادامه)
اختصاص 338 ميليارد تومان به بخش صنعت و معدن مازندران
(ادامه)
دانشگاه مازندران و عدم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی
شنیده ها حاکیست دانشگاه مازندران حدود 2سال از پرداخت حق بیمه کارکنان به تامین اجتماعی خوداری نموده است که این مسئله منجر به درگیری اداری بین دانشگاه مازندران و اداره کل تامین اجتماعی گردید .(ادامه)
دستگيری اعضاي يك شركت هرمي در چالوس
(ادامه)
ممنوعیت شكار پرندگان در بهشهر
(ادامه)
47 کشته‌ و زخمی ‌در محور کرج- چالوس
(ادامه)
واگذاري تسهيلات به چايكاران گيلان
(ادامه)
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست اخیرآ از یکی  از کارخانجات تولیدی صنعتی مرغ در مازندران که اقدام به توزیع حدود 14 تن مرغ منجمد مشکوک به آنفولانزای مرغی نموده است ،توسط دستگاههای نظارتی کشف و از توزیع آن جلوگیری گردیده است ... 14 تن مرغ مشکوک
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست اخیرآ از یکی از کارخانجات تولیدی صنعتی مرغ در مازندران که اقدام به توزیع حدود 14 تن مرغ منجمد مشکوک به آنفولانزای مرغی نموده است ،توسط دستگاههای نظارتی کشف و از توزیع آن جلوگیری گردیده است ...(ادامه)
کشف بيش از شش هزارليتر مشروبات الكلي در تالاب انزلي
(ادامه)
انتصاب مدير كل جديد پزشكي قانوني استان گلستان
(ادامه)
رزمايش بسيجيان مازندران آغاز شد
(ادامه)
ساري قهرمان كشتي آزاد نوجوانان مازندران شد
(ادامه)
اسفند 84 سايت خبری تحلیلی شمال نيوز راه اندازي شده است و تا كنون با ارسال بيش از 1600 خبر ، گزارش ، مقاله تلاش شده است تا در عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي در شمال كشور گامهايي موثري برداشته شود . شمال نيوز و رسالتي سترگ
اسفند 84 سايت خبری تحلیلی شمال نيوز راه اندازي شده است و تا كنون با ارسال بيش از 1600 خبر ، گزارش ، مقاله تلاش شده است تا در عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي در شمال كشور گامهايي موثري برداشته شود .(ادامه)
'گفتگو با  مشاور جوان استاندار مازندران نگاه دولت اصولگرا به جوانان(ديدگاه)
'گفتگو با مشاور جوان استاندار مازندران(ادامه)
( علي اصغر يوسف نژاد _ علي عالي كردكلايي ) توسعه و مديريت كارآمد(ديدگاه)
( علي اصغر يوسف نژاد _ علي عالي كردكلايي ) (ادامه)
آتش سوزی در دانشگاه گیلان
(ادامه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر سرسبزي, بلاي جان مازندران (ديدگاه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر (ادامه)
بحران مسكن و اجاره نشيني در شهرهاي مازندران (گزارش)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.