.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازهم احمدی نژاد از مردم پول خواست! +عکس
احمدی نژاد دوباره در کانال تلگرامی خود از مردم پول خواست!(ادامه)
جایگزین ترکان در مناطق آزاد مشخص شد
"مرتضی بانک" به عنوان جایگزین اکبر ترکان در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشخص شده و به زودی حکم وی اعلام می‌شود. (ادامه)
ماجرای شهرداری یک ژن خوب دیگر در شمال کشور
يک پسرم کارشناسي ارشد عمران دارد و کارمند مسکن و شهرسازي هستند، [او را] جزء گزينه‌هاي شهرداري چمخاله قرار دادند. خود من هم به او توصيه کردم که اصلا چنين کاري نبايد بکند. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: در حالی عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری هفته دولت در استانداری خراسان رضوی از تغییر استانداران بازنشسته سخن به میان آورد که هر سه استان شمالی مازندران ، گلستان و گیلان دارای استانداران سالخورده می باشند ..... زنگ تغییر استانداران بازنشسته شمالی به صدا در آمد
شمال نیوز : شمال نیوز: در حالی عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری هفته دولت در استانداری خراسان رضوی از تغییر استانداران بازنشسته سخن به میان آورد که هر سه استان شمالی مازندران ، گلستان و گیلان دارای استانداران سالخورده می باشند .....(ادامه)
پیام تسلیت احمدی نژاد در پی درگذشت دکتر یزدی
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی برداشت برخی افراد و نویسندگان مبنی بر تمام‌شدن مبارزه و انقلاب اسلامی را نادرست و «خیانت به انقلاب» خواندند و گفتند: انقلاب، هنجارهای گذشته را بهم می‌ریزد و هنجارهای جدیدی را بوجود می‌آورد و تداوم انقلاب به معنای حفظ هنجارهای جدید است.


برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد/تا تشکیل دولت و جامعه اسلامی فاصله زیادی وجود دارد/کثرت سؤال‌ها و شبهه‌ها یکی از امتیازات این دوران(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی برداشت برخی افراد و نویسندگان مبنی بر تمام‌شدن مبارزه و انقلاب اسلامی را نادرست و «خیانت به انقلاب» خواندند و گفتند: انقلاب، هنجارهای گذشته را بهم می‌ریزد و هنجارهای جدیدی را بوجود می‌آورد و تداوم انقلاب به معنای حفظ هنجارهای جدید است. (ادامه)
خبر خوش آقای وزیر برای فرهنگیان
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان تا اول مهر خبر داد و گفت: ۱۰۰۰ کلاس درس خشت و گلی و ۱۸۰۰ کلاس کانکسی در کشور وجود دارد.(ادامه)
تهدید ۳۰۰ کارگر به فروش کلیه!
شمال نیوز: در حال ‌حاضر این کارخانه به بخش خصوصی متعلق است و حدود ٣٠٠ کارگر دارد.(ادامه)
چرا مردم کاهش تورم را احساس نمی‌کنند؟
شمال نیوز : معاون اقتصادی مرکز آمار ایران می‌گوید معمولا هر فرد تورم را بر اساس کالاها و خدمات مصرفی شخصی خود که تعداد محدودی است، تخمین می‌زند در حالی‌که مرکز آمار ایران تورم را بر اساس اطلاعات ۴۵۱ قلم کالا و خدمت (که پوشش کاملی از سبد خانوارهای ایرانی است) و در ۲۹۳ منطقه شهری (که به لحاظ جغرافیایی کل کشور را پوشش می دهد) محاسبه می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : خانواده خسروشاهی قبل از انقلاب، مالک شرکت های تولی پرس و تولیدارو بود. مدیریت بزرگترین شرکت تاکسیرانی جهان در دستان یک ایرانی
شمال نیوز : خانواده خسروشاهی قبل از انقلاب، مالک شرکت های تولی پرس و تولیدارو بود.(ادامه)
زیباترین اسب جهان (+عکس)
شمال نیوز : اسب «آخال تکه » از نژاد اسب های ترکمنی با بدنی به رنگ طلا و یال های شگفت انگیزش به عنوان زیباترین اسب دنیا شناخته شد. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب که غیبت ۳ ماه و یا ۶ ماه دارند بنا به تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و ابلاغ آن به ستاد کل نیروهای مسلح اگر تا 22 بهمن 96 مراجعه کنند این غیبت حذف شده و اضافه خدمت نخواهند داشت. چند خبر خوش برای سربازان وظیفه
شمال نیوز : فرمانده نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب که غیبت ۳ ماه و یا ۶ ماه دارند بنا به تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و ابلاغ آن به ستاد کل نیروهای مسلح اگر تا 22 بهمن 96 مراجعه کنند این غیبت حذف شده و اضافه خدمت نخواهند داشت.(ادامه)
