.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

شمال نیوز: وزیر کشور دولت هاشمی و برگزارکننده انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶، ناگفته‌هایی از این انتخابات را بیان کرد.

ناطق یک نیمه شب، زنگ زد ، گفتم شیخ رأی نیاوردید/ هاشمی از شکست ناطق نوری خوشحال شد /به مهاجرانی گفتم انتخابات دو مرحله ای می شود
شمال نیوز: وزیر کشور دولت هاشمی و برگزارکننده انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶، ناگفته‌هایی از این انتخابات را بیان کرد. (ادامه)
آمبولانس با تجهیزات کامل برای دودانگه ساری
یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار با تجهیزات کامل با پیگیری‌های انجام شده، تحویل مرکز بهداشتی درمانی دودانگه ساری شد. (ادامه)
سرپرست جديد استقلال معرفي شد
سرپرست استقلال در بازي با صبا مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف آهن فروشان شهرستان ساری با حضور حداکثری صاحبان پروانه کسب این اتحادیه در سالن آموزش اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.
انتخابات هیات مدیره اتحادیه آهن فروشان ساری برگزار شد
شمال نیوز: انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف آهن فروشان شهرستان ساری با حضور حداکثری صاحبان پروانه کسب این اتحادیه در سالن آموزش اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد. (ادامه)
واکنش محسن رضایی به حوادث نیجریه
دکتر محسن رضایی طی پیامی کشته شدن و هتک حرمت به بیت رهبر شیعیان نیجریه را محکوم و آن رابرنامه ای خطرناک علیه جامعه اسلامی در دنیا خواند و خواستار عکس العمل مناسب نظام جمهوری اسلامی ایران با این حادثه شد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال در بیمارستان بستری شد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و سرپرست این تیم در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان ایران‌مهر تهران بستری شد.(ادامه)
حمله به نیروهای ترکیه در شمال عراق
نیروهای ترکیه که در پادگان «زلیکان» در شمال موصل حضور دارند، با ۱۵ راکت‌ کاتیوشا هدف قرار گرفتند.(ادامه)
مدیر احمدی‌نژادی معاون وزیر روحانی می‌شود
بعد از اینکه تقوی‌نژاد جایگزین عسکری در سازمان امور مالیاتی شد، قضاوی به عنوان معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد معرفی می‌شود. حسین قضاوی در دولت قبل مسولیتهای مهمی در حوزه اقتصادی داشته است(ادامه)
نیکی کریمی در جشنواره دبی+تصویر
نیکی کریمی با انتشار عکس زیر نوشت: صبح همگی دوستان و عزیزان به خیر ... و اما چند عکس از دیشب نمایش فیلم در جشنواره دوبی ...که با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و در سالن ای مکس بزرگ جشنواره جای سوزن انداختن نبود!(ادامه)
ضرب‌‌وشتم پزشک،پرستار و زن باردار در بیمارستان
در پی دو بار حمله به اورژانس و بیمارستان چمران سوسنگرد، پزشک و پرستار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. همچنین مادر بارداری نیز توسط افراد شرور در وسط اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.(ادامه)
احمدی نژاد به گلستان سفر می کند
دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دیدار با مردم به استان گلستان سفر می کند(ادامه)
طي حكمي از سوي سلمان ساماني، رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات كشور، عزت الله هاشم زاده، به عنوان دبير هيات بازرسي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان مازندران منصوب شد.
هاشم زاده دبير هيات بازرسي انتخابات مازندران شد
طي حكمي از سوي سلمان ساماني، رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات كشور، عزت الله هاشم زاده، به عنوان دبير هيات بازرسي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
برکناری 2 معاون تعزیرات حکومتی کشور
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با برکناری ۲ معاون خود معاونان جدید را منصوب کرد. (ادامه)
«حداد عادل» سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان شد
آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از انتخاب غلامعلی حداد عادل به عنوان سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد. (ادامه)
پاسخ نوبخت به کارمندان متقاضی بازنشستگی پیش ازموعد
شمال نیوز:سخنگوی دولت می گوید کارمندان دولت بعضا در چهل و چند سالگی درخواست بازنشستگی پیش از موعد می کنند و این درست نیست. (ادامه)
امام‌جمعه محمودآباد: نوه «هیتلر» را مسلمان کردم
دختر 30 ساله تایلندی عصر سه‌شنبه به اتفاق همسر ایرانی خود که اهل محمودآباد است، در دفتر امام‌جمعه این شهرستان حضور یافت و به دین مبین اسلام مشرف شد.امام‌جمعه شهرستان محمودآباد گفت: من نوه «هیتلر» صدراعظم آلمان را مسلمان کردم. (ادامه)
شمال نیوز :  این مراسم با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خانواده این مرحوم، شامگاه پنج شنبه 26 آذر بعداز نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت ا... تقوی ، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود..... ششمین سالگرد مرحوم علی کردان برگزار می شود
شمال نیوز : این مراسم با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خانواده این مرحوم، شامگاه پنج شنبه 26 آذر بعداز نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت ا... تقوی ، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.....(ادامه)
تعویق اعلام نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان
وزارت آموزش و پرورش پس از ماه‌ها تلاش برای اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی در آموزش و پرورش در نهایت موفق شد آزمون استخدامی را برای 5000 نفر 27 شهریورماه امسال برگزار کند. (ادامه)
یک کشته و دو مجروح در درگیری‌های در روستای کشور
فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد. (ادامه)
رییس‌ قوه‌قضائیه:سکوتم رضایت تلقی نشود
رئیس قوه قضاییه گفت: فشار حقوق بشری غرب به ایران برای تحمیل پیش فرض‌های غیرانسانی خود به این کشور است و نگاه آنان با نگاه قرآن و دین به انسان متفاوت است. (ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودروهای داخلی
(ادامه)
یک مازندرانی جانشین پلیس راه کشور شد
(ادامه)
فرار مالیاتی۲۰۰هزارمیلیارد تومانی
(ادامه)
صدور قرار منع پیگرد برای مرتضوی
(ادامه)
استقرار پايداري جوي موقت در مازندران
(ادامه)
پروژه گازرسانی به 20 روستای شهرستان سوادکوه کلنگ زنی شد
(ادامه)
سفر رئيس قوه قضاييه به مازندران
(ادامه)
تغییرکاربری مرکز ملی تحقیقات گاودشت بابل محال است
(ادامه)
الناز شاکردوست با تیپ جدید کنار حاجی فیروز! + عکس
الناز شاکردوست عکس زیر را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد.(ادامه)
حال عمومی آیت‌الله معلمی مساعد است
مسئول تیم حفاظت عضو خبرگان رهبری گفت: خودروی حامل آیت‌الله معلمی در جاده میاندورود با خودرویی که در حال تردد ممنوع به‌صورت دنده عقب بود، برخورد شدیدی کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.