.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صید اوزون برون 6 متری در ساحل گهر باران
این ماهی در ساحل گهرباران استان مازندران صید شده است که حدود 6 متر طول و 600 کیلوگرم وزن دارد.(ادامه)
موفقیت دیگر برای واحد برتر سیمان کشور
(ادامه)
شمال نیوز: فیاضی در شورای اداری شهرستان با اشاره به شایعاتی درباره تغییر استاندار گفت: استاندار فرد بسیار متدین، متخلص به اخلاق است و رفتنی نیست و بیان این موضوعات سبب تضعیف می شود.
استاندار رفتنی نیست/ فرماندار فرزند این شهر است
شمال نیوز: فیاضی در شورای اداری شهرستان با اشاره به شایعاتی درباره تغییر استاندار گفت: استاندار فرد بسیار متدین، متخلص به اخلاق است و رفتنی نیست و بیان این موضوعات سبب تضعیف می شود. (ادامه)
دفاع باهنر از مراسم همسر رئيس‌جمهور
(ادامه)
بذرپاش دستگاه دیپلماسی را با مالدیو مقایسه کرد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مربی مالدیو ۱۷ گلی که در بازی با ایران خورد را به خاطر قدرت زیاد تیم ما طبیعی دانست، گفت: احتمالا امتیازاتی که در مذاکرات می‌دهیم برای دستگاه سیاست خارجی ما طبیعی است.(ادامه)
تصاویر/صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: خردادماه امسال رقابت علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل بر سر کرسی ریاست پارلمان وارد هفتمین سال خود می‌شود، رقابتی که یک وزنه تاثیرگذار در هر دوره آن یک محمدرضای باهنر بوده است. مرد لابی های پنهان مجلس! راه رییس مجلس شدن لاریجانی و حدادعادل از کانال محمدرضای باهنر می‌گذرد(خبر)
شمال نیوز: خردادماه امسال رقابت علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل بر سر کرسی ریاست پارلمان وارد هفتمین سال خود می‌شود، رقابتی که یک وزنه تاثیرگذار در هر دوره آن یک محمدرضای باهنر بوده است. مرد لابی های پنهان مجلس!(ادامه)
رئیس دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه برکنار شد
باتوجه به گم شدن حدود ۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه در ارتفاعات للندیز ماسوله ، رئیس دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه برکنار شد.(ادامه)
چک 2میلیون یورویی بابک زنجانی وصول نشد
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر اقتصاد احمدی نژاد می گوید افرادی که آن روز در مسند امور نبودند و اطلاعات نداشتند تحلیل های کتابی ارائه می کردند این افراد چون امروز باید پاسخگو باشند دیگر حرفی از یکسان سازی نمی زنند. واکنش وزیر اقتصاد احمدی نژاد به عملکرد روحانی
شمال نیوز: وزیر اقتصاد احمدی نژاد می گوید افرادی که آن روز در مسند امور نبودند و اطلاعات نداشتند تحلیل های کتابی ارائه می کردند این افراد چون امروز باید پاسخگو باشند دیگر حرفی از یکسان سازی نمی زنند.(ادامه)

کدخدایی اگرچه اکنون دیگر سخنگوی شورای نگهبان نیست اما بدون آنکه اسمی از هاشمی‌رفسنجانی بیاورد، از روایت ماجرای رد صلاحیت توسط هاشمی انتقاد کرد. جدیدترین اظهارات سخنگوی سابق شورای نگهبان در باره ردصلاحیت هاشمی
کدخدایی اگرچه اکنون دیگر سخنگوی شورای نگهبان نیست اما بدون آنکه اسمی از هاشمی‌رفسنجانی بیاورد، از روایت ماجرای رد صلاحیت توسط هاشمی انتقاد کرد.(ادامه)
فرماندارزن: مادرشوهرم حامی فرمانداریم بود
(ادامه)
تصاویر پاکسازی مسیر جاده فرح آباد ساری توسط اصناف ساری
شمال نیوز: تصاویر پاکسازی مسیر جاده فرح آباد ساری توسط دوستدارن محیط زیست ( جمعی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران و موسسه آسان ) (ادامه)
برخورد پلیس با زنان بدحجاب در طرح «دریا»
(ادامه)
عکس/ تیپ و ماشین حمید استیلی
(ادامه)
آقای نماینده کدام دولت باید پاسخگو باشد؟(يادداشت)
(ادامه)
انتخابات نظام مهندسی کشاورزی مازندران برگزار نشد
(ادامه)
مرگ دلخراش دو کودک در حادثه سرسره بادی
(ادامه)
عکس/سگ «کری» در کنفرانس خبری!
(ادامه)
عکس/خواننده معروف و دخترش
(ادامه)
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
(ادامه)
افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری بگیران
(ادامه)
قیمت انواع خودرو در بازار +جدول
(ادامه)
از نتایج انصراف یارانه تعجب کردم
(ادامه)
کیهان: چاقو توقیف، چاقوکش آزاد!
(ادامه)
میرزایی رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان شد
(ادامه)
مشاركت بخش خصوصی در انتقال آب خزر
(ادامه)
دومین فرماندار زن در سیستان و بلوچستان/عکس
(ادامه)
تهديد همسر سرپرست بازداشت شده پرسپوليس
گفته مي‌شود همسر شيريني مداركي در دست دارد كه انتشار آن حاشيه‌اي ديگر را براي مديران سابق پرسپوليس ايجاد خواهد كرد. او هم با اتكا به اين اسناد از مديران ورزش كشور خواسته تا مشكل همسرش را حل كنند و نگذارند او اين اسناد را در اختيار رسانه‌ها قرار دهد.(ادامه)
شمال نیوز: اگر می خواستید اینگونه بی محابا بر دیگران بتازید و به جای وظایف خود مقاله بنویسید نباید مسوولیت مهم اجرایی یک شهرستان را می پذیرفتید، گرچه هنوز هم برای این کار دیر نیست و با استعفا، هم به وظیفه خود در قبال دولت عمل کنید و هم خیال مردم مظلوم سوادکوه شمالی را آسوده نمایید. این بود « آنچه برای سوادکوه شمالی می خواستی » ؟!
شمال نیوز: اگر می خواستید اینگونه بی محابا بر دیگران بتازید و به جای وظایف خود مقاله بنویسید نباید مسوولیت مهم اجرایی یک شهرستان را می پذیرفتید، گرچه هنوز هم برای این کار دیر نیست و با استعفا، هم به وظیفه خود در قبال دولت عمل کنید و هم خیال مردم مظلوم سوادکوه شمالی را آسوده نمایید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.