.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
احتمال کاهش سهميه بنزین در شش ماهه دوم
(ادامه)
تذکر شدید مداح مشهور به رئیس جمهور
(ادامه)
میزان فطریه اعلام شد
(ادامه)
رحيمي: درباره مدارك تحصيلي ام پاسخ مي دهم
(ادامه)
بر این اساس، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور موظف است تسهیلات موردنیاز خرید تضمینی برنج پرمحصول داخلی را در قالب جدول گردش نقدینگی ، شرکت بازرگانی دولتی ایران تعیین و به بانک مرکزی اعلام کند... دستگاه مباشر خريد تضميني برنج داخلي تعيين شد
بر این اساس، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور موظف است تسهیلات موردنیاز خرید تضمینی برنج پرمحصول داخلی را در قالب جدول گردش نقدینگی ، شرکت بازرگانی دولتی ایران تعیین و به بانک مرکزی اعلام کند...(ادامه)
نعمت الله پوستین دوز که متولد دی 1347 روستای میچکار از توابع بخش کلاردشت است، در رشته مهندسی صنایع گرایش تجزیه و تحلیل سیستم فارغ التحصیل شد و اکنون نیز دانشجوی دکترای مدیریت است. وي نامزد هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه .... رياست يك مازندراني بر گروه خودروسازی سایپا
نعمت الله پوستین دوز که متولد دی 1347 روستای میچکار از توابع بخش کلاردشت است، در رشته مهندسی صنایع گرایش تجزیه و تحلیل سیستم فارغ التحصیل شد و اکنون نیز دانشجوی دکترای مدیریت است. وي نامزد هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه ....(ادامه)
یک نماینده مجلس گفت: مدیرعامل شرکت ایساکو ، اصول علمي مديريت ؛ تلفيق تجربيات گذشته و نگاه به آينده را در سيستم كاري خود لحاظ كرده است و اميد داريم با حمايت دولت و مجلس انتظارات و اهداف پيشرو ايساكو تحقق پيدا كند... گام های موثر ایساکو در راه توسعه
یک نماینده مجلس گفت: مدیرعامل شرکت ایساکو ، اصول علمي مديريت ؛ تلفيق تجربيات گذشته و نگاه به آينده را در سيستم كاري خود لحاظ كرده است و اميد داريم با حمايت دولت و مجلس انتظارات و اهداف پيشرو ايساكو تحقق پيدا كند...(ادامه)
نگاه مسئولان ورزش مازندران نسبت به 7؛8 سال قبل تغيير خاصي نكرده.هنوز هم همه منتظر اند كه كار ها انجام بشود و بعد تكاني به خودشان بدهند.من فوتبال مازندران را حرفه اي تر از مديريتش مي دانم!... فوتبال مازندران از مديريتش حرفه اي تر است!
نگاه مسئولان ورزش مازندران نسبت به 7؛8 سال قبل تغيير خاصي نكرده.هنوز هم همه منتظر اند كه كار ها انجام بشود و بعد تكاني به خودشان بدهند.من فوتبال مازندران را حرفه اي تر از مديريتش مي دانم!...(ادامه)
تکذیب خبر در مورد نماز جمعه این هفته
(ادامه)
سقوط از پل در ساري حادثه آفريد
(ادامه)
شناسایی 200 نخبه دانش آموزی بسیجی در مازندران
(ادامه)
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه بازرسان دستگاه های اجرایی مازندران اجازه باج خواهی و باج گیری به هیچ احدی را نخواهد داد در عین حال تصریح کرد: هیچ کارمند و شاغلی در ادارات نباید به واسطه انجام فعالیتی برای شهروندی از او درخواست هدیه، پول و یا باج خواهی کند... کارمندان ، از مردم هدیه و زیرمیزی دریافت نکنند
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه بازرسان دستگاه های اجرایی مازندران اجازه باج خواهی و باج گیری به هیچ احدی را نخواهد داد در عین حال تصریح کرد: هیچ کارمند و شاغلی در ادارات نباید به واسطه انجام فعالیتی برای شهروندی از او درخواست هدیه، پول و یا باج خواهی کند...(ادامه)
آب گرفتگی شدید در قائمشهر
(ادامه)
گلستان به لطف کشت برنج بیابان می شود
(ادامه)
طنز/ من عقب افتاده‌ام!
(ادامه)
امام جمعه ، خاتمی / سخنران ، احمدی نژاد
(ادامه)
خرید و فروش گربه در ایران/قیمت، 20 میلیون
(ادامه)
پشت‌پرده خرید بنزین از ونزوئلا
(ادامه)
ستاداستهلال: به هیچ وجه شنبه عید فطر نیست
(ادامه)
لیست جدید ممنوع التصویرهای سیما
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
بارندگی شدید و 15 روستای گلستان در محاصره آب
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
تغییرات مدیریتی در دانشگاه پیام نور مازندران
(ادامه)
ابلاغ دستورالعمل اجرایی خرید برنج تضمینی
(ادامه)
اذعان صهيونيست‌ها به شكست در مبارزه وبلاگي عليه ايران
(ادامه)
نمایشگاه بزرگ رضوی در مازندران
(ادامه)
حمایت دولت از برنج‌کاران داخلی
(ادامه)
پيدا و پنهان اعتماد
(ادامه)
گزینه اصلی معاون پارلمانی رییس جمهور
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.