.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مادری کودک خود را دربیمارستان بابل رها کرد
مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل تایید کرد که یک مادر اهل استان گلستان فرزند 11 ماهه اش را در این بیمارستان رها کرده و از دو روز پیش تاکنون خبری از او نیست.(ادامه)
گریم بازیگر نقش محسن رضایی +عکس
کوهزادی تصویری از گریم بازیگر نقش محسن رضایی را منتشر کرد.(ادامه)
وصیتنامه شهید مدافع حرم دهه هفتادی
خدایا تو هوشیارمان کن، تو مرا بیدار کن، صدای العطش می‌شنوم صدای حرم می‌آید گوش عالم کر است. خیام می‌سوزد اما دلمان آتش نمی‌گیرد.(ادامه)
عکس/ هدیه‌ای که آیت الله خامنه‌ای به شریعتی داد
کتاب «مسلمانان در نهضت آزادی هندوستان» حدود پنج سال پس از قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲و در شرایطی که گروه‌های مبارزی پدید آمده و برخی متلاشی و دستگیر شده بودند و برخی دیگر در تدارک بارورتر کردن فکر و برنامه خود برای آینده بودند، توسط آیت الله خامنه‌ای به رشته تحریر در آمده است.(ادامه)
اگر صدایتان گرفته خاکشیر بخورید
مخلوط دو قاشق غذاخوری خاکشیر با عرق شاه تره، عرق کاسنی و عرق بید مشک ترکیب خوبی برای درمان جوش‌های صورت است.(ادامه)
ظریف به ابراهیم جعفری تبریک گفت
وزیر خارجه ایران در پیامی به همتای عراقی پیروزی اخیر ارتش و نیروهای مردمی عراق علیه تروریست‌های تکفیری در شهر فلوجه را تبریک گفت.(ادامه)
تقدیم مدال طلای جهان به فرزند شهید مدافع حرم+ تصاویر
پهلوان جابر صادق‌زاده مدال طلای کشتی جهان را به فرزند شهید بلباسی اهدا کرد.(ادامه)
۸ گیاه موثر در کاهش قند خون
این مطلب اشاره‌ای دارد به برخی از مهم‌ترین گیاهان دارویی با خواص کاهش‌دهندگی قند خون که گزارش‌های بالینی و آزمایشگاهی معتبر مبنی‌بر موثر بودن آن‌ها موجود است.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر موضوع بیکاری مشکل اصلی کشور و مازندران محسوب می‌شود ولی سؤالی که ذهن همه ما را به خود مشغول کرده این است که در استان مازندران با توجه به وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از جمله دریا، جنگل و کوه چرا باید این تعداد جمعیت بیکار باشد..... رد پای غیر بومی ها در مدیریت پارک‌های جنگلی مازندران
شمال نیوز : در حال حاضر موضوع بیکاری مشکل اصلی کشور و مازندران محسوب می‌شود ولی سؤالی که ذهن همه ما را به خود مشغول کرده این است که در استان مازندران با توجه به وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از جمله دریا، جنگل و کوه چرا باید این تعداد جمعیت بیکار باشد.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان‌ شنبه 29 خرداد ماه
(ادامه)
تمشک قرمز بخورید، آلزایمر نگیرید
پزشکان معتقدند مصرف تمشک قرمز می‌تواند خطر ابتلا به آلزایمر را در افراد کاهش دهد.(ادامه)
عکس/ پیرمرد شربت فروش بازار تهران
پیرمرد شربت فروش بازار تهران؛ سال ۱۳۵۵(ادامه)
قبض آب يك ميلياردی + عکس
تصویری متفاوت از یک قبض آب را با مبلغ نجومی مشاهده می نمایید(ادامه)
راهکارهایی برای جلوگیری از اضطراب
اضطراب یک احساس منتشر، ناخوشایند و مبهم و شامل عدم اطمینان، درماندگی و برانگیختگی فیزیولوژیکی است. همه افراد به درجاتی دچار اضطراب می شوند ولی نوع مزمن تا شدید آن غیر عادی و مشکل ساز است.(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش ما این است که مدیران دستگاه‌ها احساس امنیت شغلی بکنند و بر این اساس بنا به تغییرات اساسی مدیران در حوزه انتخابیه نداریم، هدف خدمتگزاری درست است و باید این تفکر نهادینه شود که مردم ولی نعمت ما هستند..... تقدیر نماینده نور و محمودآباد از « عبدالوحید فیاضی »
شمال نیوز : نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش ما این است که مدیران دستگاه‌ها احساس امنیت شغلی بکنند و بر این اساس بنا به تغییرات اساسی مدیران در حوزه انتخابیه نداریم، هدف خدمتگزاری درست است و باید این تفکر نهادینه شود که مردم ولی نعمت ما هستند.....(ادامه)
ارتفاعات غربی استان بارانی، شرق و مرکز صاف
آسمان امروز مازندران در مناطق شرقی و مرکزی صاف تا قسمتی ابری و در ارتفاعات غرب استان با بارش های پراکنده باران همراه است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه 29 خرداد
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه 29 خرداد را در ادامه مشاهده می‌کنید.(ادامه)
نساجی شماره یک قائم‌شهر نباید به بخش خصوصی واگذار شود
(ادامه)
شریک خاوری در کانادا کیست؟ + عکس
رسانه‌ها امروز از اختلاف محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی با شریک ایرانی‌اش به نام سام میزراهی خبرداده اند. اختلاف این دو که ظاهرا بر سر یک پروژه بزرگ ساختمان سازی در کانادا است، پای هر دو را به دادگاه بازکرده است.(ادامه)
دعاى روز دوازدهم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
شمال نیوز: دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به این دیدگاه که اصولگرایان فاقد مهره کلیدی برای رقابت با روحانی هستند، می گوید من این دیدگاه را قبول ندارم، هنوز کسی را انتخاب نکرده ایم، اما اصولگرایان از داخل جبهه خود نامزد معرفی می‌کنند و با نبود نامزد مواجه نخواهیم بود.
