.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتقاد پیشکسوت فوتبال از مدیریت تاج و ساکت
پیشکسوت فوتبال می‌گوید عملکرد تاج و ساکت به نحوی است که ویلموتس به آن‌ها به چشم سرویس‌دهنده نگاه می‌کند تا ناظر بر عملکرد تیم ملی فوتبال.(ادامه)
۱۰ راه‌ محافظت از خانه در زمستان و قبل از شروع بارش‌ برف
محافظت از خانه در زمستان و قبل از شروع بارش‌ برف شامل نکات ساده و مهمی است که ما به شما خواهیم گفت.(ادامه)
کمک حمایتی دولت نقدی است يا کالایی؟
وجود انتشار اخبار متناقض در رابطه با نحوه کمک حمایتی دولت و ارائه کارت‌های خرید کالا، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که این کمک به طور ۱۰۰ درصد نقدی خواهد بود.(ادامه)
سرلشکر جعفری خطاب به دولت‌مردان، تاکید کرد: اگر انتظار صبر و نجابت از مردم دارید باید فهم در خور شأن همین مردم را هم برای‌شان قائل باشید. انتقاد شدید سرلشکر جعفری به بی‌تدبیری دولت
سرلشکر جعفری خطاب به دولت‌مردان، تاکید کرد: اگر انتظار صبر و نجابت از مردم دارید باید فهم در خور شأن همین مردم را هم برای‌شان قائل باشید.(ادامه)
شهروندان در نقاط مختلف تهران با توجه به اُفت دمای هوا برای جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی انشعاب آب، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند. اقدامات پیشگیرانه برای محافظت کنتور آب از یخ زدگی
شهروندان در نقاط مختلف تهران با توجه به اُفت دمای هوا برای جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی انشعاب آب، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.(ادامه)
قطع مکرر برق و کلافگی مردم در کلاردشت
قطع مکرر برق که بر اثر بارش برف و باران شدید در غرب استان مازندران از در دو روز گذشته،موجب کلافگی مردم در کلاردشت مازندران شده است.(ادامه)
یک مهاجم خاص در سبد خرید پرسپولیس؟
گفته می‌شود یک مهاجم خاص عراقی برای پیوستن به پرسپولیس به این باشگاه پیشنهاد شده است.(ادامه)
عکس/ سلفی حنیف عمران‌زاده در حرم امام رضا(ع)
(ادامه)
پیش بینی هوای ابری در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز، نیمه ابری تا ابری و در غرب استان همراه با بارش پراکنده باران، پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شغل دوم پندار اکبری و برادرش +عکس
عکسی که پندار اکبری به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
ویتامین‌هایی که بدن شما در فصل سرما به آنها نیاز دارد
در فصل زمستان نیاز بدن به انرژی افزایش می‌یابد. در این فصل، سرما باعث ایجاد التهاب مفصل و درد می‌شود و از طرفی سرماخوردگی و آنفلوآنزا شیوع پیدا می‌کند.(ادامه)

نمایندگان مجلس در حالی از طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار بی اطلاعی می کنند که یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس در توییتر از اطلاع آنها خبر می دهند. آیا واقعا نمایندگان از افزایش قیمت بنزین بی‌اطلاع بودند؟
نمایندگان مجلس در حالی از طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار بی اطلاعی می کنند که یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس در توییتر از اطلاع آنها خبر می دهند.(ادامه)
دادستان کل کشور گفت: با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخور می کنیم اعمالی که منجر به اخلال در نظم می‌شود به موجب قانون جرم است / با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخورد می‌کنیم / مطمئنم مردم خط خود را از اخلالگران جدا می‌کنند(خبر)
دادستان کل کشور گفت: با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخور می کنیم(ادامه)

از سخنان مقامات، این گونه برمی‌آید که دغذغۀ غالب، کنترل مصرف بنزین است نه کسب درآمد. اگر این گونه است آیا بهتر نبود قیمت بنزین سهمیه ای حفظ می‌شد؟ 10 نکته دربارۀ داستان بنزین
از سخنان مقامات، این گونه برمی‌آید که دغذغۀ غالب، کنترل مصرف بنزین است نه کسب درآمد. اگر این گونه است آیا بهتر نبود قیمت بنزین سهمیه ای حفظ می‌شد؟(ادامه)

