.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند. ‎ پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند. ‎(ادامه)
عکس/ فرزندان رهبر انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مشرق نیوز، تصاویری از حضور سید مصطفی و سید مسعود خامنه‌ای ، دو فرزند رهبر انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر کرد. (ادامه)
(تصاویر) حضور زنان با حجاب متفاوت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور پرشور مردم در تهران و سراسر کشور، برگزار شده است. این مراسم به صورت همزمان در بیش از ۱۴۰۰ شهر و بیش از ۳۸ هزار روستای کشور، برگزار گردید. (ادامه)
عکس یادگاری خانم «کم‌حجاب» با حداد عادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن
عکس یادگاری خانم «کم‌حجاب» با حداد عادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن(ادامه)

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با اجرای پروژه زهکشی و جلوگیری از خرد شدن اراضی به سهولت می‌توان کسری برنج مورد نیاز را در داخل تامین ‌کرد. راه حل رسیدن به خودکفایی برنج چیست؟
بسیاری از مسئولان بر این باورند که با اجرای پروژه زهکشی و جلوگیری از خرد شدن اراضی به سهولت می‌توان کسری برنج مورد نیاز را در داخل تامین ‌کرد.(ادامه)
خدایی دیگه از این کوچیکتر. یه راست از اتاق زایمان باید اومده باشه تو راهپیمایی. خدا حفظش کنه.
نوزاد ۵ روزه کوچولو‌ترین شرکت‌کننده راهپیمایی ۲۲بهمن
خدایی دیگه از این کوچیکتر. یه راست از اتاق زایمان باید اومده باشه تو راهپیمایی. خدا حفظش کنه. (ادامه)
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. دلیل چرب شدن کبد کشف شد
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.(ادامه)
انقلاب اسلامی در زمانی شکل گرفت و به پیروزی رسید که نظام وستفالیایی دولت، ملت و دوقطبی بر جهان حاکم بود و این نظام باوجود خوی سلطه‌گرانه‌اش مورد قبول عموم ملت‌ها و جوامع قرار داشت. انقلابی بر مدار ارزش‌های ازلی و ابدی(يادداشت)
انقلاب اسلامی در زمانی شکل گرفت و به پیروزی رسید که نظام وستفالیایی دولت، ملت و دوقطبی بر جهان حاکم بود و این نظام باوجود خوی سلطه‌گرانه‌اش مورد قبول عموم ملت‌ها و جوامع قرار داشت.(ادامه)
عیدی کارگران در سال ۱۴۰۱ چگونه محاسبه می شود؟+اینفوگرافیک
تمام کارکنان مشمول قانون کار که طبق تعریف این قانون «کارگر» شناخته می‌شوند، مشمول عیدی و پاداش پایان سال هستند. مبنای پرداخت عیدی کارگران با یک سال کامل پرداخت حق بیمه در محل کار خود، حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان و حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
تصویر جالب خانواده ۴ نفره ای که ترک موتور به راهپیمایی آمدند
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعتی پیش در تهران و اقصی نقاط کشور در جریان است.(ادامه)
عکس | ناطق نوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.(ادامه)
عکس/ مسیح علینژاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد
تصویری متفاوت از راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد را ببینید که در آن مسیح علی نژاد در گونی نمایش داده شده است. (ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: سند اسلامی و ملی را جایگزین ۲۰۳۰ می‌کنیم
نوری با بیان اینکه پس از تصویب سند بنیادین بازهم موانعی ایجاد کردند و سند ۲۰۳۰ را خواستند جایگزین کنند، گفت: حرکاتی در مهرماه امسال دیدیم نشأت گرفته از سند ۲۰۳۰ است بنابراین نتیجه می‌گیریم که باید سند خودمان را اجرا کنیم.(ادامه)
حضور مخبر به همراه خانواده‌اش در راهپیمایی 22بهمن
معاون اول رییس جمهور به همراه خانواده‌اش در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرد.(ادامه)
احمد کریمی اصفهانی گفت: دشمنان در ماه‌های اخیر همه سعی خود را به کار گرفتند تا نظام را ساقط کنند و تصور می‌کردند این‌بار دیگر پیروز خواهند شد اما باز هم دیدیم که شکست خوردند. بیانیه موسوی با هماهنگی کشورهای غربی‌ها نوشته شده است
احمد کریمی اصفهانی گفت: دشمنان در ماه‌های اخیر همه سعی خود را به کار گرفتند تا نظام را ساقط کنند و تصور می‌کردند این‌بار دیگر پیروز خواهند شد اما باز هم دیدیم که شکست خوردند.(ادامه)
 ایلنا نوشت: در حالی که مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه خبر در حال پخش بود در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور این شبکه برای لحظاتی هک شد.
