.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
توصيه هاي فني براي شاليكاري در خشكسالي
(ادامه)
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ... سرنوشت نامه های مردم در سفر استانی دولت به گیلان
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ...(ادامه)
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك حمایت ناطق نوری از ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم؟
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك(ادامه)
پیشنهاد افروغ برای تشکیل مجمع تشخیص حقیقت
(ادامه)
سه‏چهارم خاویار دریای خزر قاچاق می‏شود
(ادامه)
على کردان قايم‌مقام وزير نفت همراه با رييس جمهور در جلسات مهم شرکت کرده و وظايف غلامحسين نوذرى وزير نفت را انجام مى دهد.در ملاقات پنج شنبه هيات دولت با مردم تهران نيز على کردان به جاى غلامحسين نوذرى حضور يافت.همچنين در ليست همراهان رييس جمهور به هند ... وزير در سايه
على کردان قايم‌مقام وزير نفت همراه با رييس جمهور در جلسات مهم شرکت کرده و وظايف غلامحسين نوذرى وزير نفت را انجام مى دهد.در ملاقات پنج شنبه هيات دولت با مردم تهران نيز على کردان به جاى غلامحسين نوذرى حضور يافت.همچنين در ليست همراهان رييس جمهور به هند ...(ادامه)
یک شهرو دو بخش به شهرستان آمل اضافه شد
(ادامه)
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد... سرسبزي بلاي جان توسعه صنعتي مازندران
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد...(ادامه)
چپ‌گرايي در اقتصاد همه را محتاج دولت مي‌كند
(ادامه)
راه‌حل دولت برای کاهش قیمت مسکن
(ادامه)
موارد طرح استیضاح وزیر بازرگانی
(ادامه)
دستور یک مسئول برای گران کردن برنج
(ادامه)
اخيراً در نامه‌اي که براي رهبر معظم انقلاب نوشته ام، ماجراي شهيد غلامحسين را توضيح داده ام که هميشه به نفرات زيرشاخه خود در منصورون مي‌گفت «مواظب گفته‌هاي من باشيد. من چند وقت در ميان اينها (مجاهدين خلق) بوده ام. مبادا تأثير ناخواسته‌اي از آن زمان در من مانده باشد و به شما منتقل شود» هشدار محسن رضايي درباره شكل‌گيري حجتيه و منافقين جديد
اخيراً در نامه‌اي که براي رهبر معظم انقلاب نوشته ام، ماجراي شهيد غلامحسين را توضيح داده ام که هميشه به نفرات زيرشاخه خود در منصورون مي‌گفت «مواظب گفته‌هاي من باشيد. من چند وقت در ميان اينها (مجاهدين خلق) بوده ام. مبادا تأثير ناخواسته‌اي از آن زمان در من مانده باشد و به شما منتقل شود»(ادامه)
در آيين گرامي‌داشت روز معلم در دانشگاه مازندران، دكتر علي‌اكبر ايزدي‌فرد عضو هيات علمي ارتقاء يافته به مرتبه استادي با بوسيدن پاي پدرشهيدش  به مقام شامخ او اداي احترام كرد.وي در حاليكه لوح سپاس ... تكريم و تعظيم پدر در مراسم ارتقاء به درجه استادي
در آيين گرامي‌داشت روز معلم در دانشگاه مازندران، دكتر علي‌اكبر ايزدي‌فرد عضو هيات علمي ارتقاء يافته به مرتبه استادي با بوسيدن پاي پدرشهيدش به مقام شامخ او اداي احترام كرد.وي در حاليكه لوح سپاس ...(ادامه)
منتخبان دور دوم جمعه گردهم مي‌آيند
(ادامه)
كشاورزان مازندراني در انتظار بارش هاي بهاري
(ادامه)
احمدزاده از مربيگري تيم ملي فوتبال استعفا كرد
(ادامه)
شكست ملوان بندرانزلي در ديدار با پيكان تهران
(ادامه)
استاندار:خسارت بحران خشكسالي با صرفه‌جويي عمومي
(ادامه)
پیروزی حیاتی برای پگاه گیلان و امید به بقا در ليگ برتر
(ادامه)
مديرکل جديد تربيت بدني گيلان معرفي شد
(ادامه)
 علي لاريجاني نماينده عالي مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي فردا در جمع معلمان نمونه استان مازندران سخنراني مي‌كند.در مراسم تجليل از معلمان نمونه مازندران، از 637 معلم... لاريجاني فردا مهمان معلمان نمونه مازندران
علي لاريجاني نماينده عالي مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي فردا در جمع معلمان نمونه استان مازندران سخنراني مي‌كند.در مراسم تجليل از معلمان نمونه مازندران، از 637 معلم...(ادامه)
مجتبي زارعي سيري در آرا و انديشه‌هاي امام خميني (ره)(ديدگاه)
مجتبي زارعي(ادامه)
اظهارات مدير جديد «راديو جوان» پس از انتصاب
(ادامه)
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید . جوابیه استانداری مازندران به سايت فردا
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید .(ادامه)
بي شك يكي از اصلي ترين نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري محمود احمدي نژاد است، كه البته كانديداتوري او براي استمرار دوره رياست جمهوري طبيعي مي نمايد، اما رقيبان احمدي نژاد چه كساني هستند و يا از نظر احمدي نژاد رقيبان ايده آل او بهتر است چه كساني باشند. 
تلاش دولت نهم براي رياست لاريجاني !
بي شك يكي از اصلي ترين نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري محمود احمدي نژاد است، كه البته كانديداتوري او براي استمرار دوره رياست جمهوري طبيعي مي نمايد، اما رقيبان احمدي نژاد چه كساني هستند و يا از نظر احمدي نژاد رقيبان ايده آل او بهتر است چه كساني باشند. (ادامه)
اجراي امضای الکترونیکی برای اولین بار در کشور در استان گیلان
(ادامه)
دختر 19ساله ايراني جوان‌ترين پروفسور جهان
(ادامه)
همایش علوم و فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
شكست مقاومت تهران مقابل مازيران ساري
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.