.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک مجله انگلیسی دختر بکهام را به عنوان مشهورترین و جنجالی‌ترین کودک دنیا معرفی کرده است. مشهور ترین دختر دنیا + تصاویر
یک مجله انگلیسی دختر بکهام را به عنوان مشهورترین و جنجالی‌ترین کودک دنیا معرفی کرده است.(ادامه)
دومین شب از لیالی قدر در گلستان + تصاویر
شمال نیوز: دومین شب از شب‌های پربرکت قدر همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و خداجوی با شکوه خاصی در مناطق مختلف استان گلستان برگزار شد. (ادامه)
عکس/ ترکیب استقلال و پرسپولیس برای فصل جدید
ترکیب استقلال و پرسپولیس برای فصل جدید مشخص شد.(ادامه)
در حالی یک عضو شورای شهر ساری از نابینا شدن یک بیمار در بیمارستان نیمه شعبان خبر داد که در ماههای قبل نیز اشتباهات پزشکی خسارات جبران ناپذیری را در مازندران بر جای گذاشت که فلج شدن یک دختر نوجوان در یکی از روستاهای... از نابینایی بیماران تا سهل انگاری مسئولان بیمارستان ! + تکمیلی
در حالی یک عضو شورای شهر ساری از نابینا شدن یک بیمار در بیمارستان نیمه شعبان خبر داد که در ماههای قبل نیز اشتباهات پزشکی خسارات جبران ناپذیری را در مازندران بر جای گذاشت که فلج شدن یک دختر نوجوان در یکی از روستاهای...(ادامه)
تکذیب شایعه حضور تکفیری ها در میاندورود
شمال نیوز: در میاندورود شایعات به حدی بود که به دغدغه مردم و برخی از مسئولان نیز بدل شد و برخورد با رواج‌‌دهندگان این توهمات برای افزایش بیش از پیش امنیت روانی مردم توسط دستگاه‌های مسئول ضروری به نظر می‎رسد(ادامه)
چند نفر کاربر واتس آپ و وایبر داریم
وزیر ارشاد خبر داد: 5 میلیون کاربر واتس آپ و وایبر داریم/ شرایط جدید رفع فیلتر و فیلتر سایتها(ادامه)
این دو ناجی ضرغامی!
(ادامه)
داغدار شدن یک خانواده در 2 سانحه هوایی
یک زوج استرالیایی بد شانس در هر دو سانحه هوایی خطوط مالزی بستگان خود را از دست دادند.(ادامه)
جزییات همسان‌ سازی حقوق‌ بازنشستگان
(ادامه)
قیمت لیموترش ۲ برابر برنج درجه یک!
(ادامه)
ماجرایی عجیب درباره قبر ابن ملجم مرادی
درباره محل دفن و قبر ابن ملجم مرادی ملعون، ماجرایی عجیب در کتاب های تاریخی معتبر ذکر شده است که نشان اوج عذاب اوست(ادامه)
بخشدارجدید لاله آباد بابل معرفی شد
(ادامه)
شمال نیوز: شخصی مسئولیتی را در کشور بر عهده می‌گیرد و هر طور دلش خواست بیت المال را خرج می‌کند، آن وقت می‌گویند تا زمانی که بر مسند است، مصلحت نیست جلوی او را بگیریم. وقتی هم که از مسندش کنار رفت می‌گویی 



بیت المال را بدون حساب بخشیدند،بعد بگوییم فعلا مصلحت نیست محاکمه شود چون در راس است و وقتی که رفت بگوییم به مُرده که لگد نمیزنند!