هک شدن شبکه خبر/ واکنش تلوبیون به هک این اپلیکیشن
ایلنا نوشت: در حالی که مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه خبر در حال پخش بود در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور این شبکه برای لحظاتی هک شد. (ادامه)
عکس / حضور واعظی و آذری جهرمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
حضور محمود واعظی و محمدجواد آذری جهرمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی آغاز شد. اعلام شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان به مناسبت دهه فجر + اینفوگرافیک
شمال نیوز: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی آغاز شد.(ادامه)
کارشناس ترکیه ای ادعا می کند که یک زلزله بزرگ به زودی در نزدیکی بندر چاناکاله رخ خواهد داد. ادعای زلزله شناس ترکی نسبت به زلزله مهیب بعدی
کارشناس ترکیه ای ادعا می کند که یک زلزله بزرگ به زودی در نزدیکی بندر چاناکاله رخ خواهد داد.(ادامه)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .



حضور حماسی دیار علویان در چهل و چهارمین بهار انقلاب/ به روایت تصویر
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند . (ادامه)
شمال نیوز : سوادکوه بر اساس آخرین بروزرسانی رنگ بندی کرونایی تنها شهرستان نارنجی در کشور است. سوادکوه تنها شهر نارنجی در کشور
شمال نیوز : سوادکوه بر اساس آخرین بروزرسانی رنگ بندی کرونایی تنها شهرستان نارنجی در کشور است.(ادامه)
بلیط فیلم‌های جشنواره فجر بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در مازندران نیم‌بها شد. نیم بها شدن بلیط فیلم‌های جشنواره فجر
بلیط فیلم‌های جشنواره فجر بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در مازندران نیم‌بها شد.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید. مضرات مصرف زیاد خرما چیست؟
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. امیرعبداللهیان : پنجره احیای برجام برای همیشه باز نمی‌ماند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم النصر، از مرز ۵۰۰ گل در رقابت‌های لیگ در دوران حرفه‌ای خود گذشت. رکورد تازه و جالب رونالدو
کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم النصر، از مرز ۵۰۰ گل در رقابت‌های لیگ در دوران حرفه‌ای خود گذشت.(ادامه)
مدیر اجرایی شرکت اسپیس ایکس زمان تقریبی حضور انسان‌ها بر روی کره ماه را پیش بینی کرد. ماسک : بشر تا ۱۰ سال دیگر پا به مریخ می گذارد
مدیر اجرایی شرکت اسپیس ایکس زمان تقریبی حضور انسان‌ها بر روی کره ماه را پیش بینی کرد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا ۲۲ بهمن یا اواخر بهمن ماه سال جاری متهمان و محکومان حوادث اخیر که شرایط عفو گسترده مقام معظم رهبری را داشته باشند، از زندان آزاد خواهند شد. شخنگوی قوه قضائیه : متهمان مشمول عفو اخیر تا پایان بهمن آزاد می‌شوند
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا ۲۲ بهمن یا اواخر بهمن ماه سال جاری متهمان و محکومان حوادث اخیر که شرایط عفو گسترده مقام معظم رهبری را داشته باشند، از زندان آزاد خواهند شد.(ادامه)
پنتاگون از کنگره می‌خواهد تا تأمین مالی دو برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر بگیرد. پنتاگون برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر می‌گیرد
پنتاگون از کنگره می‌خواهد تا تأمین مالی دو برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر بگیرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.