.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حساب این باشگاه توسط دو سازمان تامین اجتماعی و اداره مالیات بسته شده است. سازمان تأمین اجتماعی و اداره مالیات حساب پرسپولیس را بسته‌اند!
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حساب این باشگاه توسط دو سازمان تامین اجتماعی و اداره مالیات بسته شده است.(ادامه)
باشگاه سانتاکلارا بند جریمه ۶۰۰ هزار دلاری را هم فعال کرده تا به همراه دیرکرد مبالغ مورد مطالبه، با شکایت به دادگاه عالی ورزش چیزی در حدود ۷۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال درخواست کند. باشگاه پرتغالی دست بردار استقلال نیست
باشگاه سانتاکلارا بند جریمه ۶۰۰ هزار دلاری را هم فعال کرده تا به همراه دیرکرد مبالغ مورد مطالبه، با شکایت به دادگاه عالی ورزش چیزی در حدود ۷۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال درخواست کند.(ادامه)
ورود بازرسی مالیاتی به درآمد میلیاردی یک دلال فوتبال + سند
اداره کل بازرسی سازمان امور مالیاتی کشور به ماجرای درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یک دلال فوتبال ایران ورود کرد.(ادامه)
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای نخستین بار تصاویر حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان در حسینیه امام خمینی (ره) و اهدای پیراهن این تیم به رهبر انقلاب را منتشر کرده است. اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال نوجوانان به رهبر انقلاب
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای نخستین بار تصاویر حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان در حسینیه امام خمینی (ره) و اهدای پیراهن این تیم به رهبر انقلاب را منتشر کرده است.(ادامه)
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان شدیم اما پاداشی از فدراسیون به ما داده نشده و تیم به حال خودش رها شده است. پرسپولیس به حال خودش رها شده اما با آبروی باشگاه بازی نمی‌کنم!
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان شدیم اما پاداشی از فدراسیون به ما داده نشده و تیم به حال خودش رها شده است.(ادامه)
آخرین خبر از ملی پوش ناپدید شده ایران در بریتانیا + عکس
(ادامه)
نماینده دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است. ملی پوش دوچرخه سواری در اسکاتلند ناپدید شد!
نماینده دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.(ادامه)
به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد! احتمال محرومیت بیرانوند قوت گرفت
به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد!(ادامه)
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد. پرسپولیس در خطر محرومیت عجیب
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.(ادامه)
عکس| اضافه وزن باورنکردنی ستاره سابق بارسلونا در بازی خیریه
(ادامه)
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت حسن یزدانی از ناحیه کتف توضیح داد. آخرین وضعیت مصدومیت حسن یزدانی
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت حسن یزدانی از ناحیه کتف توضیح داد.(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود. تاج: رونالدو را هم به ایران بیاوریم رشد نمی‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود.(ادامه)
فارس نوشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین رویداد ورزشی امسال بازی های آسیایی است و باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم. اولین صحبت‌های کیومرث هاشمی پس از حضور در وزارت ورزش
فارس نوشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین رویداد ورزشی امسال بازی های آسیایی است و باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم.(ادامه)
زنان در هفته نخست لیگ برتر می‌توانند در سه دیدار از جمله دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه حضور داشته باشند. ۵ ورزشگاه مجوز حضور بانوان را گرفتند
زنان در هفته نخست لیگ برتر می‌توانند در سه دیدار از جمله دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه حضور داشته باشند.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مراسم رونمایی از پیراهن و حامیان مالی این تیم، به انتقاد از کیفیت پایین تصاویر پخش شده از صداوسیمای اصفهان پرداخت. انتقاد رامین رضاییان از صداوسیما!