یک‌کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه حرارت دیدن کربوهیدرات منجر به ایجاد ترکیب آکریلامید می‌شود، گفت: این ترکیب بسیار خطرناک و سرطان‌زا است. ته‌دیگ نخورید
یک‌کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه حرارت دیدن کربوهیدرات منجر به ایجاد ترکیب آکریلامید می‌شود، گفت: این ترکیب بسیار خطرناک و سرطان‌زا است.(ادامه)
تصاویری از اعتراضات امروز در پی گرانی و سهمیه‌بندی بنزین
(ادامه)
مرگ کودک گیلانی در اثر غفلت پدر
کودک ۶ ساله آستانه‌ای در اثر شلیک تفنگ شکاری پدرش کشته شد.(ادامه)
واکنش مطهری به گرانی بنزین و اعتراضات مردمی
اشتباه دیگر مربوط به شیب تند این تصمیم است، من خودم در جریان بررسی بودجه ۹۸ پیشنهاد افزایش قیمت بنزین را دادم اما به این صورت که تا ۸۰ لیتر به همان قیمت ۱۰۰۰ تومان و از آن بالاتر ۳۰۰۰ تومان، ولی تصویب نشد.(ادامه)
احمدی‌نژاد خود را به‌عنوان یک نیروی سیاسی قبول دارد و در حال فعالیت است. او درعین‌حال به دنبال تلاش برای اعزام برخی نیرو‌ها به مجلس است. اما هیچ اراده‌ای از سوی جامعه اصولگرایان برای حمایت از احمدی‌نژاد وجود ندارد. او اگر دست به تحرکی هم بزند، فارغ از حمایت جامعه اصولگرایی است؛ البته احمدی‌نژاد هم مایل به همکاری با اصولگرایان نیست. خیز احمدی‌نژاد برای مجلس
احمدی‌نژاد خود را به‌عنوان یک نیروی سیاسی قبول دارد و در حال فعالیت است. او درعین‌حال به دنبال تلاش برای اعزام برخی نیرو‌ها به مجلس است. اما هیچ اراده‌ای از سوی جامعه اصولگرایان برای حمایت از احمدی‌نژاد وجود ندارد. او اگر دست به تحرکی هم بزند، فارغ از حمایت جامعه اصولگرایی است؛ البته احمدی‌نژاد هم مایل به همکاری با اصولگرایان نیست. (ادامه)
اولین روز بنزین ۱۵۰۰-۳۰۰۰ تومانی چگونه گذشت؟
این شوک شاید کلیدی‌ترین اشکالی است که به این مصوبه وارد است و موجب شده که فضا در بسیاری از نقاط کشورمان ملتهب شود. التهابی که موجب شده انبوه توجیه‌ها برای اعمال این افزایش به محاق رفته و مزایای آن از جمله افزایش دریافتی اقشار کم درآمد از محل این افزایش قیمت و همچنین کاهش مصرف سوخت، کم اهمیت جلوه کند.(ادامه)
افزایش قیمت بنزین؛‌ چرا حالا،‌ چرا به این شکل؟(يادداشت)
(ادامه)
طرح فراکسیون امید برای توقف افزایش قیمت بنزین
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز (شنبه) این فراکسیون برای بررسی موضوع افزایش قیمت بنزین از تهیه طرح فوریتی فراکسیون امید برای توقف افزایش قیمت بنزین تا بودجه سال آینده خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه با حضور اعضاء و سران سه قوه تشکیل شد.
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چه گذشت؟
شمال نیوز: جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه با حضور اعضاء و سران سه قوه تشکیل شد. (ادامه)
همه مصوبه‌های افزایش قیمت کالاها و خدمات لغو شد
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: بر اساس جلسه تنظیم بازار هر نوع مصوبه برای افزایش قیمت حتی اگر دارای مصوبه دولتی نیز باشد فعلاً لغو شده و هیچگونه افزایش قیمتی درهیچ قلم کالا و خدمات نخواهیم داشت.(ادامه)
فردا یکشنبه مداس برخی مقاطع تحصیلی در تهران و شماری از شهرستان های کشور تعطیل اعلام شده است. مناطق و شهرستان هایی که فردا مدارس تعطیل است
فردا یکشنبه مداس برخی مقاطع تحصیلی در تهران و شماری از شهرستان های کشور تعطیل اعلام شده است.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران گفت: اعتراض کنندگان به افزایش قیمت بنزین مسیر خود را از معاندان و مخالفان نظام جدا کنند. توصیه دادستان مرکز مازندران به معترضان گرانی بنزین
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران گفت: اعتراض کنندگان به افزایش قیمت بنزین مسیر خود را از معاندان و مخالفان نظام جدا کنند.(ادامه)
تاکید سه قوه بر اجرای مصوبه مدیریت مصرف سوخت
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه روز شنبه با حضور اعضاء و سران سه قوه تشکیل شد. (ادامه)
سهمیه بنزین تاکسی‌های درون شهری، برون شهری و اینترنتی اعلام شد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را تشریح کرد.(ادامه)
عضو هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیئت عالی نظارت با اکثریت آرا به این نتیجه رسید که تشکیل وزارت بازرگانی بر خلاف سیاستهای کلی ابلاغی است. مخالفت مجمع تشخیص با تشکیل وزارت بازرگانی
عضو هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیئت عالی نظارت با اکثریت آرا به این نتیجه رسید که تشکیل وزارت بازرگانی بر خلاف سیاستهای کلی ابلاغی است.(ادامه)
آغاز تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر بازار مازندران/ به‌کارگیری 400 نیروی نظارت بر بازار
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از آغاز گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی بر بازار استان خبر داد و گفت: بیش از 400 نیروی این سازمان و اصناف در دو شیفت کاری نظارت بر بازار را بر عهده دارند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.