رقابت اصولگرایان و اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی/ احمدی نژاد سناریوی انتخابات را تغییر می دهد؟
شمال نیوز: دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به این دیدگاه که اصولگرایان فاقد مهره کلیدی برای رقابت با روحانی هستند، می گوید من این دیدگاه را قبول ندارم، هنوز کسی را انتخاب نکرده ایم، اما اصولگرایان از داخل جبهه خود نامزد معرفی می‌کنند و با نبود نامزد مواجه نخواهیم بود. (ادامه)
رد و بدل شدن کاوه رضایی بین استقلال و پرسپولیس با هنرنمایی دلال ها
مهاجم ذوب آهن در روزهای اخیر بین سرخابی های تهران رد و بدل شده و به نظر می رسد این اتفاق تنها قیمت او را بالاتر می برد. (ادامه)
شمال نیوز: این کوهنورد که به تنهایی قصد صعود به قله دماوند را داشت ، پیش از عزیمت به قله با تذکر مسئول پناهگاه بارگاه سوم مبنی برفراهم نبودن صعود انفرادی و نامناسب بودن هوا مواجه شده بود ولی با وجود آن اقدام به صعود کرده بود. جسد کوهنورد بندر عباسی در ارتفاعات دماوند پیدا شد
شمال نیوز: این کوهنورد که به تنهایی قصد صعود به قله دماوند را داشت ، پیش از عزیمت به قله با تذکر مسئول پناهگاه بارگاه سوم مبنی برفراهم نبودن صعود انفرادی و نامناسب بودن هوا مواجه شده بود ولی با وجود آن اقدام به صعود کرده بود.(ادامه)
«فلوجه» آزاد شد
با رسیدن نیروهای عراقی به خیابان اصلی فلوجه و مرکز اداری این شهر و به اهتزاز درآوردن پرچم عراق بر فراز ساختمان فرمانداری این شهر، فرماندهان عراقی جنگ علیه داعش درنامه ای به حیدرالعبادی نخست وزیر عراق ، آزاد شهر فلوجه را به وی اعلام کردند. (ادامه)
زمین لرزه ۳.۵ ریشتری شهر «پول» مازندران را لرزاند
ساری - زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین شهر «پول» از توابع شهرستان نوشهر را لرزاند.(ادامه)
برای تقویت مو چه غذایی بخوریم؟
در برخی موارد ریزش مو به دلیل کمبود مواد مغذی رخ می‌دهد. در این مطلب چند ماده غذایی معرفی می‌کنیم که باعث تقویت ریشه موهایتان شده و سلامت و شادابی آن‌ها را تضمین می‌کند. (ادامه)
عکس/ عیادت سردار از فرهاد قائمی
مهاجم ملی پوش کشورمان در زمان برگزاری دیدار برزیل و ایران به عیادت قائمی رفت و با یکدیگر به تماشای این بازی نشستند.(ادامه)
چرا باید دوغ را به دیگر نوشیدنیها ترجیح داد؟
بدن کمتر کسی نسبت به دوغ واکنش نشان می‌دهد و تحمل آن برای بسیاری از افراد، ساده‌تر از شیر و ماست است.(ادامه)
عکس/ سردار آزمون وقتی کلاس اول بود
نوستالژي سردار آزمون و معدل كلاس اولش و آگهي شدنش در روزنامه(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.