.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزایش 50 درصدی حقوق مرزبانان ایرانی
(ادامه)
وقتی یک هیئت بلند پایه به مازندران ورود پیدا میکند و بقول جناب استاندار ساری پیشانی استان است، این چه هیئت بلندپایه ای است که رییس شورای مرکز استان، شهردار و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر اطلاعی ندارند... حاشیه های سفر کمیسیون فرهنگی مجلس به جلسه شورای شهر ساری کشیده شد !
وقتی یک هیئت بلند پایه به مازندران ورود پیدا میکند و بقول جناب استاندار ساری پیشانی استان است، این چه هیئت بلندپایه ای است که رییس شورای مرکز استان، شهردار و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر اطلاعی ندارند...(ادامه)
آخرین وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی
(ادامه)
عکس/هواپیمای زائر تاخیر دارد؛ولی نمازش نه
(ادامه)
حکم جدید وزیر بهداشت برای پرستاران
(ادامه)
چرا به تخلفات احمدی‌نژاد رسیدگی نمی‌شود؟
(ادامه)
احتمال توقف مسابقات جام جهانی
(ادامه)
۶۰۰ هزار كارمند مازاد داريم
(ادامه)
مخالفت ۳۳ ساله روحاني با بستن روزنامه‌ها
(ادامه)
شهرام ناظری:مرگ‌ومیر درموسیقی زیاد شده
(ادامه)
آنچه مسلم است برخی از اعضای شورا بنا به دلایلی چشم خود را به خدمات در خور توجه در هشت ماهه حضور سید جعفر حسینی که آسفالت گسترده و بی سابقه کوچه ، پس کوچه های شهر یکی ازآنهاست ،  بسته و با اهدافی که برای مردم و رسانه ها مبهم است با ایجاد فضای التهاب آور استیضاح... طرح استیضاح شهردار قائم شهر، ساز ناکوک شورا و باقی قضایا !
آنچه مسلم است برخی از اعضای شورا بنا به دلایلی چشم خود را به خدمات در خور توجه در هشت ماهه حضور سید جعفر حسینی که آسفالت گسترده و بی سابقه کوچه ، پس کوچه های شهر یکی ازآنهاست ، بسته و با اهدافی که برای مردم و رسانه ها مبهم است با ایجاد فضای التهاب آور استیضاح...(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
پیغام «داعش» به مسی: تو امیر داعش در آمریکای جنوبی هستی! + عکس
توییتر منتسب به گروهک تروریستی داعش پس از پیروزی این تیم مقابل ایران، پیام تبریکی خطاب به لیونل مسی منتشر کرد.داعش در این پیام، لقب «ابومهداف آرژانتینی» را به فوق‌ستاره آرژانتینی داده و از او خواسته تا به صف جهادگران داعش بپیوندد!(ادامه)
وی پیش از این در مسئولیت‌های معاون امنیتی وزارت کشور، سرپرست و جانشین نیروی انتظامی استاندار استان‌های گیلان و سمنان و همچنین مسئولیت فرماندهی لشکر قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گیلان را برعهده داشته است. استاندار سابق گیلان معاون ستاد کل نیروهای مسلح شد
وی پیش از این در مسئولیت‌های معاون امنیتی وزارت کشور، سرپرست و جانشین نیروی انتظامی استاندار استان‌های گیلان و سمنان و همچنین مسئولیت فرماندهی لشکر قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گیلان را برعهده داشته است.(ادامه)
شمال نیوز:  وفایی در «مختارنامه» در نقش خادم عبدالله بن زبیر به ایفای نقش پرداخته است./ وفایی پس از بازی در سریال «امام علی(ع)‌» همبازی داریوش ارجمند در سریال شیخ مفید شد. بازیگر ساروی مختارنامه درگذشت
شمال نیوز: وفایی در «مختارنامه» در نقش خادم عبدالله بن زبیر به ایفای نقش پرداخته است./ وفایی پس از بازی در سریال «امام علی(ع)‌» همبازی داریوش ارجمند در سریال شیخ مفید شد.(ادامه)
برگزاری معارفه تعدادی از مدیران شهرداری
(ادامه)
حسین نادری انصاف با اصناف(يادداشت)
حسین نادری(ادامه)
ما آنچه باعث نگرانی و رنجش بسیار است انتزاع یکباره و مخفیانه این آبادی ها از کلاردشت در اواخر دهه هفتاد می باشد که در حقیقت سرآغازیبراجرای پنهانی اقدامات سودجویانه و تخریب طبیعت زیبای این خطه بهشت گونه از ایران اسلامی بوده است... آقای استاندار ؛ در مقابل تخریب منابع ملی و طبیعی سکوت نکنید !
ما آنچه باعث نگرانی و رنجش بسیار است انتزاع یکباره و مخفیانه این آبادی ها از کلاردشت در اواخر دهه هفتاد می باشد که در حقیقت سرآغازیبراجرای پنهانی اقدامات سودجویانه و تخریب طبیعت زیبای این خطه بهشت گونه از ایران اسلامی بوده است...(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی دستگاه قضایی نسبت به قوای دیگر تضمین تحقق اقامه حق و عدل از جانب همه دستگاه‌های نظام است، تاکید کردند: به همین خاطر توقعات از قوه قضائیه بالاست. در مسائل گوناگون «هم‌صدایی» از روسای قوا شنیده شود/ با دخالت امریکا و دیگران در عراق بشدت مخالفیم(خبر)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی دستگاه قضایی نسبت به قوای دیگر تضمین تحقق اقامه حق و عدل از جانب همه دستگاه‌های نظام است، تاکید کردند: به همین خاطر توقعات از قوه قضائیه بالاست.(ادامه)
تصاویر/ بلاتکلیفی 800 تانکرسوخت لب مرز
(ادامه)
تفاهم نامه همکاری میان فنی وحرفه ای مازندران با 3 دستگاه
(ادامه)
مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران منصوب شد
(ادامه)
رضایت شهروندی مهمترین وظیفه ستاد بازار
(ادامه)
تراژدی «ستایش» مرد میانسال فریدونکناری را به کام مرگ برد
(ادامه)
جلسه استیضاح شهردار قائمشهر بدون رأی‌گیری برگزار شد
(ادامه)
بزرگان اصناف مازندران تجلیل شوند
(ادامه)
رئیس اتاق اصناف ساری:عدالت در دریافت مالیات واحدهای صنفی رعایت نمی‌شود
(ادامه)
بازیکنان تیم ملی بعدازبازی باآرژانتین چه گفتند
(ادامه)
آیا WiFi برای سلامتی زیان آور است؟(خبر)
(ادامه)
اعلام میزان دوندگی بازیکنان ایران و آرژانتین
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.