شمال نیوز: شخصی مسئولیتی را در کشور بر عهده می‌گیرد و هر طور دلش خواست بیت المال را خرج می‌کند، آن وقت می‌گویند تا زمانی که بر مسند است، مصلحت نیست جلوی او را بگیریم. وقتی هم که از مسندش کنار رفت می‌گویی (ادامه)
عکاسی یک نماینده مجلس در صحن علنی
(ادامه)
آشنایی با خواص فلفل سیاه
(ادامه)
تصاویر/ افطار کودکان بهزیستی با نوه امام
(ادامه)
زمان پخش دیدار ایران - آمریکا اعلام شد
(ادامه)
تحلیلی برتابلو«ضربت خوردن علی(ع)»+عکس
وبلاگ > زعفرانلو، شهرام - خشونت و حماقت در رفتار ضارب در تن و اندام او ظاهر می‌شود. رنگ غالب بر اندامش قهوه‌ای است و شعله‌ای از نیمه‌ی بدن او در حال فوران است.(ادامه)
عکس/والدین قربانیان حادثه بازداشتگاه کهریزک
پنجمین سالگرد قربانیان حادثه بازداشتگاه کهریزک با حضور خانواده قربانیان برگزار شد. ا(ادامه)
آیا ابن‌ملجم یهودی بود
(ادامه)
آمریکا حریف ایران در مرحله نیمه نهایی شد
(ادامه)
روشنی روز از قبال افراد روشن ضمیر است، طبیعت را آفتاب روشن می‌نماید، ولی جامعه بشری را اولیای الهی روشن می‌کنند، آنان روز را نور می‌دهند و شب را آباد و زنده می‌گردانند و زمان را فروغ می‌بخشند و زمین را برکت می‌دهند. علم و حکمت، علی و اولاد علی (ع) هستند/ او بر فطرت توحید زاده شده است(خبر)
روشنی روز از قبال افراد روشن ضمیر است، طبیعت را آفتاب روشن می‌نماید، ولی جامعه بشری را اولیای الهی روشن می‌کنند، آنان روز را نور می‌دهند و شب را آباد و زنده می‌گردانند و زمان را فروغ می‌بخشند و زمین را برکت می‌دهند.(ادامه)
دعاي روز بيست و يكم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
سی ان ان اعلام کرد موشک استفاده شده برای سرنگون کردن هواپیما بر فراز اوکراین بسیار پیشرفته بوده است. مشخصات موشکی که هواپيماي مالزيايي را سرنگون کرد+عکس
سی ان ان اعلام کرد موشک استفاده شده برای سرنگون کردن هواپیما بر فراز اوکراین بسیار پیشرفته بوده است.(ادامه)
دختر بازیکن استقلال/عکس
هاشم بیگ زاده به همراه دخترش(ادامه)
با پیروزی بر برزیل/ صعود ایران به جمع 4 تیم برتر جهان
(ادامه)
وزیر اصول‌گرا زیر تیغ استیضاح !
(ادامه)
شهردار ساری با اشاره به بدهی برخی از دستگاههای دولتی و بانک ها به شهرداری هشدار داد : در صورت عدم پرداخت بدهی ها نام مدیران و واسطه های آنان را که از پرداخت حق و حقوق مردم خودداری می کنند اعلام خواهم کرد . دوره زورگویی مدیران بالادستی به شهرداری تمام شد
شهردار ساری با اشاره به بدهی برخی از دستگاههای دولتی و بانک ها به شهرداری هشدار داد : در صورت عدم پرداخت بدهی ها نام مدیران و واسطه های آنان را که از پرداخت حق و حقوق مردم خودداری می کنند اعلام خواهم کرد .(ادامه)
لحظات پس از انفجار پرواز MH17 مالزی/ تصاویر
مردم مالزی پس از شنیدن انفجار و سقوط هواپیمای مسافربری MH17 بسیار متأثر شدند و از سویی دیگر بسیاری از مردم جهان با بازماندگان قربانیان این پرواز همدردی نمودند. در این پروازنزدیک به سیصد نفر شامل خدمه و مسافرین به قتل رسیدند تا لکه ای کدر و دردناک در سوانح دلخراش هوانوردی و مناقشات سیاسی بر صفحه تاریخ نقش ببندد.(ادامه)
آخرین عکس از هواپیمای مالزی پیش از پرواز
"کُر پَن" مسافر هلندی پرواز ام اچ 17 هواپیمایی مالزی در لحظه سوار شدن به هواپیمای بوئینگ 777، عکسی از آن در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشت و نوشت: «اگر ناپدید شدیم، هواپیما این شکلی بود!» اشاره‌ای طنزآمیز به ماجرای هواپیمای مالزی و 239 مسافرش در هشت مارس 2014 که ظاهرا در انتهای اقیانوس هند ناپدید شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 57 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.