.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تساوی شهرآورد لیگ ۲ فوتبال
تیم‌های پیام شهدای بابلسر و کیان سام بابل در شهرآورد مازندرانی لیگ ۲ فوتبال کشور، مساوی کردند.(ادامه)
قمه کشی شروری که ۸ سال متواری بود
شروری که از سال ۱۳۹۳ تاکنون متواری بود هنگام قمه کشی در بابل با گلوله ماموران انتظامی زمینگیر شد.(ادامه)
ژست بازیکنان تیم ملی فوتبال در مراسم عکاسی فیفا
پیش از هر دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتبال عکاسان این آژانس مشهور تحت نظر فیفا اقدام به عکس‌برداری از بازیکنان تیم‌های مختلف ملی در ژست‌های متعدد می‌کنند.(ادامه)
افزایش میزان استرس با استفاده از غذا‌های شور
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی نمک می‌تواند به افزایش سطح استرس کمک کند.(ادامه)
پیامک‌هایی که راز یک همدستی مجرمانه را فاش کرد
گوشی تلفن همراه جا مانده از سارقان، هویت سردسته باند و ماجرای اجیر کردن دو سارق را برملا کرد.(ادامه)
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد. جزئیات جلسه فراکسیون دانشگاهیان با وزیر علوم
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده سپاه بابلسر از دستگیری یک لیدر در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: در حساب کاربری این فرد معادل ۲۰ میلیارد تومان ارز دیجیتال وجود داشت.

دستگیری یک لیدر آشوب با ۲۰ میلیارد تومان ارز دیجیتال در بابلسر
شمال نیوز: فرمانده سپاه بابلسر از دستگیری یک لیدر در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: در حساب کاربری این فرد معادل ۲۰ میلیارد تومان ارز دیجیتال وجود داشت. (ادامه)
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهرها به‌خصوص ‎ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید. خیرخواهی و آینده‌نگری برای اصلاح امور کشور به آرامش و ثبات نیاز دارد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهرها به‌خصوص ‎ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید.(ادامه)
حوادث تلخ تروریستی اخیر در شهرهای ایذه و اصفهان علیه شهروندان بی‌دفاع ، مراکز دینی و اموال عمومی سناریوی جدیدی از سوی استکبار جهانی ودنباله های آن ضد کشورمان را به تصویر کشیده است. پایان مماشات (يادداشت)
حوادث تلخ تروریستی اخیر در شهرهای ایذه و اصفهان علیه شهروندان بی‌دفاع ، مراکز دینی و اموال عمومی سناریوی جدیدی از سوی استکبار جهانی ودنباله های آن ضد کشورمان را به تصویر کشیده است. (ادامه)
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای را که خواستار همکاری ایران با نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل است به تصویب رساند. قطعنامه یادشده «ضروری و فوری می‌داند» که ایران بدون تأخیر «توضیحات فنی موجهی» را درباره ادعاهای مطرح شده و همچنین امکان «دسترسی به سایت‌ها و تجهیزات» برای «جمع‌آوری نمونه‌ها» فراهم کند. ۲۶ کشور به این قطعنامه رای موافق، ۲ کشور رای مخالف و ۵ کشور رای ممتنع دادند. قطعنامه علیه ایران در شورای حکام تصویب شد
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای را که خواستار همکاری ایران با نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل است به تصویب رساند. قطعنامه یادشده «ضروری و فوری می‌داند» که ایران بدون تأخیر «توضیحات فنی موجهی» را درباره ادعاهای مطرح شده و همچنین امکان «دسترسی به سایت‌ها و تجهیزات» برای «جمع‌آوری نمونه‌ها» فراهم کند. ۲۶ کشور به این قطعنامه رای موافق، ۲ کشور رای مخالف و ۵ کشور رای ممتنع دادند.(ادامه)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است. فکر می‌کنند با به صحنه آوردن عده کمی فریب خورده می‌توانند یک انقلاب با شکوه را در معرض آسیب قرار دهند / هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است؛ به جنگ خدا و رسول آمده‌اند / دوست دارند خیابان‌ها ....(خبر)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد. بخشنامه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جدول دریافتی‌ها
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.(ادامه)
ارتفاعات غربی مازندران، امروز پنجشنبه ابری و بارانی پیش بینی می‌شود. ارتفاعات غربی مازندران، امروز ابری و بارانی
ارتفاعات غربی مازندران، امروز پنجشنبه ابری و بارانی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
باتوقف سیر نزولی تولید پنبه در مازندران، کشت پنبه در استان از ۳۶۵ هکتار در سال ۹۵ امسال به یک‌هزار و ۱۸۱ هکتار رسیده‌ است تلاش برای خودکفایی در تولید پنبه در مازندران
باتوقف سیر نزولی تولید پنبه در مازندران، کشت پنبه در استان از ۳۶۵ هکتار در سال ۹۵ امسال به یک‌هزار و ۱۸۱ هکتار رسیده‌ است(ادامه)
عضو شورای اسلامی شهر امیرکلا بابل گفت : طبق بررسی اولیه ساعت ۴.۵ بامداد امروز پنجشنبه به دلیل اتصالی سیم برق ، ۱۲ باب مغازه در مرکز این شهر دچار آتش سوزی شد که با حضور آتش نشان های شهر بابل و بابلسر ،حریق مهار شد. ۱۲ باب مغازه در امیرکلا بابل در آتش سوخت
عضو شورای اسلامی شهر امیرکلا بابل گفت : طبق بررسی اولیه ساعت ۴.۵ بامداد امروز پنجشنبه به دلیل اتصالی سیم برق ، ۱۲ باب مغازه در مرکز این شهر دچار آتش سوزی شد که با حضور آتش نشان های شهر بابل و بابلسر ،حریق مهار شد. (ادامه)
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد روان وسایل نقلیه در محورهای شمالی و بارش باران در جاده‌های ۱۳ استان کشور خبر داد. هشدار به مسافران 13 جاده کشور | محدودیت ترددها با تغییر مسیر
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد روان وسایل نقلیه در محورهای شمالی و بارش باران در جاده‌های ۱۳ استان کشور خبر داد.(ادامه)


رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعطای ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای توسعه مکانیزاسیون در استان خبر داد.
