.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ممنوعیت تردد خودرو‌های غیر بومی تا پایان آذر
رییس پلیس راه مازندران از ادامه محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های غیر بومی در جاده‌های استان تا پایان آذر خبر داد.(ادامه)
بارش برف و باران از بعدازظهر
هوای مازندران از بعدازظهر امروز در مناطق کوهستانی با بارش برف و در مناطق ساحلی همراه با بارش باران خواهد بود.(ادامه)

پیش کنگره بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد. پیش کنگره بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در ساری برگزار شد
پیش کنگره بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد.(ادامه)
پیش کنگره بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و خانواده شهدای مدافع حرم شمال کشور در مصلی مرکز استان به میزبانی ساری برگزار شد.

پیش کنگره بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم(خبر)
پیش کنگره بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و خانواده شهدای مدافع حرم شمال کشور در مصلی مرکز استان به میزبانی ساری برگزار شد. (ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
حقوق بالای ۲۰ میلیون در ۶۰ شرکت دولتی؟!
براساس اطلاعات موجود در ۶۰ شرکت دولتی میانگین حقوق دریافتی بیش از ۲۰ میلیون تومان است که با متناسب‌سازی این حقوق‌ها و حمایت از اقشار ضعیف می‌توان ضمن دنبال کردن عدالت اقتصادی از بار هزینه‌های دولت کاست.(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل از دستگیری دو عضو شورای‌شهر و یک کارمند شهرداری بابل خبر داد .... دستگیری ها به شورا و شهرداری بابل رسید / بازداشت دو عضو شورا و یک کارمند شهرداری
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل از دستگیری دو عضو شورای‌شهر و یک کارمند شهرداری بابل خبر داد ....(ادامه)
تصویری زیرخاکی از عروسی مریم امیرجلالی
مریم امیر جلالی تصویری قدیمی از عروسی خود در سال ۴۹ را در فضای مجازی منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است..... شناسایی ۷۴۵۳ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۱۲ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۳۰۹۵ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۳۸۵۳۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.....(ادامه)
انجام مطالعات جامع مدیریت پسماند در ۸۵۰ شهر کشور
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از انجام مطالعات جامع مدیریت پسماند در ۸۵۰ شهر کشور خبر داد و گفت: محل دفن زباله در کشور به ۷۰۰ نقطه کاهش می یابد.(ادامه)
براساس پیشنهاد قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و بررسی‌های انجام شده، برای پیشگیری از رفت‌ها و آمد‌ها و تجمعات شب یلدا مقرر شد روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودرو‌های شخصی نیز در این دو روز، از ساعت ۲۰ ممنوع شود.
محدودیتهای تردد و فعالیت اصناف در شب یلدا شنبه و یکشنبه+جزییات
براساس پیشنهاد قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و بررسی‌های انجام شده، برای پیشگیری از رفت‌ها و آمد‌ها و تجمعات شب یلدا مقرر شد روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودرو‌های شخصی نیز در این دو روز، از ساعت ۲۰ ممنوع شود. (ادامه)
عادل فردوسی‌پور گزارشگر فینال لیگ قهرمانان آسیا
عادل فردوسی‌پور دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را از طریق اینستاگرام فارسی AFC گزارش خواهد کرد.(ادامه)
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۹/۲۷
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۳۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان است.(ادامه)
عکس/ مه غلیظ در بین الحرین
صبح امروز کربلا غرق در مه غلیظ بود.(ادامه)
جریمه ۶ هزار خودرو به دلیل تخطی از محدودیت تردد
رانندگان ۶ هزاردستگاه خودرو در مازندران که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود را داشتند، جریمه شدند.(ادامه)
آذری جهرمی: نظرم برای رفع فیلتر تلگرام، هزینه‌های زیادی برایم داشت!
آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نمی‌دانم چرا تلگرام باید هنوز در کشور فیلتر باشد؟ اظهارنظر من درباره رفع فیلتر آن از ابتدا شفاف بود و البته هزینه‌های زیادی برای من داشت.(ادامه)
« حمل و نقل » موتور توسعه کشور(يادداشت)
(ادامه)
آخرین آمار کرونا در مازندران| بستری بودن 974 بیمار در بیمارستان‌ها
با بستری شدن تعداد ۱۶۱ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۹۷۴ نفر رسید.(ادامه)
سردار سلامی در ساری : شهادت یک اعجاز است/ ارتزاق از سرچشمه حیات ابدی بخشی از اجر شهادت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت یک اعجاز است، گفت: زندگی جاودانه و حیات ابدی، ارتزاق از سرچشمه حیات ابدی بخشی از اجر شهادت است.(ادامه)
نرخ دلار کاهشی شد +قیمت ها
امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : ساخت این نیروگاه سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار آغاز شد و برای ساخت آن ۱۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است ... افتتاح زباله سوز نوشهر با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور
شمال نیوز : ساخت این نیروگاه سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار آغاز شد و برای ساخت آن ۱۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است ...(ادامه)
کشف جسد غریق ۸ ساله در سد برنجستانک
پیکر بی جان پسر بچه ۸ ساله که شب گذشته در سد برنجستانک غرق شده بود، کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز : یارانه معیشتی کرونا برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، از امشب به مدت چهار ماه پرداخت خواهد شد .... ۵ گروه مشمول دریافت یارانه سوم اعلام شد/ مبلغ یارانه جدید چقدر است؟
شمال نیوز : یارانه معیشتی کرونا برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، از امشب به مدت چهار ماه پرداخت خواهد شد ....(ادامه)
بایدن هفته آینده واکسن کرونا را تزریق می‌کند
مقام‌های تیم انتقالی جو بایدن اعلام کردند که رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده قصد دارد طی هفته آینده واکسن کرونا را دریافت کند.(ادامه)
برگزاری مراسم پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
مراسم پیش‌کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور امروز به میزبانی مازندران آغاز شد.(ادامه)
مهر: آخرین روزهای پاییزی در روستای یاقکوه سوادکوه سپری می‌شود و آرام آرام باید با پاییز خداحافظی کرد. روستای یاقکوه حد فاصل شهرهای قائمشهر و شیرگاه سوادکوه واقع شده است.
وداع با پاییز در یاقکوه سوادکوه(خبر)
مهر: آخرین روزهای پاییزی در روستای یاقکوه سوادکوه سپری می‌شود و آرام آرام باید با پاییز خداحافظی کرد. روستای یاقکوه حد فاصل شهرهای قائمشهر و شیرگاه سوادکوه واقع شده است. (ادامه)
آخرین آمار ابتلا به کرونا در جهان+جدول
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۷۴ میلیون و ۵۳۴ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته با افزایش ۲۴۶ هزار مبتلا به مجموع ۱۷ میلیون و ۳۹۲ هزار مبتلا رسید.(ادامه)
داور پرسپولیس-اولسان در فینال آسیا مشخص شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا داور دیدار پرسپولیس با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ معرفی کرد.(ادامه)
انجام ۶۱ مورد بازرسی در جهت نظارت بر حقوق شهروندی
در راستای نظارت بر حفظ حقوق شهروندی،۶۱ مورد بازرسی از محاکم قضایی، کلانتری‌ها و زندان‌های مازندران انجام شد.(ادامه)
آیت الله لائینی :جامعه پردازی و تمدن سازی نقش اصلی دین است
نماینده ولی فقیه در مازندران، نقش اصلی دین را جامعه پردازی، تمدن سازی ذکرد کرد و گفت: دشمنان از اسلام سیاسی هراس دارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.