.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس کل دادگستری مازندران: ۱۵ سال حبس و دیه برای ضارب ۲ محیطبان مازندرانی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ضارب دو محیطبان مازندرانی به ۱۵ سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد.(ادامه)
دستور ویژه استاندار مازندران برای تحقق خواسته‌های مالکان/جلسه مهاجری برای توافق نهایی با نساجی
استاندار مازندران گفت: خواسته آقای صنیعی‌فر رفع مشکلاتی از جمله زمین تمرین و مسابقه و اقامت‌گاه نساجی است که در این زمینه نیز دستورات لازم را داده‌ام.(ادامه)
عکس/ برداشت گیلاس در کجور
منطقه کجور نوشهر قطب تولید گیلاس در مازندران است و در باغ‌های این منطقه انواع گیلاس تولید و به بازار عرضه می‌شود. کجور دارای ۳۱۶ هکتار باغ گیلاس است که مناطق ناصرآباد، حسن آباد، چتن، اوازرودخانه، کی کوه و دشت نظیر در بخش کجور به عنوان مناطق تولیدکننده کیفی‌ترین گیلاس کشور با قابلیت صادراتی است.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۷ خرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۳۵۲۰۰ تومان است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ جیمی جامپی که کنار سعید معروف ایستاد
آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در حالی با بازی تیم‌های ایران و روسیه آغاز شد که در اجرای سرود تیم ملی جیمی جامپی به نرمی وارد زمین شد و لحظاتی در کنار سعید معروف قرار گرفت.(ادامه)
اعلام زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در جده
یک روزنامه عربستانی از زمان آغاز به کار رسمی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی جدید تیم الاهلی جده خبر داد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
تبریک «لاریجانی» به تیم ملی والیبال ایران
رئیس مجلس شورای اسلامی پیروزی‌های تیم ملی والیبال کشورمان را تبریک گفت و از برگزاری مناسب این بازی‌ها در شهرستان ارومیه از مردم این شهر تشکر کرد.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۳/۲۷ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۳/۲۷
قیمت دلار امروز ۲۷ خرداد ۹۸ به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی ابراهیم دوران، بت شکن قرن!(يادداشت)
دکتر هادی ابراهیمی(ادامه)
شمال نیوز : عمارت، زباله آمل و شهرهای همجوار، محمودآباد، سرخرود و 62 روستا را بر دوش می‌کشد و روزانه بیش از 120 دستگاه کامیون زباله‌های خود را در این مکان تخلیه می‌کنند، که آن را تبدیل به کانونی از میکروب‌ها و بیماری‌ها کرده است..... فاجعه‌ای به نام "عمارت" در آمل/ کاسبان زباله، مانع از احداث زباله‌سوز
شمال نیوز : عمارت، زباله آمل و شهرهای همجوار، محمودآباد، سرخرود و 62 روستا را بر دوش می‌کشد و روزانه بیش از 120 دستگاه کامیون زباله‌های خود را در این مکان تخلیه می‌کنند، که آن را تبدیل به کانونی از میکروب‌ها و بیماری‌ها کرده است.....(ادامه)
شمال نیوز : ربیعی این پروژه را یک طزح بین المللی توصیف کرد و افزود: اروپاییها نگران پدیده مهاجرت ۵۰میلیونی به اروپا از خاورمیانه به دلیل بحران آب در منطقه بودند و از این جهت از از اجرای طرح انتقال آب خزر استقبال می‌کردند..... مخالفت ها با انتقال آب خزر از خارج کشور هدایت می شود! / برخی نمایندگان نیز برای رای خود با انتقال آب خزر مخالفت می‌کنند !
