.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آغاز بارش های رگباری
آسمان مازندران امروز ابری با بارش های رگباری باران پیش بینی می شود.(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
عکس: قدیمی‌ترین سنگ مرقد مطهرحضرت رضا(ع)
این سنگ ساخته شده از سنگ مرمر سفید در سال ۵۱۶ قمری توسط عبدالله بن احمد قره با نهایت ظرافت تراشیده شده است شامل یک متن محرابی در وسط و دو کتیبه در حاشیه به خط کوفی می باشد. در قسمت محرابی شکل نام بانی آن احمد علوی حسینی ذکر است شده است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های یک‌شنبه ۲۹ فروردین
منتخب تصاویر صفحات نخست روزنامه‌های یک‌شنبه ۲۹ فروردین منتشر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : ابراز نارضایتی و سوالات مردمی بر عملکرد نامطلوب شهرداری بابل در مورد برداشتن تمثال سرداران شهید بابل از میدان شهید سجودی این شهر ... تمثال شهدا از میدان شهید سجودی بابل پرکشید!
شمال نیوز : ابراز نارضایتی و سوالات مردمی بر عملکرد نامطلوب شهرداری بابل در مورد برداشتن تمثال سرداران شهید بابل از میدان شهید سجودی این شهر ...(ادامه)
پیام مهدی رحمتی به هواداران استقلال
این رو هم به یاد داشته باشید که سه و چهار و پنج و... صرفا اعدادی هستند برای کری‌های استادیومی، در غیر این صورت فوتبال ایران می‌داند که با یک باخت قدمت ٧٠ ساله باشگاه استقلال زیر سئوال نخواهد رفت. (ادامه)
شمال نیوز: سعيد نجاريان مديرعامل تيم فوتسال شهروند ساري براي 4 سال ديگر به عضويت مجمع فوتسال فدراسيون فوتبال ايران درآمد. سعيد نجاريان عضو هيأت رئيسه سازمان ليگ فوتسال كشور شد
شمال نیوز: سعيد نجاريان مديرعامل تيم فوتسال شهروند ساري براي 4 سال ديگر به عضويت مجمع فوتسال فدراسيون فوتبال ايران درآمد.(ادامه)
شمال نیوز: در راستای راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی بزرگ استان مشکلات تعدادی از این واحد ها مورد بررسی قرار گرفت و پس از رفع معضلاتی همچون بدهی های معوق، مالیاتی ،تامین اجتماعـی و ... 11 واحد صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند که .... رفع توقیف و تعیین تکلیف شرکت خزر خز بعد از 17 سال
شمال نیوز: در راستای راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی بزرگ استان مشکلات تعدادی از این واحد ها مورد بررسی قرار گرفت و پس از رفع معضلاتی همچون بدهی های معوق، مالیاتی ،تامین اجتماعـی و ... 11 واحد صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند که ....(ادامه)
شمال نیوز :  ولی‌الله سیف، در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ گفته توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 موسوم به برجام، تا کنون «تقریباً هیچ» دستاورد اقتصادی برای تهران در بر نداشته است. .... رئیس بانک مرکزی: «تقریباً هیچ‌چیز» از برجام عاید ایران نشد!
شمال نیوز : ولی‌الله سیف، در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ گفته توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 موسوم به برجام، تا کنون «تقریباً هیچ» دستاورد اقتصادی برای تهران در بر نداشته است. ....(ادامه)
راه اندازی 168 واحد تولیدی در استان مازندران
(ادامه)
دیابت قاتل عمر انسان
طبق گزارش اخیر محققان، افراد مبتلا به دیابت در مقایسه با سایر مردان و زنان فاقد این بیماری، زودتر می میرند و مدت طولانی تری از ناتوانی های جسمی رنج می برند. (ادامه)
دلایل آب نشدن شکم چاق
اگر در محیطی شلوغ و پرهیاهو زندگی کنید، احتمال اینکه اندازه ی دور کمرتان افزایش یابد زیاد است. نتایج یک پژوهش سوئدی که در ماه می سال 2015 به چاپ رسید نشان می دهد اندازه ی دور کمر اهالی استکهلم با افزایش هر 5 دسیبل صدا به میزان 0.21 سانتیمتر افزایش پیدا می کند.(ادامه)
شرط گذاری سعودی‌ها برای حضور حجاج ایرانی!
در حالی که با توجه به حوادث ناگوار و بی‌سابقه در موسم حج گذشته و پس از آن، انتظار می‌رود که مسؤولان حج کشورمان شرط هایی با هدف تأمین امنیت حجاج در نظر بگیرند، وزارت حج عربستان از تعیین شرط و شروط برای پذیرش حجاج ایرانی خبر داد. (ادامه)
رقابت 136 نفر در مرحله دوم انتخابات مجلس
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت‌ماه، 136 نفر به رقابت می‌پردازند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ادعای دوستی و التزام عملی و اطاعت از رهبری با موضع‌گیری‌های مخالفانه و جهت‌دار قابل جمع نیست، گفت: امیدواریم «منتظری» دومی در حال شکل‌گیری نباشد.
