.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۲۴ مهر
(ادامه)
حکم جدید روحانی برای«صالحی» و «بطحائی»
رئیس جمهور وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش را به عنوان «عضو هیأت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.(ادامه)
آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد از امروز
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۷۸ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شوند، گفت: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون از امروز دوشنبه 24 مهر تا پنجشنبه 27 مهرماه سال جاری فرصت دارند تا در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ثبت‌نام کنند.(ادامه)
لغو محدودیت ترافیکی در جاده‌ هراز
محدودیت ترافیکی جاده هراز تا پایان هفته لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز : جالب است بدانید که تربتی نژاد و هزارجریبی در مورد انتخاب استاندار نیز با هم تقسیم کار کردند ، یعنی تربتی نژاد در بازی انتخاب استاندار و هزارجریبی در بازی انتخاب شهردار بازیگر اصلی بودند.... از شهرداری تا استانداری ؛ سهم خواهی دو نماینده مرکز استان !
شمال نیوز : جالب است بدانید که تربتی نژاد و هزارجریبی در مورد انتخاب استاندار نیز با هم تقسیم کار کردند ، یعنی تربتی نژاد در بازی انتخاب استاندار و هزارجریبی در بازی انتخاب شهردار بازیگر اصلی بودند....(ادامه)
ظریف امشب مهمان برنامه «نگاه یک» می‌شود
وزیر امور خارجه کشورمان، امشب با حضور در برنامه نگاه یک درباره ادعاهای اخیر ترامپ توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.(ادامه)
مهران غفوریان و همسرش/عکس
مهران غفوریان و همسرش.(ادامه)
شير زنان مازنی
بانوان مازندرانی در عرصه‌های کشاورزی، دامداری، قالی بافی، جوراب بافی، چادر شب بافی، گلیم بافی و.. حضوری فعال دارند. مشاغلی مانند کشاورزی یا دامپروری در عمده مناطق کشور شغلی مختص مردان است، اما شیر زنان مازنی در این عرصه هم حضوری پررنگ و موفق دارند و علیرغم سختی کارشان همزمان در خانواده نیز همسری مهربان و مادری دلسوز هستند. (ادامه)
چرا باید روز را با آب گرم شروع کنیم؟
آب داغ، کمی عسل و چندقطره لیمو، می‌تواند معجزه کند. حتما شما هم این ادعا را شنیده‌اید. ایرانیان، هندی‌ها و چینی‌های باستان، معتقدند که نوشیدن آب گرم، به‌ویژه اگر با لیموی تازه و عسل ترکیب شده باشد، به‌ بدن شما فواید بسیاری می‌رساند. (ادامه)
همسران میلیاردر بازیگران زن ایرانی را بشناسید
بازیگران از اقشار مورد توجه مردم هستند. زندگی این قشر همیشه زیر ذره بین بوده است به ویژه اینکه اگر حاشیه جنجالی هم داشته باشد. در این مطلب با شوهران میلیاردر بازیگران زن ایرانی آشنا شوید.(ادامه)
کدام خوراکی‌ها نباید دریخچال بمانند؟
این خوراکی‌ها می‌توانند در دمای معمولی اتاق نگهداری شوند. (ادامه)
تقدیر و تشکر رضا پهلوی از سخنان ترامپ
اپوزسیون که از دیرباز حامی جمهوری خواهان بوده است با تصور اینکه روسای جمهور برامده از این طیف سیاسی می تواند آرزوی آنها را تحقق بخشیده با توجه به واکنش منفی میلیون ها ایرانی به سخنرانی اخیر دونالد ترامپ در حاشیه اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه ایران، اما سلطنت طلبان و عناصر ضدانقلاب به تکاپو افتاده و در عملیات رسانه ای خود سرنگونی قریب الوقوع نظام ج.ا.ا را مژده می دهند! (ادامه)
ميزبانی اهالی روستای محروم‌ «اروست‌» استان‌ مازندران‌ از مقام معظم رهبری
24 مهر 1374 حضرت آیت‌الله سیدعلی حسینی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در استان مازندران در جمع اهالی روستای اروست قرار گرفتند و با اهالی این روستای محروم دیدار کردند که خبرگزاری فارس استان مازندران این گزارش را به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری در اختیار مخاطبان این رسانه قرار می‌دهد.(ادامه)
هشدار مدیریت بحران و هواشناسی به شهروندان، کشاورزان و صیادان
مدیریت بحران و هواشناسی مازندران درباره وزش باد و طوفان همراه با رگبار باران و آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها به شهروندان، کشاورزان و صیادان هشدار دادند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های هراز و چالوس
محدودیت ترافیکی امروز در جاده‌های هراز و چالوس به‌منظور عملیات راهداری اعمال شد.(ادامه)
آغاز وزش باد خیلی شدید و طوفان پاییزی از امشب در مازندران
آسمان مازندران از امشب دوشنبه ۲۴ مهر ماه با وزش باد خیلی شدید و در برخی مناطق طوفانی خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ترک سالن در حین سخنرانی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار به خاطر اعتراض به انتخاب استاندار غیربومی بود.....