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مراسم رونمایی از پیراهن و حامیان مالی این تیم، به انتقاد از کیفیت پایین تصاویر پخش شده از صداوسیمای اصفهان پرداخت.(ادامه)
با توجه به احتمال پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور، بزودی سرپرست این وزارتخانه معرفی می‌شود. همانند وزارت صمت و جهاد ممکن است ... یکی از این ۳ گزینه احتمالا جایگزین وزیر ورزش می شوند
با توجه به احتمال پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور، بزودی سرپرست این وزارتخانه معرفی می‌شود. همانند وزارت صمت و جهاد ممکن است ...(ادامه)
مشاور برنامه و بودجه و امور اقتصادی کمیته ملی المپیک با اشاره به خلاء های قانونی در برنامه هفتم توسعه درخصوص حمایت از توسعه ورزش گفت : در زمینه اقتصاد ورزش و حمایت از اسپانسرهای ورزشی نیازمند قوانین حمایتی هستیم و برنامه هفتم توسعه فرصت خوبی است که به این موضوع مهم پرداخته شود ؛ بستر قانونی مناسب برای حمایت از بنگاه های اقتصادی حامی ورزش فراهم شود
مشاور برنامه و بودجه و امور اقتصادی کمیته ملی المپیک با اشاره به خلاء های قانونی در برنامه هفتم توسعه درخصوص حمایت از توسعه ورزش گفت : در زمینه اقتصاد ورزش و حمایت از اسپانسرهای ورزشی نیازمند قوانین حمایتی هستیم و برنامه هفتم توسعه فرصت خوبی است که به این موضوع مهم پرداخته شود ؛(ادامه)
فدراسیون کوهنوردی با انتشار مطلبی یک سنگ نورد را به دلیل بی احترامی به پرچم مقدس ایران محروم کرد. محرومیت یک سنگ نورد پس از بی احترامی به پرچم مقدس ایران
فدراسیون کوهنوردی با انتشار مطلبی یک سنگ نورد را به دلیل بی احترامی به پرچم مقدس ایران محروم کرد.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه فوتبال آسیا که عربستان نیست، ورود رونالدو به عربستان مساله فوتبالی نبود بلکه سیاسی بود. تاج: ورود رونالدو به عربستان یک مساله سیاسی بود
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه فوتبال آسیا که عربستان نیست، ورود رونالدو به عربستان مساله فوتبالی نبود بلکه سیاسی بود.(ادامه)
شمال نیوز : بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه استقلال به پایان رسید و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد. یک مازندرانی مدیرعامل استقلال شد / پایان بلاتکلیفی آبی ها
شمال نیوز : بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه استقلال به پایان رسید و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.(ادامه)
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد ۹ نفر از دیپلمات های کشور همسایه، فنلاند را که به تازگی به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ملحق شده، در اقدامی تلافی جویانه اخراج کرده است. روسیه ۹ دیپلمات فنلاندی را اخراج کرد
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد ۹ نفر از دیپلمات های کشور همسایه، فنلاند را که به تازگی به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ملحق شده، در اقدامی تلافی جویانه اخراج کرده است.(ادامه)
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شد با حضور رئیس فدراسیون تنیس در بابل بهره برداری شد ساخت بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بابل
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شد با حضور رئیس فدراسیون تنیس در بابل بهره برداری شد(ادامه)
یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی که در سفر اروپایی تیم ملی پناهنده شده بود، دستگیر شد. رییس فدراسیون فراری در پاکستان بازداشت شد
یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی که در سفر اروپایی تیم ملی پناهنده شده بود، دستگیر شد.(ادامه)
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور پنج شنبه ۱۵ تیرماه همزمان با برگزاری مسابقات جام بزرگ نوشاد کاپ در بابل افتتاح می‌شود. افتتاح بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور پنج شنبه ۱۵ تیرماه همزمان با برگزاری مسابقات جام بزرگ نوشاد کاپ در بابل افتتاح می‌شود.(ادامه)
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از باشگاه استقلال به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران و تحریک بازیکن تحت قرارداد شکایت می‌کنیم. معاون حقوقی پرسپولیس : بیرانوند حق فسخ را از خود سلب کرده بود/ استقلال حق مذاکره نداشت
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از باشگاه استقلال به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران و تحریک بازیکن تحت قرارداد شکایت می‌کنیم.(ادامه)
اگر AFC پس از بررسی مدارک، قصد حذف پرسپولیس را داشته باشد، این موضوع را اعلام خواهد کرد. شایعه حذف پرسپولیس از آسیا صحت دارد؟
اگر AFC پس از بررسی مدارک، قصد حذف پرسپولیس را داشته باشد، این موضوع را اعلام خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مخترع ملی ایران هنوز خودش را یک دانش آموخته معمولی از دبیرستان شاهپور (دکتر بهشتی)رشت می داند و بس .... گفت وگو با برنده جایزه نیکلا تسلا ۲۰۲۲ ؛ وفاداری بنیاد اعتماد
شمال نیوز : مخترع ملی ایران هنوز خودش را یک دانش آموخته معمولی از دبیرستان شاهپور (دکتر بهشتی)رشت می داند و بس ....(ادامه)
قهرمان وزنه برداری کشورمان گفت: پزشکان فدراسیون به طور کامل در جریان مصدومیت زانویم بودند. ادعای کیانوش رستمی پس از خط خوردن از تیم ملی
قهرمان وزنه برداری کشورمان گفت: پزشکان فدراسیون به طور کامل در جریان مصدومیت زانویم بودند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 144 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.