امیدواریم «منتظری» دومی در حال شکل‌گیری نباشد
شمال نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ادعای دوستی و التزام عملی و اطاعت از رهبری با موضع‌گیری‌های مخالفانه و جهت‌دار قابل جمع نیست، گفت: امیدواریم «منتظری» دومی در حال شکل‌گیری نباشد. (ادامه)
این 7 علامت را جدی بگیرید
برخی اوقات بدن ما علامت‌هایی را به ما می‌دهد كه نباید آنها را پشت گوش بیندازیم در این مطلب 7 هشداری كه در صورت دیده شدن و ادامه داشتن، حتما نیاز به مشاوره پزشكی دارند را بررسی می‌كنیم. (ادامه)
خطر مرگ از بیخ گوش بازیکن لیگ برتری گذشت +عکس
مهاجم سابق تراکتورسازی از خطر مرگ گریخت.(ادامه)
شمال نیوز: سبحان نعمتی هوادار 20 ساله بابلی که قصد داشت از بابل عازم تهران شود تا بازی تیم محبوبش پرسپولیس را مقابل استقلال در دربی 82 ببیند نزدیکی پل ورسک به علت لغزندگی جاده دچار سانحه رانندگی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
حادثه تلخ برای هوادار بابلی پرسپولیس
شمال نیوز: سبحان نعمتی هوادار 20 ساله بابلی که قصد داشت از بابل عازم تهران شود تا بازی تیم محبوبش پرسپولیس را مقابل استقلال در دربی 82 ببیند نزدیکی پل ورسک به علت لغزندگی جاده دچار سانحه رانندگی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. (ادامه)
عکس: خط و نشان حسین نوری براي حريفان المپيكي
حسين نوري که در ديدار فينال وزن 85 كيلوگرم كشتي فرنگي با دو پيروزي 4 بر يك و 4 بر 2 مقابل حبيب الله اخلاقي دارنده دو مدال برنز جهان و قهرمان بازي هاي آسيايي نفر برتر اين وزن شناخته شد، نشان داد که می تواند در المپیک بهتربن نتیجه را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.(ادامه)
شمال نیوز: آبگرفتگی خیابان ها و وقوع سیل ناگهانی در برخی مناطق کوهستانی و کوهپایه ای گلستان از فردا دور از انتظار نیست .
سامانه سرد بارشی از بامداد فردا وارد گلستان می شود
شمال نیوز: آبگرفتگی خیابان ها و وقوع سیل ناگهانی در برخی مناطق کوهستانی و کوهپایه ای گلستان از فردا دور از انتظار نیست . (ادامه)
خبر خوش دولت برای 49 ميليون ايرانی
با تصويب لايحه ساماندهي سهام عدالت، پس از ١٠ سال برگه‌ها به پول نقد تبديل مي‌شوند.(ادامه)
واکنش متفاوت سحر قریشی به نتیجۀ دربی +عکس
سحر قریشی علیرغم استقلالی بودن برد پرسپولیس در شهرآورد دیروز را تبریک گفت.(ادامه)
یارانه نقدی 3300000 نفر قطع شد
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آمار دقیق حذف شدگان از دریافت یارانه گفت: در مجموع از شش میلیون نفری که قرار بود حذف شوند، سه میلیون و 300 هزار نفر شناسایی و حذف شدند و سه دهک درآمدی مورد نظر برای حذف از دریافت یارانه هم گروههای دارای درآمد 35 میلیون تومان در سال هستند. (ادامه)
10 نکته به یاد مانده از یک بازی تاریخی
دو ساعت مانده به آغاز بازی درها را بستند و اعلام کردند که ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و ه همین خاطر هزاران نفر که بلیت اینترنتی خریده بودند از دیدن بازی محروم شدند. چه کسانی روی صندلی های رزرو شده نشسته بودند؟!(ادامه)
نامه زیباکلام به حسین شریعتمداری
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران طی نامه ای به حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به انتقادات روزنامه کیهان از بعد اقتصادی اجرای برجام پرداخته است. (ادامه)
عکس متفاوتی از گلاره عباسی
گلاره عباسی در صفحه اینستاگرامش تصویر تازه‌ای به اشتراک گذاشت.(ادامه)
فواید شگفت انگیز کاهو
کاهو به خاطر دارا بودن "کاروتن"، مانع اکسید شدن کلسترول و گرفتگی رگ شده و قلب را تقویت می کند. کاهو دارای مقدار زیادی اومگا 3 و اومگا 6 است که به ویژه امگا 3 مانع التهاب شده و به فعالیت مغز و دیگر اعضای بدن کمک می کند. کاهو دارای ماده آرام بخش "لاکتوکاریوم" است که به خواب راحت کمک می کند، لذا به اشخاصی که دچار کم خوابی هستند توصیه شده قبل از خواب چند برگ یا آب آن را مصرف کنند.(ادامه)
شاسی بلند جدید ایران خودرو/ عکس
گروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ۳۰ کراس اوور با ویژگی‌های مورد نظر و خواست مشتری ایرانی را به زودی روانه بازار می‌کند.(ادامه)
بازیگران معروف زن در حال تماشای دربی +عکس
بازیگران معروف زن در حال تماشای دربی را در عکس زیر ببینید.(ادامه)
پرسپولیس عمدا گل پنجم را نزد؟/ عکس
در لحظات پایانی وقت‌های تلف شده دربی پایتخت، مهدی طارمی با گرفتن یک خطای پشت محوطه جریمه توانست فشار را از روی تیمش بردارد. زمان زدن ضربه آزاد، طارمی با اصرار پشت توپ ایستاد اما بعد از آنکه انصاری به شکل خصوصی حرفی به او زد، خیلی راحت ضربه را بیرون زد و با خنده به زمین خودی برگشت. حالا پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی اعتقاد دارند طارمی عمدا تلاشی برای زدن گل پنجم نکرده تا بتوانند بعد از بازی روی عدد چهار مانور دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.759 seconds.