.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتقادامام جمعه رشت از بازار سياه بنزين توسط تاكسي‌ها
(ادامه)
تجدید پیمان با شهدا در آخرين روز هفته دولت
(ادامه)
علي محمدشاعري امروزدر جمع نمازگزاران نماز جمعه ساري كارو تلاش خستگي ناپذير، اجتناب از درگيري‌ها و نزاع‌هاي سياسي و تعامل اجتماعي با مردم را از راهبردهاي دولت نهم .... دولت نهم، دولت دقيقه 90
علي محمدشاعري امروزدر جمع نمازگزاران نماز جمعه ساري كارو تلاش خستگي ناپذير، اجتناب از درگيري‌ها و نزاع‌هاي سياسي و تعامل اجتماعي با مردم را از راهبردهاي دولت نهم ....(ادامه)
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری  آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام نا تمام ماندن جشن نیمه شعبان در رشت
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام(ادامه)
افتتاح اولين زائر سرا اوقاف در ساري
(ادامه)
تغییر معاونین چند وزارتخانه و سازمان
(ادامه)
 با كرايه كردن يك خودروي آژانس شربت‌ها را به قرص‌هاي خواب آور مخلوط كرده و قصد انتقام از يك فرد را كه باعث اعتياد يكي از دوستانم شده بود.اين شربت‌ها به بهانه نذري بودن ... دستگيري عامل توزيع شربت‌هاي نذري آلوده
با كرايه كردن يك خودروي آژانس شربت‌ها را به قرص‌هاي خواب آور مخلوط كرده و قصد انتقام از يك فرد را كه باعث اعتياد يكي از دوستانم شده بود.اين شربت‌ها به بهانه نذري بودن ...(ادامه)
قناعت: دولت نهم ثمره خون شهداست
(ادامه)
روزنامه گلشن مهر رفع توقيف شد
(ادامه)
جلسه شوراي تامين استان گيلان با حضور هاشمي شاهرودي
(ادامه)
دادوستد بيش از‪ ۱۳/۲ميليون سهم دربورس ساري
(ادامه)
اكبر حميدزاده ‌‌گيوي مهدي، تجسم عدالت و خورشيد هدايت(ديدگاه)
اكبر حميدزاده ‌‌گيوي(ادامه)
افتتاح اولين پارك روستايي مازندران
(ادامه)
آتش‌سوزي مهيب در تنها جزیره درياي مازندران
(ادامه)
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و  با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... رياست در تهران، گزارش در مازندران !!
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... (ادامه)
نامه ای از شهید رجایی به دخترش از درون زندان
(ادامه)
تصاوير منتشر نشده از شهيد رجايي
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه وارد استان گیلان شد
(ادامه)
سيدمجتبي مودب‌پور، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناطق اول در جلسه علني ديروز مجلس با اشاره به واگذاري كارخانجات الكتريك ايران‌رشت به بهانه خصوصي‌سازي در سال 81 و گزارش... استاندار به من گفت برای زمینها مشتری بیاور!
سيدمجتبي مودب‌پور، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناطق اول در جلسه علني ديروز مجلس با اشاره به واگذاري كارخانجات الكتريك ايران‌رشت به بهانه خصوصي‌سازي در سال 81 و گزارش...(ادامه)
عرضه گوشت بدون آنتي بيوتيك به بازار مازندران
(ادامه)
محدوديت‌هاي ترافيكي در محورهاي شمال
(ادامه)
انهدام 50هزار سی دی و فیلم مبتذل در ساری
(ادامه)
بازگشت خلردي به صحنه ورزش استان
هادي خلردي پيشكسوت ورزش استان و از چهره هاي موفق توسعه فوتبال بار ديگر در سنگر هيئت فوتبال استان حضور خود را ارمغان داد.اين انتصاب بنا به پيشنهاد جمعي از دوستداران توسعه فوتبال استان و شناخت عميق آقاي پريچهره مديركل جوان ...(ادامه)
عمل نكردن به مصوبات دولت يعني معلول واقعی!
رییس هیئت مدیره انجمن ضایعات نخاعی بابل در جلسه عمومی این نهاد درباره عمل نکردن به مصوبات دولت در خصوص بیماران نخاعی گفت: کسانی که به مصوبه خود عمل نمی کنند معلول ...(ادامه)
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای .... شایعات بازداشت همسر تا ادعای استعفای معاون مازندراني رئیس جمهور!
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای ....(ادامه)
رشد صنعت در مازندران چشمگیر بوده است
(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
سایه عدم امنیت بر صنعت چای سنگینی می کند
(ادامه)
دانشجويان مازندراني آب سرد‌ كن اتومبيل ساختند
(ادامه)
وزير جهاد كشاورزي كه روز پنج شنبه در مراسم كلنگ زني مجتمع دامداري 2 هزار راسي در ساري حضور يافت، از قرباني كردن گوسفند توسط ميزبانان جلوگيري كرد. اين گونه رفتار هاي آقاي اسكندري تازگي نداشته بلكه او 
آقاي وزير جان گوسفند بيچاره راخريد
وزير جهاد كشاورزي كه روز پنج شنبه در مراسم كلنگ زني مجتمع دامداري 2 هزار راسي در ساري حضور يافت، از قرباني كردن گوسفند توسط ميزبانان جلوگيري كرد. اين گونه رفتار هاي آقاي اسكندري تازگي نداشته بلكه او (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.