اعطای ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسعه مکانیزاسیون در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعطای ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای توسعه مکانیزاسیون در استان خبر داد. (ادامه)
چین در جریان چهاردهمین اجلاس کنفرانس طرف‌های متعاهد کنوانسیون رامسر اعلام کرد، به منظور حفاظت از ۵۰ میلیون پرنده مهاجر یک سیستم شبکه حفاظت از مهاجرت را ایجاد کرده است. چین شبکه حفاظتی برای پرواز پرندگان مهاجر ایجاد می‌کند
چین در جریان چهاردهمین اجلاس کنفرانس طرف‌های متعاهد کنوانسیون رامسر اعلام کرد، به منظور حفاظت از ۵۰ میلیون پرنده مهاجر یک سیستم شبکه حفاظت از مهاجرت را ایجاد کرده است.(ادامه)
بابلسر- فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه دلار در جیب لیدرهای آشوب در این شهرستان کشف شده است، گفت: برخی از آنان وابسته به جریان ها و شبکه های معاند هستند کشف دلار در جیب لیدرهای آشوب
بابلسر- فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه دلار در جیب لیدرهای آشوب در این شهرستان کشف شده است، گفت: برخی از آنان وابسته به جریان ها و شبکه های معاند هستند(ادامه)
دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث ایذه
رییس کل دادگستری خوزستان از دستگیری سه نفر از عوامل اصلی حوادث عصر چهارشنبه ایذه خبر داد.(ادامه)
صاف تا نیمه ابری بودن آسمان مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری خواهد بود.(ادامه)
دستگیری اغتشاشگران آتش افروز
ماموران انتظامی چالوس دو فردی را که بخشی از ساختمان بهداری انتظامی شهرستان را آتش زده بودند دستگیر کردند.(ادامه)
حادثه خیزترین جاده در بابل
جاده جدید بابل به آمل با ۲۴۴ ماموریت تصادفی حادثه خیزترین جاده شهرستان بابل بوده است.(ادامه)
آتش سوزی ۱۲ مغازه در امیرکلا
اتصال سیم برق در یک مغازه ۱۲ مغازه را در امیرکلا به آتش کشید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۶ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نا امید شدن آمریکا از اغتشاشگران، گل اقتصادی با جام جهانی و حمله تروریستی در ایذه و اصفهان پرداخته اند.(ادامه)
قیمت مرغ تغییر کرد
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به مازاد تولید و جوجه ریزی، قیمت مرغ درب مرغداری به کمتر از نرخ مصوب رسیده است.(ادامه)
عکس/ داعش مسئولیت حمله تروریستی ایذه را پذیرفت؟
اطلاعیه‌ای منتسب به گروه ترویستی داعش که در فضای مجازی منتشر شد اذعان می کند که این گروه مسوول عملیات تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه است.(ادامه)
فضولات طیور منبعی جدید برای حاصلخیزی خاک
شرکت دانش بنیان در مازندران با حذف عناصر مخرب از فضولات طیور آن را به ماده‌ای برای غنی سازی زمین تبدیل کرده است(ادامه)
علت قطع برق شرق مازندران اعلام شد
دلیل قطع برق در برخی شهرهای شرقی مازندران مشکل فنی در یکی از پست های انتقال برق بهشهر بود.(ادامه)
برگزاری ویژه برنامه یاوران کتاب در مازندران
ویژه برنامه یاوران کتاب با موضوع زیست بوم مازندران برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.415 seconds.