شمال نیوز : ربیعی این پروژه را یک طزح بین المللی توصیف کرد و افزود: اروپاییها نگران پدیده مهاجرت ۵۰میلیونی به اروپا از خاورمیانه به دلیل بحران آب در منطقه بودند و از این جهت از از اجرای طرح انتقال آب خزر استقبال می‌کردند.....(ادامه)
شمال نیوز :  در این جلسه سرمایه گذار مجتمع بزرگ دنیای آرزو اعلام آمادگی کرد که در همه زمینه ها بویژه در بخش مسابقات، استارتاپ، بازاریابی مانند نمایشگاه فرش، صنایع دستی، سوغات و نظایر آن با امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همکاری خواهد داشت..... اعلام آمادگی سرمایه گذار برجسته مازندرانی برای ورود به حوزه اقتصادی و ورزشی بانوان
شمال نیوز : در این جلسه سرمایه گذار مجتمع بزرگ دنیای آرزو اعلام آمادگی کرد که در همه زمینه ها بویژه در بخش مسابقات، استارتاپ، بازاریابی مانند نمایشگاه فرش، صنایع دستی، سوغات و نظایر آن با امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همکاری خواهد داشت.....(ادامه)
دروازه بان استقلال به شایعات پایان داد +عکس
سیدحسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال با انتشار پیامی در استوری اینستاگرامش به شایعه عدم توافق با آبی پوشان پایتخت واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس: جایزه محمد علی کلی پس از قهرمانی
سال ۱۹۷۴: محمد علی کلی با مقادیر زیادی پول پس از کسب عنوان قهرمانی (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر جوانان به میدان نیایند و مطالبه‌گری نکنند، در، بر همان پاشنه خواهد چرخید و مجلس آینده تفاوت معناداری با گذشته نخواهد داشت. "مجلس نو " شعار انتخاباتی شهردار سابق تهران + فیلم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر جوانان به میدان نیایند و مطالبه‌گری نکنند، در، بر همان پاشنه خواهد چرخید و مجلس آینده تفاوت معناداری با گذشته نخواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال سیاسی ادامه داد: نظرات خودم را در اولین جلسات دولت به آقای روحانی در این حوزه اعلام کردم ولی تفکر محافظه‌کاری نگذاشت تا این موضوع توسط رئیس‌جمهور اصلاح شود..... پورمحمدی: اگر مجلس یازدهم مانند مجلس دهم باشد مردم خسارت خواهند دید
شمال نیوز : این فعال سیاسی ادامه داد: نظرات خودم را در اولین جلسات دولت به آقای روحانی در این حوزه اعلام کردم ولی تفکر محافظه‌کاری نگذاشت تا این موضوع توسط رئیس‌جمهور اصلاح شود.....(ادامه)
تیم والیبال ایران در روز پایانی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال، روسیه را هم ۳ بر صفر شکست داد تا همچنان صدرنشین باقی بماند. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : همتی با بیان اینکه استان سمنان در میزان بهره‌وری آب پیش‌گام است، اظهار کرد: این موضوع به تایید وزارت نیرو رسیده است با این حال در سال به ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب نیاز دارد..... نماینده سمنان : حجم انتقال آب خزر به سمنان بسیار ناچیز است / سمنان برای توسعه نیاز به اب خزر دارد / موضوع انتقال آب به سمنان از زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی مطرح بود و زمینه سیاسی ندارد
شمال نیوز : همتی با بیان اینکه استان سمنان در میزان بهره‌وری آب پیش‌گام است، اظهار کرد: این موضوع به تایید وزارت نیرو رسیده است با این حال در سال به ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب نیاز دارد.....(ادامه)
جدول لیگ ملت‌های والیبال 2019
تیم ملی والیبال ایران موفق شد در بازی سوم خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال روسیه را هم زمین گیر کند تا با اقتدار به صدرنشینی خود ادامه دهد.(ادامه)
آبشار «لاتون» در میان جنگل‌های انبوه گیلان و در مجاورت کوه زیبای اسپیناس قرار گرفته و در حاشیهٔ این آبشار یکی از زیباترین جنگل‌های متراکم بکر و دست‌ نخوردهٔ گیلان با انبوهی از درختان آلو، به، گلابی، گردو، فندق و سیب وحشی وجود دارد که در ۹ ماه از سال، سرسبزی و زیبایی خود را حفظ می‌کند. تصاویر: بلندترین آبشار ایران(خبر)
آبشار «لاتون» در میان جنگل‌های انبوه گیلان و در مجاورت کوه زیبای اسپیناس قرار گرفته و در حاشیهٔ این آبشار یکی از زیباترین جنگل‌های متراکم بکر و دست‌ نخوردهٔ گیلان با انبوهی از درختان آلو، به، گلابی، گردو، فندق و سیب وحشی وجود دارد که در ۹ ماه از سال، سرسبزی و زیبایی خود را حفظ می‌کند.(ادامه)
رضا مهاجری با نساجی مازندران به توافق رسید
رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته ماشین سازی تبریز برای هدایت نساجی مازندران با مسئولان این تیم به توافق رسید.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۷ خرداد
(ادامه)
مسافران در منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر
(ادامه)
۵ خاصیت برتر روغن آوکادو
به لطف سس گوآکاموله که یک سس بر پایه آووکادوست ، به احتمال زیاد شما با آووکادوی محبوب آشنا هستید. اما آیا تا به حال روغن آووکادو را امتحان کرده اید؟ اصلا می دانید چنین روغنی هم وجود دارد؟(ادامه)
۲ حادثه در مازندران ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
دو حادثه شامل وقوع تصادف در جاده هراز و سقوط درخت بر روی خودرو در چمستان سبب مصدوم شدن ۱۰ نفر و مرگ دو نفر شد.(ادامه)
ادامه گرمای هوا در مازندران
آسمان مازندران امروز صاف همراه با افزایش دما و وزش باد درارتفاعات با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
 تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد. ترکیب کامل اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم پارلمان مشخص شد(خبر)
تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سیاست اصولی وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی بی طرفی است. ‌حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را در انتخابات ندارید‌
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سیاست اصولی وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی بی طرفی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.