.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند. تمامی برنج های سال گذشته کشاورزان تا یک ماه آینده خریداری می شود
معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
شهیدی که ظهر عاشورا در حال آبرسانی به رزمندگان به شهادت رسید
محمد درحال دویدن بود که ناگهان گلوله تانکی از سمت دشمن جلوی چشم رزمندگان به محمد اصابت کرد و دبه آب از دستش افتاد و خودش هم چند متر جلوتر به زمین افتاد و با انفجار گلوله متلاشی و تکه تکه شد.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور  یک زن در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی بهشهر ، نکا و گلوگاه در انتخابات مجلس دوازدهم / حضور یک زن در رقابت های انتخاباتی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور یک زن در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
پس از مثبت اعلام شدن نمونه «علی هاشمی» ملی پوش وزنه برداری توسط آزمایشگاه مرجع، حکم ۳ ساله محرومیت وی صادر شد. تست دوپینگ قهرمان جهان مثبت اعلام شد / محرومیت سه ساله برای ملی پوش وزنه برداری
پس از مثبت اعلام شدن نمونه «علی هاشمی» ملی پوش وزنه برداری توسط آزمایشگاه مرجع، حکم ۳ ساله محرومیت وی صادر شد.(ادامه)
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است. یک خبر بد برای صاحبان خودرو در پایتخت
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.(ادامه)
با توجه به احتمال پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور، بزودی سرپرست این وزارتخانه معرفی می‌شود. همانند وزارت صمت و جهاد ممکن است ... یکی از این ۳ گزینه احتمالا جایگزین وزیر ورزش می شوند
با توجه به احتمال پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور، بزودی سرپرست این وزارتخانه معرفی می‌شود. همانند وزارت صمت و جهاد ممکن است ...(ادامه)
نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد. معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران به روس‌ها
نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد.(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد. فصل گرما و فرار رانندگان تاکسی از روشن کردن کولر/ کرایه ها با نوع خدمات تناسب ندارد!
هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد.(ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
حکم اعدام ۲ عامل حمله تروریستی غروب چهارم آبان سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سحرگاه امروز در شیراز اجرا شد. ۲ عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در ملاءعام اعدام شدند
حکم اعدام ۲ عامل حمله تروریستی غروب چهارم آبان سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سحرگاه امروز در شیراز اجرا شد.(ادامه)
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد. توضیحات قوه قضائیه در رابطه با آزادی برخی از محکومان مشهور
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه درباره وضعیت آزادی برخی از محکومان اطلاعیه ای صادر کرد. مرکز رسانه قوه قضاییه: بابک زنجانی و شهرام جزایری در زندان هستند/ وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی طبری برای آزادی
مرکز رسانه قوه قضاییه درباره وضعیت آزادی برخی از محکومان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضائیه آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را اعلام کرد.


آخرین وضعیت اکبر طبری، بابک زنجانی، شهرام جزایری، مهدی هاشمی و محمدعلی نجفی/ اکبر طبری چرا آزاد است؟
مرکز رسانه قوه قضائیه آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را اعلام کرد. (ادامه)
تصاویر دیده نشده از مشایی وقتی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نوشهر ، چالوس و کلاردشت در انتخابات مجلس دوازدهم / از حضور تازه نفس ها تا قطعی شدن نیامدن احمدی لاشکی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست. درس عبرت واگنرهای ایرانی برای پریگوژین
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست.(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند. اعضای جدید هیات مدیره مجمع وزرای ادوار انتخاب شدند
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند. هفته طلایی پیش روی کشتی مازندران
مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند.(ادامه)
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز  دست و پای تولید را بسته است.

برنج روی دست کشاورزان ماند ؛ تولیدکنندگان دست به دامان واردکنندگان شدند/ هشدار درباره کاهش تولید برنج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز دست و پای تولید را بسته است. (ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
شمال نیوز : دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی رئیس این ستاد منصوب شد. یک مازندرانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور شد
شمال نیوز : دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی رئیس این ستاد منصوب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.447 seconds.