شمال نیوز  : تمام درآمد موقوفات آستان قدس رضوی در استان خراسان جنوبی به امر محرومیت زدایی و توسعه این استان اختصاص خواهد یافت. آستان قدس به دنبال تاسیس بانک بدون ربا
شمال نیوز : تمام درآمد موقوفات آستان قدس رضوی در استان خراسان جنوبی به امر محرومیت زدایی و توسعه این استان اختصاص خواهد یافت.(ادامه)
حبس 6 ماه تا 5 سال برای متهمان کانال‌های تلگرامی
شمال نیوز: جعفری دولت‌آبادی در خصوص محکومیت این 8 نفر گفت: به موجب حکم دادگاه به حبس از شش ماه تا پنج سال محکوم‌ شده‌اند. هم‌چنین دادگاه محکومان را به عنوان مجازات تکمیلی به منع عضویت در احزاب، گروه‌های سیاسی و فعالیت‌های رسانه‌ای محکوم کرده است.(ادامه)
در حالی که یک کشاورز برای تامین مسکن فرزندان خود حق احداث یک اتاق در زمین کشاورزی خود ندارد و مردم عادی نیز برای ساخت یک واحد مسکونی دچار صدها گیر و بند اداری می شوند ، آقازاده استاندار مازندران به راحتی با ساخت ساختمانی بلند مرتبه در یک شهرک ساحلی به قانون دهن کجی کرده و هیچکس « جلودار ! » او نیست !


وقتی آقازاده استاندار بافت سنتی یک شهرک را به هم می ریزد !
در حالی که یک کشاورز برای تامین مسکن فرزندان خود حق احداث یک اتاق در زمین کشاورزی خود ندارد و مردم عادی نیز برای ساخت یک واحد مسکونی دچار صدها گیر و بند اداری می شوند ، آقازاده استاندار مازندران به راحتی با ساخت ساختمانی بلند مرتبه در یک شهرک ساحلی به قانون دهن کجی کرده و هیچکس « جلودار ! » او نیست ! (ادامه)
احتمال آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع با افزایش دمای هوا در مازندران
در پی گرمای هوا در روزهای آینده مدیریت بحران مازندران اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
خط ۴ مداره برق ساری با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود
سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران گفت: خط چهار مداره ۲۳۰ و ۶۰ کیلوولت با حضور معاون رئیس جمهور در ساری افتتاح و وارد مدار می شود.(ادامه)
«محمدباقر نوبخت» سخنگوی دولت دوازدهم شد
محمدباقر نوبخت با حفظ سمت در جایگاه سخنگویی دولت دوازدهم ابقاء شد.(ادامه)
برخورد هوشمندانه مهم‌ترین رویکرد پلیس در مبارزه با سرقت
فرمانده انتظامی مازندران آگاهسازی عمومی، برخورد هوشمندانه و تعامل با دستگاه قضایی را از مهم‌ترین رویکرد پلیس در مبارزه با سرقت دانست.(ادامه)
تسویه حساب حقوق یکماه ناجیان غریق
حقوق هزار و ۲۰۰ ناجی غریق و امدادگر مازندرانی امروز دوشنبه ۶ شهریور ماه پرداخت شد.(ادامه)
جان باختن جوان ۱۸ ساله در دریای مازندران
جوان ۱۸ ساله به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا گرفتار امواج دریا در شهرستان نور شد.(ادامه)
کشف میلیاردی کولرهای گازی قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی ساری از کشف 57 دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 140 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۸ علامت هشدار دهنده عدم دریافت کافی ویتامین‌ها
ناخن‌ها بخشی از اندام هستند که در نتیجه فقر آهن دچار صدمه می‌شوند. به طوری که شکنندگی ناخن‌ها در این افراد شایع است.(ادامه)
سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از سرمایه گذاری یک هزار و 160 میلیارد تومانی دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبرداد. (ادامه)
عکس: ابراهیم یزدی در مراسم ‎معرفی نخست‎وزیر دولت‎موقت
عکس زیر ابراهیم یزدی را در مراسم معرفی نخست وزیر دولت موقت در سال 1357 نشان می دهد.(ادامه)
عکس: نرگس کلباسی در لباس احرام
نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی که با رایزنی ایران از حکم اعدام در هند رهایی یافت و از سوی رهبرانقلاب، هدیه سفر حج دریافت کرد، در مسجد شجره مُحرم شد.(ادامه)
دانستنی‌هایی از خواص بی نظیر کشمش
کشمش تاثیر بسیار زیادی در کاهش فشار خون و حفظ سلامت قلب دارد. (ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 شهریور 96
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)
عکس/ مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات
مراسم تودیع محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم و معارفه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.