.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: دومین اجلاس مجمع مشورتی کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی کلان شهرها و مراکز استان‌ها صبح امروز با حضور رئیس کمسیون فرهنگی شوراهای اسلامی شهر کشور و با حضور طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی شوراهای اسلامی کلان شهرهای کشور در هتل بادله ساری آغاز شد. دومین اجلاس کمیسیون‌های فرهنگی کلان شهرهای کشور در ساری برگزار شد
شمال نیوز: دومین اجلاس مجمع مشورتی کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی کلان شهرها و مراکز استان‌ها صبح امروز با حضور رئیس کمسیون فرهنگی شوراهای اسلامی شهر کشور و با حضور طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی شوراهای اسلامی کلان شهرهای کشور در هتل بادله ساری آغاز شد.(ادامه)
رپرتاژ خبرگزاری دولت برای خاتمی
(ادامه)
وقتی حجازی کاندیدرییس جمهوری شد/عکس
یک حضور غیر منتظره برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در سال 88. حجازی می گفت در صورت تایید صلاحیت بیش از 30 میلیون رای خواهد داشت(ادامه)
استعفای یک بازیگر در نتیجه فشار برخی‌ها
(ادامه)
عکس/ چهره جدید علی ضیا
علی ضیا در تشییع پیکر نیما وارسته (ادامه)
گلایه خانواده شهاب حسینی از اخبار نادرست
(ادامه)
عکس/ اولین اسکناس جعلی ایران
در سال 1292 ه.ش به وسیله فردی به نام میرزا آقاخان اسکناسی انجام شده است. اما او در اشتباهی عجیب، عبارت "PAYABLE AT MESHED ONLY” را به صورت "”PAYABLE ONLY AT MESHED چاپ کرد و جعلش ناکام ماند.(ادامه)
 شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای در آستانه مبعث پیامبر اعظم(ص) و سالروز فتح خرمشهر با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات این افراد موافقت كردند. موافقت رهبر انقلاب با عفو محكومان نیروهای مسلح
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای در آستانه مبعث پیامبر اعظم(ص) و سالروز فتح خرمشهر با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات این افراد موافقت كردند.(ادامه)
عکس یادگاری روحانی با نخبگان چینی
(ادامه)
روحانی: تحریم راه غلطی بود که غرب انتخاب کرد
(ادامه)
جنتی:عالمانه نقد کنید
(ادامه)
برنج هندي قدمي‌كشد،برنج ايراني پس ميرود
(ادامه)
میزان افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ شد
معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش ۲۵درصدی مستمری‌ بازنشستگان، ازکارافتادگان و مجموع مستمری بازماندگان در سال ۹۳ را امروز ابلاغ کرد.(ادامه)
(تصاویر) دیدار روحانی با پوتین
رؤسای جمهور ایران و روسیه در حاشیه چهارمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادسازی در آسیا (سیکا)، با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی و ولادیمیر پوتین رؤسای جمهور ایران و روسیه در حاشیه چهارمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادسازی در آسیا (سیکا)، با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند. رؤسای جمهور دو کشور در این دیدار در خصوص موضوعات توسعه و تقویت مناسبات همه جانبه تهران و مسکو گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. عکس های امیر خلوصی عکاس ایسنا از این دیدار را در زیر می بینید.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان کل کشور مبارزه با فساد را سخت و هزینه دار خواند و گفت: یکی از نمایندگان در روزهای اخیر یک مورد را به عنوان رانت اعلام کردند همین فردی که این(650میلیون یورو) رانت به او داده شده است هزار میلیارد معوقات بانکی داشته است. افرادی در سطح معاون رئیس قوه، رئیس اطلاعات و حفاظت و نماینده مجلس تعقیب شدند
شمال نیوز: دادستان کل کشور مبارزه با فساد را سخت و هزینه دار خواند و گفت: یکی از نمایندگان در روزهای اخیر یک مورد را به عنوان رانت اعلام کردند همین فردی که این(650میلیون یورو) رانت به او داده شده است هزار میلیارد معوقات بانکی داشته است. (ادامه)
اعزام حجاج از طریق دریا به سرزمین وحی
(ادامه)
نظارت كارگروه پيشخوان دولت بر عملكرد دستگاه هاي اجرايي
(ادامه)
عكس/مرحوم سليماني در ميان دو قهرمان كشتي مازندراني
(ادامه)
عکس / چتر نامرغوب رئیس‌جمهور
ورود ولادیمیر پوتین به فرودگاه شهر شانگهای چین(ادامه)
تصاویر/ ناصر حجازی؛ از زندگی تا مرگ
دومین دروازه‌بان برتر قرن آسیا و گلر تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین، پس از دست و پنجه نرم کردن طولانی با بیماری سرطان روز دوم خردادماه سال 1390 در بیمارستان کسری درگذشت.(ادامه)
جمله حساب توئيتر روحاني درباره شادي
(ادامه)
اعلام زمان مراسم بدرقه تيم ملي فوتبال
(ادامه)
شرط روحانی برای گفتگو با آمریکا
(ادامه)
اعضای بدن جوان آهنگساز اهدا می‌شود
(ادامه)
وزارت صنعت:هیچ رانتی داده نشده است
(ادامه)
آسمان شهاب باران می شود
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح پنج شنبه ۱ خرداد
(ادامه)
خاتمی: به هویت‌مان افتخار می‌کنیم
(ادامه)
جزییات توافق ایران و آژانس برای 5 گام بعدی
ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سومین مرحله از مذاکرات خود در چارچوب همکاری‌ها برای اجرای پنج گام دیگر به توافق رسیدند.(ادامه)
منتجب نیا: موسوی و کروبی باید محاکمه شوند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.