.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت جدید انواع خودروی رنو در بازار تهران +جدول
(ادامه)
تالاب سرخرود میزبان قوی های مهاجر
قوهای فریادکش آخرین گروه از جمعیت پرندگان مهاجر زمستان گذران در نیمه دوم ماه آذر در تالاب سرخرود شهرستان فریدونکنار در مرکز مازندران فرود آمدند.(ادامه)
واریز بسته حمایتی کارگران از امروز
براساس اطلاعات بدست آمده از امروز بسته حمایتی دولت برای کارگران به حسابشان واریز می شود.(ادامه)
۵ سال زندان در انتظار مشایی
رییس کل دادگستری استان تهران از تایید محکومیت‌های صادره در مورد «اسفندیار رحیم مشایی» خبر داد.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع پژو در بازار
قیمت برخی از آنها به شرح زیر است:(ادامه)
از مصرف نمک دریا خودداری کنید
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد: هموطنان در خرید نمک دقت کنند که عبارت «نمک یددار تصفیه شده» بر روی بسته‌بندی نمک درج شده باشد و از خرید هرگونه نمک با عنوان «صادراتی صنعتی» و یا «نمک دریا» خودداری کنند. (ادامه)
نقشه بانک مرکزی برای دلار 7 هزار تومانی
روزنامه جوان:‌قیمت ارز طی دو روز ابتدایی هفته تحت‌تأثیر ریزش شدید هفته قبل روز‌های آرامی را پشت سر گذاشت. گرچه پیش‌بینی می‌شود که این آرامش قبل از طوفان است و موج بعدی ریزش قیمت ارز در راه است.(ادامه)
آغاز پیش فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو + جدول و جزئیات
ایران خودرو امروز پیش فروش فوری ۳ محصول خود را با قیمت‌های جدید آغاز کرد.(ادامه)
پرسپولیسی‌ها اعتصاب کردند
بازیکنان پرسپولیس پس از چند بار تهدید در نهایت با اعتصاب کردند.(ادامه)
توضیحات سید احمد خاتمی درباره انتصاب دامادش در دولت +متن
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران طی بیانیه‌ای گفت که انتصاب دامادش در برنامه و بودجه ارتباطی با او ندارد.(ادامه)
زمان دقیق آغاز مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص شد+اسامی تیم‌ها
مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سه در فصل جدید برگزار شد و نمایندگان مازندران حریفان خود را در این مرحله از رقابت‌ها شناختند.(ادامه)
رئیس سازمان صنعت مازندران: ۱۳۳ واحد تولیدی در مازندران بهره برداری شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به صدور ۱۳۳ فقره پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی در استان گفت: این واحدها برای دو هزار و ۶۴۶ نفر شغل ایجاد کرده اند. (ادامه)
تصویری زیبا از عروس خاورمیانه
لبنان کشوری کوچک در غربی ترین نقطه آسیاست که با عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود. این کشور زیبا، ترکیبی از دیدنی های متفاوت است.منظره ای از شهر بیروت در غروب را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
نتیجه مصرف یک موز در روز
پتاسیم یکی از اجزا هر رژیم غذایی سالم محسوب می شود و موز منبعی عالی برای آن است. مطالعات نشان داده اند که مصرف پتاسیم کافی می تواند خطر مرگ ناشی از هر دلیلی را 20 درصد کاهش دهد.(ادامه)
افزایش ۲۰ درصدی جابجایی کالا در مازندران
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران از افزایش ۲۰ درصدی جابجایی کالا سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
یارانه‌ها امشب واریز می‌شود
هم‌زمان با ۲۶ آذرماه، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، نود و چهارمین مرحله از پرداخت‌های نقدی از سال ۱۳۸۹ است.(ادامه)
عکس/ ظاهر متفاوت بهتاش سریال «پایتخت»
بهرام افشاری با انتشار این عکس نوشت: سلام ممنون از پیگیریاتون. ما خوبیم ملالی نیست جز دوری شما. به دلیل مشغله کاری فعالیتم تو اینستا کمتر شده، اما دلگرمم به لطف و محبت شما. دوستون دارم عشقیا(ادامه)
مدیرکل بازرسی مازندران از واگذاری کارخانه چوب و کاغذ خبر داد
در حالی که مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران از واگذاری شرکت چوب و کاغذ اظهار بی‌اطلاعی کرده، مدیرکل بازرسی استان در جلسه شورای اداری مازندران خبر واگذاری شرکت چوب و کاغذ مازندران را تأیید کرده است.(ادامه)
