.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است و ورود به شهرهای آبی و زرد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکانپذیر است... رنگ بندی شهرستان های نارنجی و قرمز کشور از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فردوردین ۱۴۰۰
شمال نیوز:ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است و ورود به شهرهای آبی و زرد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکانپذیر است...(ادامه)
دیوانعالی کشور محکومیت صادره از سوی دادگاه علیه «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه را تأیید کرد. حکم محکومیت طبری توسط دیوان عالی کشور تایید شد
دیوانعالی کشور محکومیت صادره از سوی دادگاه علیه «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه را تأیید کرد. (ادامه)
در پایان پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهرها، تعداد متقاضیان این شورا به ۱۳۹۶ نفر در مازندران رسید.‏ تعداد ثبت نام کنندگان شورای ششم در مازندران به ۱۳۶۹ نفر رسید
در پایان پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهرها، تعداد متقاضیان این شورا به ۱۳۹۶ نفر در مازندران رسید.‏(ادامه)
ماجرای مکالمه استاندار و عضو شورای شهر
(ادامه)
در شهر رشت ما شورایی را شاهد هستیم که چندین شهردار را تغییر می دهد، در انتصابات دخالت می کند، در تصویب لایحه بودجه نقش دارد و در امور شهری هم تاثیرگذار است. حتی شخصیت حقوقیش آن چنان اعتبار دارد که می تواند با نهادها و ارگان های دیگر ارتباط داشته باشد. در سخنرانی ها و افتتاحیه ها هم دعوت می شود. نهایت این حضور قرار است به اینجا برسد که عضو شورا بگوید من اختیاری ندارم. یاللعجب! شورای شهر و مدیریحه سرایی «عدم اختیار»!(يادداشت)
در شهر رشت ما شورایی را شاهد هستیم که چندین شهردار را تغییر می دهد، در انتصابات دخالت می کند، در تصویب لایحه بودجه نقش دارد و در امور شهری هم تاثیرگذار است. حتی شخصیت حقوقیش آن چنان اعتبار دارد که می تواند با نهادها و ارگان های دیگر ارتباط داشته باشد. در سخنرانی ها و افتتاحیه ها هم دعوت می شود. نهایت این حضور قرار است به اینجا برسد که عضو شورا بگوید من اختیاری ندارم. یاللعجب!(ادامه)
تکذیب نقض حکم دادگاه اکبر طبری
اخبار ضدو نقیضی درباره نقض حکم دادگاه بدوی اکبر طبری منتشر شده است.(ادامه)
عکس/ کوچک‌ترین زوج پذیرش ازدواج امروز
عکسی در شبکه‌های اجتماعی درحال دست‌به‌دست شدن است که خبر از کوچک‌ترین زوج های پذیرش ازدواج امروز در آزمایشگاه شهید پیرویان کازرون را می‌دهد! (ادامه)
فرماندار : نساجی مازندران ۶۳ میلیارد تومان بدهی معوق دارد
فرماندار قائمشهر با اشاره به بدهی های معوق کارخانه نساجی رقم آن را ۶۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این کارخانه بدهی جاری ندارد.(ادامه)
داور بازی ایران و سوریه مشخص شد
با اعلام کمیته داوران موعود بنیادی فر به عنوان داور دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه را قضاوت می کند.(ادامه)
زمان آزمون کتبی داوطلبان انتخابات خبرگان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آزمون کتبی داوطلبان انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس خبرگان 22 فروردین 1400 برگزار می‌شود.(ادامه)
واکنش پرسپولیس به درخواست جدایی انصاری
مدیریت باشگاه پرسپولیس طبق نظر کادرفنی تمایلی به جدایی محمد انصاری از این تیم ندارد.(ادامه)
عکس/ نمایی جنجالی در صفحه اینستاگرام جام جهانی
صفحه اینستاگرامی جام جهانی با انتشار ۴نما از صحنه دفاع یوز‌ها مقابل مراکش نوشت: اگر می‌خواهید ایران را شکست دهید، باید بیشتر از آن‌ها تلاش کنید.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۰۰ نفر از مبتلایان بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۳۳۰ نفر رسیده است... آمار مرگ‌ومیر کرونا دوباره سه رقمی شد/فوت ۱۰۰ نفر در شبانه روز گذشته
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۰۰ نفر از مبتلایان بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۳۳۰ نفر رسیده است...(ادامه)
قیمت روز خودرو در ۲۵ اسفند
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با ثبات نسبی همراه است.(ادامه)
عکس/ بازدید رئیس قوه قضاییه از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به استان مازندران همراه استاندار و مسئولان مازندران از شرکت صنایع چوب و کاغذ این استان بازدید کرد.(ادامه)