ترک سخنرانی وزیر کشور در اعتراض به انتصاب استاندار غیربومی
شمال نیوز : این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ترک سالن در حین سخنرانی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار به خاطر اعتراض به انتخاب استاندار غیربومی بود..... (ادامه)
رخصت پیشکسوت مازندرانی کشتی برای ثبت در انتخابات فدراسیون کشتی
پیشکسوت کشتی ایران برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی کشور رخصت گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : در مرکز شهر ساری امروز شاهد خانواده‌ای در کنار منزلی قدیم در انتهای کوچه‌ای در خیابان فرهنگ بودم! داخل چادر نشسته بودند، وقتی جلو رفتم پیرمردی خمیده همراه با زن جوانی که دخترش بود جلو آمد و قبل از سؤوال من متوجه شد برای کمک آمده‌ام با چشمی گریان زبان به سخن گشود..... آوارگی و چادر نشینی خانواده‌ای در مرکز شهر ساری+ عکس
شمال نیوز : در مرکز شهر ساری امروز شاهد خانواده‌ای در کنار منزلی قدیم در انتهای کوچه‌ای در خیابان فرهنگ بودم! داخل چادر نشسته بودند، وقتی جلو رفتم پیرمردی خمیده همراه با زن جوانی که دخترش بود جلو آمد و قبل از سؤوال من متوجه شد برای کمک آمده‌ام با چشمی گریان زبان به سخن گشود.....(ادامه)
موافقت بارزانی با لغونتایج همه پرسی کردستان
یکی از معاونان رئیس جمهور عراق می گوید که رئیس اقلیم کردستان با لغو نتایج همه پرسی جدایی این اقلیم موافقت کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: سردار سلیمانی برای مذاکره درباره بحران بین کردستان عراق و دولت مرکزی وارد اقلیم کردستان شد....

سردار سلیمانی وارد اقلیم کردستان شد /ماموریت حاج قاسم چیست؟
شمال نیوز: سردار سلیمانی برای مذاکره درباره بحران بین کردستان عراق و دولت مرکزی وارد اقلیم کردستان شد.... (ادامه)
معرفی فرمانده پایگاه مقاومت شهید فلاح اسکندرکلا
(ادامه)
خیابان « عصای سفید» در قائمشهر نامگذاری شود
رئیس شورای شهر اسلامی قائمشهر خواستار نامگذاری خیابانی به نام عصای سفید یا روشندلان در شهر شد.(ادامه)
۷۶ هزار مازندرانی زیر چتر بیمه اجتماعی
۷۶ هزارمازندرانی از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بهره‌مند هستند.(ادامه)
برداشت کشت دوم برنج در قائم شهر
برداشت کشت دوم برنج و پرورش رتون در شالیزار‌های قائم شهر آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : اسدی با بیان اینکه شدت باد در حدی است که می‌تواند در برخی مناطق موجب ایجاد خسارت شود، تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی در سطح استان به‌دلیل وقوع بارش‌های رگباری شدید و احتمال بروز خسارت وجود دارد..... طوفان ، برف ، باران و رعد و برق در راه مازندران
شمال نیوز : اسدی با بیان اینکه شدت باد در حدی است که می‌تواند در برخی مناطق موجب ایجاد خسارت شود، تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی در سطح استان به‌دلیل وقوع بارش‌های رگباری شدید و احتمال بروز خسارت وجود دارد.....(ادامه)
خونه به خونه میزبان و نساجی مهمان
نمایندگان مازندرانی لیگ دسته یک فوتبال فردا به مصاف حریفان خواهند رفت.(ادامه)
عکس: شلوار بازیگر مشهور بازهم سوژه شد
شلوار عجیب و غریب نوید محمد زاده بازهم سوژه شد!(ادامه)
آماده باش اکیپ های عملیاتی برق در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: با توجه به طوفان احتمالی هفته جاری، اکیپ های عملیاتی برق به حالت آماده باش کامل درآمدند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.