عکس‌های برتر سفر در سال۲۰۱۸/تصاویر
هر سال با نزدیک شدن به سال نوی میلادی رقابت های عکاسی به حساس ترین بخش خود یعنی انتخاب برنده می رسند. این رقابت های معتبر یکی پس از دیگری برندگان و منتخبی از عکس های ارسالی به بخش داوری را منتشر می کنند.(ادامه)
الیاس حضرتی: نگران ترور لاریجانی بودیم
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت که من فکر می‌کنم لاریجانی ظرفیت‌های بزرگی دارد اما اگر قرار باشد با طناب صرفا اصولگرایان به میدان بیاید، موفق نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : "بابایی کارنامی" می گوید که منطقی نیست کارخانه ای در شرایط بد اقتصادی واگذار گردد و در عین حال اضافه می کند: متاسفانه درکشورمان باب شده که کارخانه های بحران زده و مشکل دار را واگذارکنند؛ خب با این وضعیت چه انتظاری ازخریداران کارخانه داشته باشیم؟.... واگذاری " چوب و کاغذ مازندران" روند توسعه استان را مختل می کند/ با امنیت شغلی کارگران بازی نکنید
شمال نیوز : "بابایی کارنامی" می گوید که منطقی نیست کارخانه ای در شرایط بد اقتصادی واگذار گردد و در عین حال اضافه می کند: متاسفانه درکشورمان باب شده که کارخانه های بحران زده و مشکل دار را واگذارکنند؛ خب با این وضعیت چه انتظاری ازخریداران کارخانه داشته باشیم؟....(ادامه)
مزایای خیساندن پاها در سرکه
سرکه می‌تواند خاصیت حفاظتی در برابر باکتری‌ها، قارچ‌ها و سایر میکروب‌های مضر داشته باشد و از همین رو قرار دادن پاها درون محلول آب و سرکه خواص بالقوه برای سلامت پاها دارد. (ادامه)
شمال نیوز : صحبت‌ها در بانک مرکزی، نرخ شناور مدیریت شده بر اساس مابه‌التفاوت تورم داخلی و خارجی است که البته هنوز هم برخی موانع پیش روی آن وجود دارد، اما به هر حال گام‌های ابتدایی آن در حال برداشته شدن است..... برنامه بانک مرکزی برای دست یابی به دلار 7 هزار تومانی
شمال نیوز : صحبت‌ها در بانک مرکزی، نرخ شناور مدیریت شده بر اساس مابه‌التفاوت تورم داخلی و خارجی است که البته هنوز هم برخی موانع پیش روی آن وجود دارد، اما به هر حال گام‌های ابتدایی آن در حال برداشته شدن است.....(ادامه)
قیمت دلار قیمت ارز امروز ۹۷/۰۹/۲۶
قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۶ آذر به ۱۰ هزار ۳۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
رحمتی بهتر از بیرانوند
با گلی که تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه ۹۵ دیدارش مقابل پارس جنوبی خورد در عنوان بهترین خط دفاعی نیم فصل نخست با استقلال شریک شد.(ادامه)
مدیرکل آموزش و پرورش: مدارس مازندران جای سیاسی‌بازی نیست
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: کمتر از ۱۵ ماه دیگر انتخابات نزدیک می‌شود و ممکن است تعارضاتی در کل استان به آموزش و پرورش تحمیل شود، به جای سیاسی کردن مدرسه دانش آموزان را تربیت علمی و دینی کنیم.(ادامه)
اختلاف نظر 500 میلیون تومانی اعضای شورا و پیمانکار بر سر پروژه ورودی شهر کیاسر
رئیس شورای شهری کیاسر گفت: اعضای فعلی شورای شهر کیاسر نسبت به پرداخت 500 میلیون تومان به پیمانکار پروژه ورودی شهر کیاسر اختلاف نظر دارند.(ادامه)
شمال نیوز : در طرحی که تدوین شد، مقرر شده متناظر با  شورای مرکزی که تشکیل می‌شود، شوراها نیز در استان‌ها تشکیل شوند و به بررسی صلاحیت کاندیدهای انتخابات شوراها بپردازند..... قانون نظارت بر انتخابات شوراها تغییر می‌کند+ جزئیات
شمال نیوز : در طرحی که تدوین شد، مقرر شده متناظر با شورای مرکزی که تشکیل می‌شود، شوراها نیز در استان‌ها تشکیل شوند و به بررسی صلاحیت کاندیدهای انتخابات شوراها بپردازند.....(ادامه)
عکس/ داماد روحانی در سمت جدیدش
اولین تصویر منتشرشده از کامبیز مهدی زاده که مربوط به حضورش به عنوان معاون وزیر صمت در جلسه‌ی مدیران استانی است را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.