فرشاد فرجی به پرسپولیس پیوست
مدافع تیم فوتبال پدیده با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست.(ادامه)
عکس/ جمع‌آوری لاشه پرندگان مهاجر سواحل خلیج گرگان
جمع‌آوری پرندگان مهاجر تلف‌شده در خلیج گرگان با پیداکردن لاشه هزار و ۴۰۴ قطعه انواع پرنده در سواحل شهر بندرترکمن گلستان به پایان رسید.(ادامه)
دستور جدید روحانی به وزارت بهداشت درباره روند واکسیناسیون کرونا: مردم در جریان جزئیات این اقدام قرار گیرند / از بروز هرگونه تردید و ابهامی جلوگیری شود
رئیس جمهور با اشاره به اقدام‌هایی که در زمینه تهیه و تامین واکسن خارجی کرونا از سوی وزارت بهداشت و همه دستگاه‌های همکار انجام شده تاکید کرد: اینکه توانسته‌ایم در شرایط سخت و نفسگیر جنگ اقتصادی دشمن، هم در زمینه تحقیق و تولید واکسن داخلی هم تهیه و تامین واکسن خارجی عملکرد موفق داشته باشیم، از افتخارهای ملت ایران است.(ادامه)
گل‌محمدی: مشکلات را گردن AFC نیندازیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کرونا خیلی از مشکلات فوتبال ما را عیان کرد و نشان داد چقدر مشکل داریم.(ادامه)
وزیر بهداشت: صداوسیما نقش بزرگ و کلیدی در مهار کرونا داشته است/ به مازندران سفر نکنید
سعید نمکی با اشاره به نقش صدا و سیما در این یک سالی که ویروس کرونا وارد کشور شده است گفت : صداوسیما نقش بزرگ و کلیدی در مهار کرونا داشته است.(ادامه)
کاهش ۵۱ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در مازندران
فوتی‌های حوادث رانندگی سر صحنه در محور‌های برون شهری مازندران در بهمن ماه امسال ۵۱ درصد کاهش داشت.(ادامه)
واکنش خطیب‌زاده به حمله علیه کشتی ایرانی در دریای مدیترانه: جایی که حمله رخ داده، اولین انگشت اتهام را متوجه اسرائیل می‌کند
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره حملات به کشتی‌های ایرانی و همچنین کشتی کانتیرنر بر ایرانی در دریای مدیترانه نیز گفت:‌ جایی که این اقدام رخ داده اولین انگشت اتهام را متوجه رژیم اشغالگر قدس می‌کند و رفتارهای تجاوزکارانه این رژیم این فرض را قوت می‌بخشد. این رژیم تمام حیات و ممات خود را در بحران و ناامنی جستجو کرده است.(ادامه)
کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ نگران سفرها هستیم
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هفته گذشته رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشته و این نگران کننده است.(ادامه)
وزیر بهداشت وارد بابلسر شد
وزیر بهداشت برای کلنگ زنی یک واحد درمانی دقایقی قبل وارد شهرستان بابلسر شد.(ادامه)
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۲/۲۵
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۴۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : به دلیل عدم آگاهی طیف گسترده‌ای از هم میهنان عزیزمان از خصلت انجماد عسل، عسل طبیعی رس‌بسته را، اصطلاحاً «شکرک‌زده» می‌پندارند و از مصرف آن اجتناب میکنند. عسلی که رُس نبندد و جامد نشود خطرناک است
شمال نیوز : به دلیل عدم آگاهی طیف گسترده‌ای از هم میهنان عزیزمان از خصلت انجماد عسل، عسل طبیعی رس‌بسته را، اصطلاحاً «شکرک‌زده» می‌پندارند و از مصرف آن اجتناب میکنند.(ادامه)
آغاز فاز ۲و۳ تزریق واکسن «برکت» / در فاز دوم ۴٠٠ داوطلب و در فاز سوم ٢٠ هزار داوطلب واکسن دریافت می کنند
فاز دوم-سوم تزریق واکسن کوو ایران برکت با مجوز وزارت بهداشت امروز آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم نباید میوه شب عید را گران بخرند،گفت: تقاضا می‌کنم که دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در این زمینه ورود کنند. زارعی : تاکید بر ورود دستگاه‌های نظارتی و بازرسی درباره گرانی میوه شب عید
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم نباید میوه شب عید را گران بخرند،گفت: تقاضا می‌کنم که دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در این زمینه ورود کنند.(ادامه)
کاهش ذخایر خون در تمامی گروه‌های خونی در مازندران
مدیرکل انتقال خون مازندران از کاهش ذخایر خون در تمامی گروه‌های خونی در مازندران خبر داد.(ادامه)
بارها به لبه جنگ رسیده‌ایم اما ولی‌فقیه دشمن را عقب راند/ اجازه نداریم بگوییم در کجا دشمن گریخت و چگونه عقب رفت و چرا دستش بسته شد / ملت در جنگ اقتصادی نجیبانه صبر کرد و پژواک صدای دشمن نشد، به دشمن آبرو نداد و آبروی ما شد و ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.809 seconds.